AndroidHealthClinic

het grote 'awkward moment' topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

misschien helpt praten? :rolleyes:

Ja dat zei ik ook naar een paar sec, of ze even mee naar buiten wilde gaan om te praten... maar dat wilde ze niet echt ???

Maar het gaat om het akward moment, was gewoon lol aan het maken en ineens zei ze het.

EDIT:
Heb haar daarna nog wel gesproken via whatsapp overigens, vroeg of ze erover wilde praten. En toen vertelde ze wel wat meer.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat zei ik ook naar een paar sec, of ze even mee naar buiten wilde gaan om te praten... maar dat wilde ze niet echt ???

Maar het gaat om het akward moment, was gewoon lol aan het maken en ineens zei ze het.

EDIT:
Heb haar daarna nog wel gesproken via whatsapp overigens, vroeg of ze erover wilde praten. En toen vertelde ze wel wat meer.

Boned her to death denk?
 
Ja dat zei ik ook naar een paar sec, of ze even mee naar buiten wilde gaan om te praten... maar dat wilde ze niet echt ???

Maar het gaat om het akward moment, was gewoon lol aan het maken en ineens zei ze het.

EDIT:
Heb haar daarna nog wel gesproken via whatsapp overigens, vroeg of ze erover wilde praten. En toen vertelde ze wel wat meer.
damm hoe oud is ze, neem aan volwassen? dan kun je toch wel praten :p maarja suc6 bro
 
She wants the D, en jij doet niks?

Nee ben eigenlijk bezig met vriendin van haar.. En dat wil ik eigenlijk niet verpesten, ook al is dat al een heel eind naar de knoppen.
Miss volgende keer, want ze wil mijn D heel graag haha
 
Feestje van goede maat van mij en nog vriend van hem(was bij die laatste thuis). Waren al even aan het drinken en eentje was dronken. Mijn ex(toen al ex) was er ook. Stond de hele tijd irritant bij me enzo. Op gegeven moment flesje rum ging open. Ik dacht laat ik die zatte vent eens lekker kotsen! Dus ik doe eentje half om en eentje met klein laagje rum en de rest 7up. Nou kwam t probleem, ik was flink aangeschoten en 2 andere vrienden wouden ook wat. Dus ik inschenken. Nou toen was ik dus vergeten welke van de 2 half om was... Dus ik op de goede gok, geef hem een glas en zeg ATTEN! Wij dus heel stoer doen. Ik dacht opeens **** die 7up is niet goed. ik doe stapje na achter, ex staat eindje voor me. opeens kots ik MIDDEN in de kamer en gedeeltelijk over mijn ex. iedereen kijkt me aan, doe mijn shirt uit(vol met kots) en begin de kots op te ruimen. Iedereen still staring, al mijn beste maten waren daar en aan het lachen. Ben daarna zo snel als ik kon na de stad gegaan in mijn half wit, half geel shirt, wat gegeten en gelukkig na huis gegaan!
 
Feestje van goede maat van mij en nog vriend van hem(was bij die laatste thuis). Waren al even aan het drinken en eentje was dronken. Mijn ex(toen al ex) was er ook. Stond de hele tijd irritant bij me enzo. Op gegeven moment flesje rum ging open. Ik dacht laat ik die zatte vent eens lekker kotsen! Dus ik doe eentje half om en eentje met klein laagje rum en de rest 7up. Nou kwam t probleem, ik was flink aangeschoten en 2 andere vrienden wouden ook wat. Dus ik inschenken. Nou toen was ik dus vergeten welke van de 2 half om was... Dus ik op de goede gok, geef hem een glas en zeg ATTEN! Wij dus heel stoer doen. Ik dacht opeens **** die 7up is niet goed. ik doe stapje na achter, ex staat eindje voor me. opeens kots ik MIDDEN in de kamer en gedeeltelijk over mijn ex. iedereen kijkt me aan, doe mijn shirt uit(vol met kots) en begin de kots op te ruimen. Iedereen still staring, al mijn beste maten waren daar en aan het lachen. Ben daarna zo snel als ik kon na de stad gegaan in mijn half wit, half geel shirt, wat gegeten en gelukkig na huis gegaan!

Chill over je ex heen +1
 
Feestje van goede maat van mij en nog vriend van hem(was bij die laatste thuis). Waren al even aan het drinken en eentje was dronken. Mijn ex(toen al ex) was er ook. Stond de hele tijd irritant bij me enzo. Op gegeven moment flesje rum ging open. Ik dacht laat ik die zatte vent eens lekker kotsen! Dus ik doe eentje half om en eentje met klein laagje rum en de rest 7up. Nou kwam t probleem, ik was flink aangeschoten en 2 andere vrienden wouden ook wat. Dus ik inschenken. Nou toen was ik dus vergeten welke van de 2 half om was... Dus ik op de goede gok, geef hem een glas en zeg ATTEN! Wij dus heel stoer doen. Ik dacht opeens **** die 7up is niet goed. ik doe stapje na achter, ex staat eindje voor me. opeens kots ik MIDDEN in de kamer en gedeeltelijk over mijn ex. iedereen kijkt me aan, doe mijn shirt uit(vol met kots) en begin de kots op te ruimen. Iedereen still staring, al mijn beste maten waren daar en aan het lachen. Ben daarna zo snel als ik kon na de stad gegaan in mijn half wit, half geel shirt, wat gegeten en gelukkig na huis gegaan!

Je kon het niet beter treffen dan over je ex hahaha.

vanmiddag nog een awkward moment. Ik zat ongegeneerd te poepen en slap te ouwehoeren met een maat van me die in het hokje naast me zat. blijkt dat toen we klaar waren er al een tijdje een meneer stond te wachten en al onze verhalen over wat een lucht we produceerden en dat soort zaken heeft gehoord. dat moment dat je uit het hokje komt en je realiseert dat er iemand staat is toch wel awkward. Ik heb de beste man maar gewaarschuwd dat hij maar beter snel zn behoefte kon doen als hij nog levend naar huis kon die middag.
 
Ik denk dat een van de most awkward dingen toch echt is dat:
> Loop langs een chick
> Kijk achterom naar der kont
> Zij ziet het je doen
 
Ik denk dat een van de most awkward dingen toch echt is dat:
> Loop langs een chick
> Kijk achterom naar der kont
> Zij ziet het je doen

What has been seen cannot be unseen.
 
Liep laatst op 1 cm na tegen een lantaarnpaal op terwijl ik naar een meid liep te staren.
Draaide mn hoofd terug en kon nét op tijd stoppen, hij zat ongeveer tegen mn neus al.
Snel even om je heen kijken of niemand t zag en casual doorlopen.
 
Ik denk dat een van de most awkward dingen toch echt is dat:
> Loop langs een chick
> Kijk achterom naar der kont
> Zij ziet het je doen

Is toch normaal
 
meisje: hee je hebt je haar gemillimeterd
ik: dat klopt
meisje: leuk!
ik: dankje
meisje: ...
ik: ...
meisje: ...
ik: ...
meisje: ...
ik: ...
meisje: ...
ik: doei
 
Back
Naar boven