MuscleMeat

het grote 'awkward moment' topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dit filmpje doet me wel denken aan een awkward moment tijdens de turnles. We moesten over zo'n dun verhoog lopen na elkaar. Meisje liep voor mij maar verliest haar balans. Ze grijpt achter haar voor houvast recht naar mijn kruis en halfstijve lul (van al die vrouwen kontjes te zien) en trekt me met lul van het verhoog mee terwijl ze eraf valt. Ze had ook mijn broek half uitgetrokken dus lul hing gewoon in open lucht. Dus ik snel short optrekken en rondkijken, gelukkig had niemand iets gezien van het voorval. Na de turnles kwam ze met een vriendinnetje omdat die niet geloofde wat er gebeurd was. Dat was eigenlijk een dubbel awkward moment dus.

Lol turnles.

Wel awkward. Hoe oud waren jullie..?
 
Dit filmpje doet me denken aan een awkward moment tijdens de turnles. We moesten over zo'n dun verhoog lopen na elkaar. Meisje liep voor mij maar verliest haar balans. Ze grijpt achter haar voor houvast recht naar mijn kruis en halfstijve lul (van al die vrouwen kontjes te zien) en trekt me met lul van het verhoog mee terwijl ze eraf valt. Ze had ook mijn broek half uitgetrokken dus lul hing gewoon in open lucht. Dus ik snel short optrekken en rondkijken, gelukkig had niemand iets gezien van het voorval. Na de turnles kwam ze met een vriendinnetje omdat die niet geloofde wat er gebeurd was. Dat was eigenlijk een dubbel awkward moment dus.

Je hebt nadien toch gezegd dat ze moest afmaken wat ze begonnen was?
 
Dit filmpje doet me denken aan een awkward moment tijdens de turnles. We moesten over zo'n dun verhoog lopen na elkaar. Meisje liep voor mij maar verliest haar balans. Ze grijpt achter haar voor houvast recht naar mijn kruis en halfstijve lul (van al die vrouwen kontjes te zien) en trekt me met lul van het verhoog mee terwijl ze eraf valt. Ze had ook mijn broek half uitgetrokken dus lul hing gewoon in open lucht. Dus ik snel short optrekken en rondkijken, gelukkig had niemand iets gezien van het voorval. Na de turnles kwam ze met een vriendinnetje omdat die niet geloofde wat er gebeurd was. Dat was eigenlijk een dubbel awkward moment dus.

En jij laat ons alleen je onderarm zien?

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 00:30 ----------

+ bicepts.
 
Dit filmpje doet me denken aan een awkward moment tijdens de turnles. We moesten over zo'n dun verhoog lopen na elkaar. Meisje liep voor mij maar verliest haar balans. Ze grijpt achter haar voor houvast recht naar mijn kruis en halfstijve lul (van al die vrouwen kontjes te zien) en trekt me met lul van het verhoog mee terwijl ze eraf valt. Ze had ook mijn broek half uitgetrokken dus lul hing gewoon in open lucht. Dus ik snel short optrekken en rondkijken, gelukkig had niemand iets gezien van het voorval. Na de turnles kwam ze met een vriendinnetje omdat die niet geloofde wat er gebeurd was. Dat was eigenlijk een dubbel awkward moment dus.
Accidental handjob, nice.
 
>komt thuis van school, zonder sleutel van het huis
>moet nodig schijten
>buren ook niet thuis
>in ons tuinhuisje in een theedoek opengevouwen op de grond een drol draaien
>broertje komt thuis wil fiets in tuinhuisje zetten
>ziet me zitten (gvd) en heb hem afmoeten kopen met 20 euro dat hij het niet aan mn ouders zou vertellen tijdens het avond eten.


of ochtend voor mijn auto theorie examen gaan wanken omdat je zenuwachtig bent, en je pa vervolgens niet binnen hoort komen, en doodleuk zegt: dat is wat anders dan auto theorie leren he.


Kameraad had ook iets soortgelijks met schijt, overigens vertelde hij het wel doodserieus.
Kwam er op neer dat tijdens een uit etentje, hij zich niet geweldig voelde en al aan de diarree was, en op een punt kwam dat ie toch echt naar de wc moest.
Dus hij richting de wc lopen, maar halverwege begint zijn anus al te verzaken, dus het werd meer rennen.
Hij zij dat hij verder ook niet keek welke wc's hij in ging, maar hij een deur vrij hard opentrok.
Maar het mooie was, dat aan de andere kant van die deur al een meid zat te plassen, maar de deur vasthield van binnen omdat het slot kapot was :D
Dus je raad het al, terwijl hij die deur keihard opentrekt vliegt het wijf mee naar buiten, ligt op de grond, awkward situation, kakt zichzelf in zn broek en smeert hem gelijk weer.

O o o wat ben ik blij dat ik zoiets nog nooit meegemaakt heb...
 
Laatst bewerkt:
>komt thuis van school, zonder sleutel van het huis
>moet nodig schijten
>buren ook niet thuis
>in ons tuinhuisje in een theedoek opengevouwen op de grond een drol draaien
>broertje komt thuis wil fiets in tuinhuisje zetten
>ziet me zitten (gvd) en heb hem afmoeten kopen met 20 euro dat hij het niet aan mn ouders zou vertellen tijdens het avond eten.


of ochtend voor mijn auto theorie examen gaan wanken omdat je zenuwachtig bent, en je pa vervolgens niet binnen hoort komen, en doodleuk zegt: dat is wat anders dan auto theorie leren he.


Kameraad had ook iets soortgelijks met schijt, overigens vertelde hij het wel doodserieus.
Kwam er op neer dat tijdens een uit etentje, hij zich niet geweldig voelde en al aan de diarree was, en op een punt kwam dat ie toch echt naar de wc moest.
Dus hij richting de wc lopen, maar halverwege begint zijn anus al te verzaken, dus het werd meer rennen.
Hij zij dat hij verder ook niet keek welke wc's hij in ging, maar hij een deur vrij hard opentrok.
Maar het mooie was, dat aan de andere kant van die deur al een meid zat te plassen, maar de deur vasthield van binnen omdat het slot kapot was :D
Dus je raad het al, terwijl hij die deur keihard opentrekt vliegt het wijf mee naar buiten, ligt op de grond, awkward situation, kakt zichzelf in zn broek en smeert hem gelijk weer.

O o o wat ben ik blij dat ik zoiets nog nooit meegemaakt heb...


quotewaardig :roflol:
 
>komt thuis van school, zonder sleutel van het huis
>moet nodig schijten
>buren ook niet thuis
>in ons tuinhuisje in een theedoek opengevouwen op de grond een drol draaien
>broertje komt thuis wil fiets in tuinhuisje zetten
>ziet me zitten (gvd) en heb hem afmoeten kopen met 20 euro dat hij het niet aan mn ouders zou vertellen tijdens het avond eten.


of ochtend voor mijn auto theorie examen gaan wanken omdat je zenuwachtig bent, en je pa vervolgens niet binnen hoort komen, en doodleuk zegt: dat is wat anders dan auto theorie leren he.


Kameraad had ook iets soortgelijks met schijt, overigens vertelde hij het wel doodserieus.
Kwam er op neer dat tijdens een uit etentje, hij zich niet geweldig voelde en al aan de diarree was, en op een punt kwam dat ie toch echt naar de wc moest.
Dus hij richting de wc lopen, maar halverwege begint zijn anus al te verzaken, dus het werd meer rennen.
Hij zij dat hij verder ook niet keek welke wc's hij in ging, maar hij een deur vrij hard opentrok.
Maar het mooie was, dat aan de andere kant van die deur al een meid zat te plassen, maar de deur vasthield van binnen omdat het slot kapot was :D
Dus je raad het al, terwijl hij die deur keihard opentrekt vliegt het wijf mee naar buiten, ligt op de grond, awkward situation, kakt zichzelf in zn broek en smeert hem gelijk weer.


O o o wat ben ik blij dat ik zoiets nog nooit meegemaakt heb...

:roflol::roflol::roflol::hahaha:

hahahah duuuudeeee
 
>komt thuis van school, zonder sleutel van het huis
>moet nodig schijten
>buren ook niet thuis
>in ons tuinhuisje in een theedoek opengevouwen op de grond een drol draaien
>broertje komt thuis wil fiets in tuinhuisje zetten
>ziet me zitten (gvd) en heb hem afmoeten kopen met 20 euro dat hij het niet aan mn ouders zou vertellen tijdens het avond eten.


of ochtend voor mijn auto theorie examen gaan wanken omdat je zenuwachtig bent, en je pa vervolgens niet binnen hoort komen, en doodleuk zegt: dat is wat anders dan auto theorie leren he.


Kameraad had ook iets soortgelijks met schijt, overigens vertelde hij het wel doodserieus.
Kwam er op neer dat tijdens een uit etentje, hij zich niet geweldig voelde en al aan de diarree was, en op een punt kwam dat ie toch echt naar de wc moest.
Dus hij richting de wc lopen, maar halverwege begint zijn anus al te verzaken, dus het werd meer rennen.
Hij zij dat hij verder ook niet keek welke wc's hij in ging, maar hij een deur vrij hard opentrok.
Maar het mooie was, dat aan de andere kant van die deur al een meid zat te plassen, maar de deur vasthield van binnen omdat het slot kapot was :D
Dus je raad het al, terwijl hij die deur keihard opentrekt vliegt het wijf mee naar buiten, ligt op de grond, awkward situation, kakt zichzelf in zn broek en smeert hem gelijk weer.

O o o wat ben ik blij dat ik zoiets nog nooit meegemaakt heb...

Lolololo
 
Surprise plascoïtus. :roflol:
 
Met school weekje bivak in het bos, samen met een maat een mooie boomstronk opgezocht en vervolgens duo poepen. Komt er net een groep mountainbikers aan.

Na het stappen bij een chick blijven slapen wordt er midden in de nacht op de deur geklopt. Blijkt het die pa te zijn, mal te schelden, ja die jongen is binnen 5 minuten mijn huis uit anders trap ik hem eruit. Ik mijn kleren aandoen en mijn spullen pakken, ik naar buiten lopen die pa staat daar in de kamer, als blikken konden doden..
 
Toen ik jaar of 15 was, had ik eindelijk mn eigen computer gekregen op mn kamer.
Anyway, enkele maanden later werkte iets niet meer, ging ongelooflijk traag ofzo, en dus vroeg ik of mn pa even kon komen kijken, wat ie dus doet.
Terwijl hij op mn bureaustoel plaats neemt en ik hem uitleg wat het probleem is komt er ineens zo een fking grote pop-up tevoorschijn van een blote griet in cowboykleren die aan het paardrijden is op een andere blote kerel zn rug, met lasso en de hele shit.
Duidelijk een advertentie van een p0rnsite dus.

Mn pa zegt er niets over, terwijl ik achter hem sta met een pokerface.
Kwartier later toen ie me naar de voetbaltraining voerde ook niets gezegd in de auto, was awkward.
 
Laatst bewerkt:
:roflol: @ topic.

Vooral fan van pis- en kakverhalen.
 
Mijn ex aan liggen duwen op de bank, ons moeder die binnen komt en dan vraagt of wij mee eten of al gegeten hebben. Met stalen gezicht vroeg ze dat. Damn. Maand ongemakkelijk gevoeld.
 
Mijn ex aan liggen duwen op de bank, ons moeder die binnen komt en dan vraagt of wij mee eten of al gegeten hebben. Met stalen gezicht vroeg ze dat. Damn. Maand ongemakkelijk gevoeld.

xD haha. what happened to knocking?
 
M'n onderste lade van m'n bureau lag vroeger eens vol zakdoeken met opgedroogd sperma, en op een dag komt ze naar mij en vraagt ze of ik in het vervolg wc-papier wil gebruiken in plaats van zakdoeken om m'n goddelijk zaad aan af te vegen.:scratch: Ze had m'n tapijt willen stofzuigen en m'n kastje willen verplaatsen en had per ongeluk die onderste lade opengetrokken.:o

En als ik eens weg was op reis had ze m'n kast gekuist (terwijl ze hiervoor geen toestemming had) en ze had natuurlijk die doos gevonden met m'n nostalgische verzameling uitgeprinte afbeeldingen van vrouwen die btw vol zitten met vlekken, uitgelopen inkt door waterspatten (printte ik vroeger altijd af voor wanneer ik in bad ging).:cool:
 
M'n onderste lade van m'n bureau lag vroeger eens vol zakdoeken met opgedroogd sperma, en op een dag komt ze naar mij en vraagt ze of ik in het vervolg wc-papier wil gebruiken in plaats van zakdoeken om m'n goddelijk zaad aan af te vegen.:scratch: Ze had m'n tapijt willen stofzuigen en m'n kastje willen verplaatsen en had per ongeluk die onderste lade opengetrokken.:o

En als ik eens weg was op reis had ze m'n kast gekuist (terwijl ze hiervoor geen toestemming had) en ze had natuurlijk die doos gevonden met m'n nostalgische verzameling uitgeprinte afbeeldingen van vrouwen die btw vol zitten met vlekken, uitgelopen inkt door waterspatten (printte ik vroeger altijd af voor wanneer ik in bad ging).:cool:

:roflol::roflol::roflol: Moeders komen altijd overal achter, extra beschamend in jouw geval :roflol:
 
M'n onderste lade van m'n bureau lag vroeger eens vol zakdoeken met opgedroogd sperma, en op een dag komt ze naar mij en vraagt ze of ik in het vervolg wc-papier wil gebruiken in plaats van zakdoeken om m'n goddelijk zaad aan af te vegen.:scratch: Ze had m'n tapijt willen stofzuigen en m'n kastje willen verplaatsen en had per ongeluk die onderste lade opengetrokken.:o

En als ik eens weg was op reis had ze m'n kast gekuist (terwijl ze hiervoor geen toestemming had) en ze had natuurlijk die doos gevonden met m'n nostalgische verzameling uitgeprinte afbeeldingen van Di Rupo die btw vol zitten met vlekken, uitgelopen inkt door waterspatten (printte ik vroeger altijd af voor wanneer ik in bad ging).:cool:

fixed
 
Back
Naar boven