Fitness Seller

het grote 'awkward moment' topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Sommigen hier verwarren 'awkward moment' met 'kijk mij ziek worden en een idioot maken van mezelf'.

een awkward moment is een moment waar je je (enorm) schaamt, vallen die "kijk mij ziek worden en een idioot maken van mezelf" dingen toch gewoon onder:dunno:
althans de dag nadien toch...
 
een awkward moment is een moment waar je je (enorm) schaamt, vallen die "kijk mij ziek worden en een idioot maken van mezelf" dingen toch gewoon onder:dunno:
althans de dag nadien toch...

Niet echt, als je ziek of dronken bent heb je niet echt een schaamtegevoel. Misschien de dag daarna wel als mensen je alles vertellen maar daar gaat dit topic niet echt over. Ik zit meer te wachten op die momenten dat je nuchter bent en echt beseft dat je onhandig/raar overkomt. :)
 
Verjaardag van milf van vriend wodka gedronken op een lege maag, heenreis ging prima totdat we in de stad kwamen en ik me opeens misselijk begon te voelen. Bus terug genomen en midden in de volle bus 3x over mezelf heen gekotst.
 
EricR poste hier gister over cocaine wat ie gekocht had, maar dat is ook alweer weg???:roflol:

Ja ik zou toch zweren dat ik een post over cocaïne, vliegveld venezuela, iets met een tas en douane vliegveld Miami had gezien:D
 
Afgelopen zomer was ik in Sunny Beach, was zo ziek als een hond. Maar we hadden feest op een boot en daar wou ik wel graag heen. Ik met het motto "als het niet gaat ga ik wel aan de bar zitten tot het is afgelopen" heen.

Wij naar de afgesproken plaats heen, waar we met iedereen van beachmasters zouden verzamelen. Inmiddels bandje enzo allemaal gekregen, werd ik opeens heel licht en draaierig wou ik me vast pakken een bord. Maar was al te laat ging vol naar de grond, KO. Schijnt dat me vrienden me toen weer op hebben getild van wtf ben jij aan doen. Toen draaide mij ogen weg hebben ze me op de grond gelegd. Werd ik al vrij snel weer wakker, staat elke Nederlander die met beachmasters op vakantie was om me heen en dat zijn er heel wat.

Begonnen de reisleiders van beachmasters (8/10 chicks) tegen met te praten als ik dronken was, had al twee dagen niet meer gedronken.. Begon een vriend van me opeens komt vast door die pillen die je hebt geslikt dat je KO ging. Iedereen daar om me heen dacht opeens dat ik mal aan de drugs zat. Hun vragen wat voor pillen ik had geslikt, kon ik ze vertellen dat ik aan de diarree remmers zat xD

Vervolgens naar huis gebracht, uiteindelijk in het ziekenhuis beland weer ko gegaan en een paar uur aan een Bulgaars infuus mogen proeven. Had ik een voedselvergiftiging en was daardoor helemaal uitgedroogd..

Ondertussen 6 jaar geleden dat ik met Beachmasters naar Sunny Beach ben geweest... blijkbaar hebben ze nog steeds hetzelfde programma :')
 
Pics van fysiek?

Ik zie vaak ecto's en superdudes dat doen. Iedereen die iets of wat serieus is in mijn gym lachen ze gewoon uit ...

Zou t ook niet in de gym doen lol.
 
Ik was laatst bij een garage met een vriend. Ik loop een loods binnen om een bepaald onderdeel na te vragen. Er staat 1 iemand voorover gebogen aan een motor te sleutelen met de rug naar me toe. Het verbaasde me al dat ie niet op keek toen we binnen kwamen lopen
ik op een luide toon; Goedemiddag!
-monteur gaf geen reactie
ik; HALLOO
-monteur gaf geen reactie
ik tegen mn vriend; jezus wat is dit nou weer voor een dove mongool :(
In middels stond ik naast hem, kijkt die monteur op; was het een beperk begaafd persoon die gebaarde dat ie doof was.

pretty awkward aangezien ik hem zojuist voor dove mongool uitmaakte tegen die vriend van mij:(
 
  • Like
Waarderingen: KIKO
Ik was laatst bij een garage met een vriend. Ik loop een loods binnen om een bepaald onderdeel na te vragen. Er staat 1 iemand voorover gebogen aan een motor te sleutelen met de rug naar me toe. Het verbaasde me al dat ie niet op keek toen we binnen kwamen lopen
ik op een luide toon; Goedemiddag!
-monteur gaf geen reactie
ik; HALLOO
-monteur gaf geen reactie
ik tegen mn vriend; jezus wat is dit nou weer voor een dove mongool :(
In middels stond ik naast hem, kijkt die monteur op; was het een beperk begaafd persoon die gebaarde dat ie doof was.

pretty awkward aangezien ik hem zojuist voor dove mongool uitmaakte tegen die vriend van mij:(

Hey meisje......meisje :D
 
Moment dat ik 13 was en op vakantie ging naar Turkije en we al aan de late kant waren, en moestenlangs douane alle handbagage laten chekken dus mijn moeder neemt alles mee van ons en geeft later aan ons terug. Echter kwamen we er net achter voor de gate dat ze mijn tas niet gepakt had en bleek vast te zitten in dat apparaat, dus ik heel schiphol weer over rennen als klein jochie, iedereen die me aanstaart. Gelukkig hadden ze het vliegtuigpersoneel ingeligt dus ouders liepen al naar binnen, en stewardess zou me naar binnen brengen naar mijn plek. kom ik daar 10 minuten te laat aan dan gepland te vertrekken helemaal bezweet van rennen en rood hoofd. en al die blikken in het vliegtuig op mij gericht als 13 jarig jongetje. ik wou het liefst meteen dor de grond zakken toen.
 
Ja ik zou toch zweren dat ik een post over cocaïne, vliegveld venezuela, iets met een tas en douane vliegveld Miami had gezien:D


Nog maar eens dan, trolletjes mogen de post direct overslaan. Het akward-gedeelte wat duidelijker gemaakt :

- In Venezuela in een stad in de bergen wat coke gekocht.
- Het pakje na een paar dagen kwijtgeraakt
- Na veel zoeken in onze kamer het pakje niet meer gevonden
- Doorgevlogen naar Isla Margarita
- Daar ook weer de nodige coke gekocht, vorige pakje nog steeds niet kunnen vinden in onze tassen
- Terug naar Caracas gevlogen
- Na kwijtraken tassen de volgende dag door naar Miami
- Bij controle op Caracas airport werd een flesje met witte inhoud gevonden in mijn tas.
- Flesje bevat Aloe Vera (onschuldig dus)
- Mijn broer die hard door de terminal roept dat het een 'Planta de Venezuela' is
- Ik heb hem maar gemaand om vooral zijn mond te houden, kans op doorzoeken tassen werd opeens heel groot na die uitspraak van hem.
- Visioenen van Venezolaanse Bubba in overvolle Venezolaanse cellen doemen opeens voor me op.
- Douane beambte maant me het flesje open te maken, ruikt er aan en geeft me de langste twee minuten op een vliegveld die ik ooit heb meegemaakt. Na veel moeilijke blikken richting mij en de aanwezige militaire politie mag ik het flesje weer inpakken.

Pakje gelukkig nooit gevonden in 1 van onze tassen bij thuiskomt maar het was zeer reeel geweest dat we nog wat restanten in onze tas hadden. Overigens op Miami Airport nog een gezellige aanvaring met wat DEA undercover agenten die shabby waren gekleed. Wilden ons tegenhouden toen we uit het vliegtuig kwamen, wij doorlopen waarna we vrij driftig naar de zijkant werden geloodst Ook dat mondde toen gelukkig niet uit in een volledige controle.


Dezelfde vakantie met mijn broer in Miami :

- Grote shopping mall bezocht in Miami
- Wachten op de bus voor de mall
- De bus in aantocht
- Ik maan mijn broer om mee te komen naar de bus
- Mijn broer roept 'just looking at some pussy!' over een afstand van zeker 10 meter naar mij
- Hele horden Amerikanen kijken wazig naar mij en mijn broer
- Broer had nog niet door in welk land hij was volgens mij
- Bus stroomt vol met bijna iedereen die ons meewarrig aankeek
- Maar snel een plekje opgezocht zover mogelijk achterin de bus.
 
Verjaardag van milf van vriend wodka gedronken op een lege maag, heenreis ging prima totdat we in de stad kwamen en ik me opeens misselijk begon te voelen. Bus terug genomen en midden in de volle bus 3x over mezelf heen gekotst.
Heb ik ook eens meegemaakt.

- Teveel gedronken
- in de winter in de koude op de bus moeten wachten
- de bus zat super vol en was super warm
- ik moest rechtstaan en had het veel te warm
- 3min voor ik moest uitstappen kon ik eindelijk (naast een chick) gaan zitten
- ik zit net en kots op mijn jas en broek
- chick kon niet weg :roflol:
- ik sta recht en voel nog wat brokken op de grond vallen



Is best wel k*t als dit in een volle bus gebeurd :o:o



Nog een awkward moment:
Ik stond op de bus te wachten en kreeg een telefoontje van iemand. Het was een hele discussie. De bus stopt voor mij en ik wil, al bellend, opstappen. Ik was zo afgeleid door dat telefoontje dat ik niet fatsoenlijk opstap. Ik bleef met mijn voet onderaan de bus hangen, ik val voorover, en knal met mijn hoofd recht tegen dat ding om te betalen.
Ik zocht snel mijn telefoon, had meteen opgehangen en was op de eerste plaats dat ik tegen kwam gaan zitten :o
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: KIKO
Nog maar eens dan, trolletjes mogen de post direct overslaan. Het akward-gedeelte wat duidelijker gemaakt :

- In Venezuela in een stad in de bergen wat coke gekocht.
- Het pakje na een paar dagen kwijtgeraakt
- Na veel zoeken in onze kamer het pakje niet meer gevonden
- Doorgevlogen naar Isla Margarita
- Daar ook weer de nodige coke gekocht, vorige pakje nog steeds niet kunnen vinden in onze tassen
- Terug naar Caracas gevlogen
- Na kwijtraken tassen de volgende dag door naar Miami
- Bij controle op Caracas airport werd een flesje met witte inhoud gevonden in mijn tas.
- Flesje bevat Aloe Vera (onschuldig dus)
- Mijn broer die hard door de terminal roept dat het een 'Planta de Venezuela' is
- Ik heb hem maar gemaand om vooral zijn mond te houden, kans op doorzoeken tassen werd opeens heel groot na die uitspraak van hem.
- Visioenen van Venezolaanse Bubba in overvolle Venezolaanse cellen doemen opeens voor me op.
- Douane beambte maant me het flesje open te maken, ruikt er aan en geeft me de langste twee minuten op een vliegveld die ik ooit heb meegemaakt. Na veel moeilijke blikken richting mij en de aanwezige militaire politie mag ik het flesje weer inpakken.

Pakje gelukkig nooit gevonden in 1 van onze tassen bij thuiskomt maar het was zeer reeel geweest dat we nog wat restanten in onze tas hadden. Overigens op Miami Airport nog een gezellige aanvaring met wat DEA undercover agenten die shabby waren gekleed. Wilden ons tegenhouden toen we uit het vliegtuig kwamen, wij doorlopen waarna we vrij driftig naar de zijkant werden geloodst Ook dat mondde toen gelukkig niet uit in een volledige controle.


Dezelfde vakantie met mijn broer in Miami :

- Grote shopping mall bezocht in Miami
- Wachten op de bus voor de mall
- De bus in aantocht
- Ik maan mijn broer om mee te komen naar de bus
- Mijn broer roept 'just looking at some pussy!' over een afstand van zeker 10 meter naar mij
- Hele horden Amerikanen kijken wazig naar mij en mijn broer
- Broer had nog niet door in welk land hij was volgens mij
- Bus stroomt vol met bijna iedereen die ons meewarrig aankeek
- Maar snel een plekje opgezocht zover mogelijk achterin de bus.

:roflol:
 
Vorige week op de bruiloft van de neef van mijn vriendin. Ik kende de moeder van de bruid niet, maar had op de foto's van de fotograaf (die kon ik toevallig) gezien dat het een grijsharige dame was met een bril.
Die mevrouw zie ik staan, dus netjes opgevoed als ik ben eropaf.
"Hallo mevrouw, ik ben Niels, gefeliciteerd met uw dochter en nieuwe schoonzoon"
Waarop zij zegt:
"Ik ben niet de moeder van *****, dat is zij daar" en wijst een andere mevrouw aan....

Beetje awkward dus. Na het feliciteren van de echte moeder ik terig bij mijn vriendin en haar familie gaan staan en zeg tegen haar
"Heb je de moeder van ***** al gefeliciteerd?"
"Nee, wie is dat dan, want die ken ik niet?"
Ik zeg "Dat is die daar" en wijs de vrouw aan die ik als eerste feliciteerde :D:D:D


Zij erop af en ik kijk op een afstandje het gesprek af wat nog vrij lang duurde.
Komt ze terug. Ik zeg "en wat zei ze? :D "
"Ohja, goed en bedankt"..................... WUT?


Later wel veel om gelachen toen we allemaal dronken waren. Steeds als ik die vrouw tegenkwam natuurlijk steeds roepen hoe geweldig het voor haar moest zijn en wat een leuke schoonzoon ze nu wel had.. :) :D
 
  • Like
Waarderingen: KIKO
Na het stappen bij een meisje thuis. Ergens achteraan na de bijkeuken hadden ze nog een studiekamer ofzo, maar er was ook een bank en daar lagen we op. Had eerder al een taxi gebeld maar dat duurde even voor die kon komen dus wij lekker verder gegaan op die bank.
Komt ineens die moeder binnen in haar pj's. "Er staat hier een taxi voor de deur en die man heeft al drie keer aangebeld!"
Ik steek mijn hoofd boven de bank uit en roep "Die is voor mij!" Snel door het huis gerend naar de voordeur en vlug de taxi in.

Meest awkward moment is de eerste keer dat ik die moeder tegenkwam in d esupermarkt waar ik werkte en ik haar boodschappen moest inpakken :(
 
Na het stappen bij een meisje thuis. Ergens achteraan na de bijkeuken hadden ze nog een studiekamer ofzo, maar er was ook een bank en daar lagen we op. Had eerder al een taxi gebeld maar dat duurde even voor die kon komen dus wij lekker verder gegaan op die bank.
Komt ineens die moeder binnen in haar pj's. "Er staat hier een taxi voor de deur en die man heeft al drie keer aangebeld!"
Ik steek mijn hoofd boven de bank uit en roep "Die is voor mij!" Snel door het huis gerend naar de voordeur en vlug de taxi in.

Meest awkward moment is de eerste keer dat ik die moeder tegenkwam in d esupermarkt waar ik werkte en ik haar boodschappen moest inpakken :(

http://www.youtube.com/watch?v=OXlZ6edCHqI
 
Laatst nog

- De deurbel gaat op het werk
- Verwachtte al een klant, dus ik doe open.
- Ik schud zijn hand en zeg: "Hallo, met Bob...ehm kom verder"
 
Was een keer in de mcdonalds, eten was klaar dus ik meenemen, en ik zie de schuifdeuren al opengaan, maar kennelijk gingen ze te sloom open want ik liep er zo tegen aan ( hij was pas half open ofzo )...

En ja mensen moesten lachen...
 
Collega zat te vertellen over zn zoontje van 5. Sowieso al een hekel aan kinderverhalen maargoed. Hij vertelde dus dat zijn kind qua doen en laten heel erg op zn papa lijkt, maar qua uiterlijk op zijn moeder. Toen zei ik "gelukkig maar, dan heeft hij van beide de goede kanten!" Ik bedoelde er niks mee, maar ik zei dus in feite dat hij lelijk was. Besefte het pas nadat ik het gezegd had. Gesprek was gelijk heel awkward.
 
Back
Naar boven