XXL Nutrition

het grote 'awkward moment' topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je zou hem genadeloos kunnen terugpakken met je dbb vriendjes, hij heeft vast wel een facebook account. :popcorn:

Dat wel maar ik bespaar het hem wel. ;) En anders kan ik er nog wel een paar opzoeken waar ik gedonder mee heb gehad. Het verleden moet je laten rusten he:)
 
Stond een paar jaar geleden te wachten voor de bus in Utrecht. Ik moest die dag naar een crusus in Nieuwegein en tussen alle mensen door zag ik een jongen die ik de vorige keer ook op cursus zag.
Dus ik een beetje ouwehoeren met die gozer tot ik me opeens een klap op mijn achterhoofd kreeg. Ik ging bijna knock-out, ik zag een paar seconden alles draaien en kon nog nauwelijks op mijn benen staan. Toen ik na iets van 10 seconden weer normaal zag had ik door dat die spiegel van de bus me vol had geraakt. De hele bushalte scheen me uit te lachen maar op dat moment leefde in eventjes in mijn eigen wereld:D

Ben ook een andere keer bijna knock-out gegaan toen ik ruzi had met een gozer uit mijn klas. Hij liep altijd te kloten bij iedereen, echt zo'n pestkop. Ik zat in de pauze op een tafel met wat klasgenoten en hij had mijn rits stiekem opengemaakt zodat al mijn boeken eruit flikkerden toen ik weg wilde lopen. Bij de volgende les heb ik zijn tas gepakt en hem in de prullenbak geflikkert. Toen de les daarna begon stond hij met 2 vrienden voor mijn tafel en zij die dat ik maar beter zijn tas eruit kon halen. Ik loop dus naar de prullebak toe en i.p.v dat ik zijn tas pakte spuugde ik mijn kauwgom in de prullebak erbij en ging ik weer zitten. Hij en zijn volgvrienden waren totaal overbluft en stonden met hun bek vol tanden. Ze wisten niet wat ze moesten doen dus zijn vrienden ging zitten en hij pakte zijn tas uit de prullebak en liep een omweggetje waarna hij me van achter vol op me bek ramde met zijn tas. Ik zag alles draaien en zwart worden maar ik kon me toch nog hard maken om niet compleet nokkie te gaan. Ik heb daarna niets terug gedaan maar ik heb ook nooit meer last gehad van die gasten.

Die laatste heeft trouwens niet echt wat met het topic te maken zie ik nu maar ik laat het wel gewoon staan:P

ben jij 1 meter 50?
 
ben jij 1 meter 50?

:roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 17:35 ----------

Stond een paar jaar geleden te wachten voor de Fiat 500 in Utrecht. Ik moest die dag naar een crusus in Nieuwegein en tussen alle mensen door zag ik een jongen die ik de vorige keer ook op cursus zag.
Dus ik een beetje ouwehoeren met die gozer tot ik me opeens een klap op mijn achterhoofd kreeg. Ik ging bijna knock-out, ik zag een paar seconden alles draaien en kon nog nauwelijks op mijn benen staan. Toen ik na iets van 10 seconden weer normaal zag had ik door dat die spiegel van de Fiat 500 me vol had geraakt. De hele Fiat 500halte scheen me uit te lachen maar op dat moment leefde in eventjes in mijn eigen wereld:D

:P

fixed
 
ben jij 1 meter 50?

:roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 17:35 ----------



fixed

Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar hier in de omgeving utrecht zitten de spiegels van bussen op hoofdhoogte (als je onder de 170 ben sta je wel velig...) als je op de stoep staat... Heb het ook een keer bijna gehad, gelukkig riep een maat van me dat ik moest bukken :o
 
Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar hier in de omgeving utrecht zitten de spiegels van bussen op hoofdhoogte (als je onder de 170 ben sta je wel velig...) als je op de stoep staat... Heb het ook een keer bijna gehad, gelukkig riep een maat van me dat ik moest bukken :o

Heb ik ook wel eens gehad, spiegel door mn haar, scheelde echt niks.
Maar op dbb is er natuurlijk weer zo'n balzak die wel vol gehit wordt haha
 
Heb ik ook wel eens gehad, spiegel door mn haar, scheelde echt niks.
Maar op dbb is er natuurlijk weer zo'n balzak die wel vol gehit wordt haha

:roflol:

Ik krijg nu echt beelden dat er een scrotum op de bus staat te wachten.......
 
Heb ik ook wel eens gehad, spiegel door mn haar, scheelde echt niks.
Maar op dbb is er natuurlijk weer zo'n balzak die wel vol gehit wordt haha

vriend van mij heeft het ook eens gehad. week thuis gezeten met hersenschudding.

heb zelf ook die spiegel al eens in mn rug gehad (tegen boekentas). pleurde bijna omver... had ik geluk dat het een oude bus was waar die spiegel nog lager hing.
 
vriend van mij heeft het ook eens gehad. week thuis gezeten met hersenschudding.

heb zelf ook die spiegel al eens in mn rug gehad (tegen boekentas). pleurde bijna omver... had ik geluk dat het een oude bus was waar die spiegel nog lager hing.

Dus jij bent 1.05m. ?
 
Bij mijn ex thuis stond ik vlak naast de werkster toen de hond tegen me aan kwam staan. Dus ik; ''Psst wegwezen''. Springt de werkster aan de kant; ''Sorry, sorry!''. Dacht ze dat ik het tegen haar had, het was zo ongemakkelijk. Heb maar uitgelegd dat ik de hond bedoelde.
 
Bij mijn ex thuis stond ik vlak naast de werkster toen de hond tegen me aan kwam staan. Dus ik; ''Psst wegwezen''. Springt de werkster aan de kant; ''Sorry, sorry!''. Dacht ze dat ik het tegen haar had, het was zo ongemakkelijk. Heb maar uitgelegd dat ik de hond bedoelde.

oh god...:o
zoveel awkward moments met mensen die niet goed Nederlands spreken
 
Bij mijn ex thuis stond ik vlak naast de werkster toen de hond tegen me aan kwam staan. Dus ik; ''Psst wegwezen''. Springt de werkster aan de kant; ''Sorry, sorry!''. Dacht ze dat ik het tegen haar had, het was zo ongemakkelijk. Heb maar uitgelegd dat ik de hond bedoelde.

pics van de werkster ?
 
-
 
Laatst bewerkt:
Bij mijn ex thuis stond ik vlak naast de werkster toen de hond tegen me aan kwam staan. Dus ik; ''Psst wegwezen''. Springt de werkster aan de kant; ''Sorry, sorry!''. Dacht ze dat ik het tegen haar had, het was zo ongemakkelijk. Heb maar uitgelegd dat ik de hond bedoelde.

lol
 
- vriendin nodigt me uit voor familiefeest
- zitten met de hele familie aan tafel om te eten
- haar broertje (13 jaar) wilt mijn nieuwe gsm eens bekijken
- ik geef het hem en ga even naar het toilet
- ik kom terug en iedereen zit me te bertstaren
- haar vader gooit me buiten en noemt me een pervert

- bleek de link naar de fb video, waar een meisje een hond doet nog open te staan (vriend had de dag ervoor de link doorgestuurd)
- haar broertje wou een grap uithalen met mijn fb en zag zo de vid net als haar hele familie
- fml
 
Back
Naar boven