AndroidHealthClinic

het grote 'awkward moment' topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Juist fijn,zo'n kapper die niet de hele tijd tegen je aan loopt te lullen

vind ik ook. liefst zo snel mogelijk weg ook weer daar, heb er echt een hekel aan om er te zitten :P
 
Was zojuist de hond aan het uitlaten, schreeuwde iemand op zijn brommer (vent in de 40-50):

HEIL HITLER! HITLER MOET TERUG KOMEN!!!


Heb nog net geen Duitse herder hoor meneer :\
 
Ik werd 16 en was toen in Frankrijk. Op trektocht.
We kwamen aan bij een huisje en de rest van de club had die mensen al verwittigd dat er eentje jarig was.
Dus na een tijdje komt de vrouw des huizes naar mij met een grote kwarktaart. ik pak die aan en zeg verwonderd dank je wel en ik draai me om, om het ding op de tafel te zetten en het kartonnetje waar de taart op staat buigt door.
De linker helft en de rechter helft schuiven zo, elk naar hun kant de parket vloer op met een grote plets...alle gaten en spleten in de oude parketvloer gelijk gevuld.
Het lullige was dat de vrouw des huizes het niet gezien had en ik het nog moest vertellen ook...

Euh madame, j'ai laissé tomber la gateau....ROOD HOOFD!
 
Mooie herinnering :). Waren Fransen toen al zo bitchy tegen toeristen?
 
Ik werd 16 en was toen in Frankrijk. Op trektocht.
We kwamen aan bij een huisje en de rest van de club had die mensen al verwittigd dat er eentje jarig was.
Dus na een tijdje komt de vrouw des huizes naar mij met een grote kwarktaart. ik pak die aan en zeg verwonderd dank je wel en ik draai me om, om het ding op de tafel te zetten en het kartonnetje waar de taart op staat buigt door.
De linker helft en de rechter helft schuiven zo, elk naar hun kant de parket vloer op met een grote plets...alle gaten en spleten in de oude parketvloer gelijk gevuld.
Het lullige was dat de vrouw des huizes het niet gezien had en ik het nog moest vertellen ook...

Euh madame, j'ai laissé tomber la gateau....ROOD HOOFD!

de grote vraag is of ze nog een nieuwe heeft gemaakt?
 
In een dronken bui 'ik ga me chick dumpen' sturen naar, toen de tijd nog vriendin, ipv mijn vrienden.
 
In een dronken bui 'ik ga me chick dumpen' sturen naar, toen de tijd nog vriendin, ipv mijn vrienden.

Dat is wel grappig ja. Ik stuurde een keer "ik heb die chick van gistermiddag de hele nacht kappot gedoet" naar de dame in kwestie ipv de maat waar ik mee was toen ik d'r tegen kwam. Hele nacht niet geslapen en net aangekomen op werk, niet echt scherp
 
Geweldig topic! Zou om 2 uur gaan slapen, inmiddels al weer na 4 uur :D
Heb zelf ook nog wel wat awkward shit meegemaakt.

1 chick was na 3 shotjes goldstrike totaal van de kaart. Ze kon niet meer lopen, halve huis bij een vriend van me ondergekotst en riep: Bel 112!!!
Naar huis gedragen, 50 min gedaan over 1km afstand. Toch best awkward als je dan aanbelt bij haar thuis en haar als een of ander pakketje af moet geven aan der vader terwijl ze niet meer kan staan :o

&

Ex vriendin ( toen nog vriendin ) in de kont genomen, wat niks nieuws was...
Ze had me niet van te voor verteld dat ze aan de diarree zat, wss verwachtte ze geen anaal op dat moment ofso:windup:
Het voelde al alsof die wat soepeler erin gleed als normaal, maar ik dacht er op dat moment niet echt bij na, was blij dat het niet zo stroef ging.
Had een wit t-shirt aan dat te groot was, waarvan de onderste rand niet meer zo wit was. Weet niet of ze het gemerkt heeft, heb het redelijk goed verborgen door de rand op te rollen en meteen erna naar huis te gaan. 2 uur lang onder de douche gestaan toen ik thuis kwam. Weet nog steeds niet of het douchewater was of tranen waardoor ik zo nat werd :p
 
Laatst bewerkt:
de grote vraag is of ze nog een nieuwe heeft gemaakt?

Nee geen nieuwe taart gemaakt...we kregen een mandje kastanjes, die hebben we gepoft...
:meal::hb:
 
Collega heeft het over een fruitsalade van de groenteboer die hij gisteren had. vertelt dat hij gisteren had geBBQd bla bla.. "de salade was erg zoet en lekker"
ik: "oh zoet en lekker! net zoals ik" (flirt modus on.:rolleyes:)
op dat moment komt mijn baas voorbij lopen die dus alleen het laatste gedeelte hoorde.
hij kijkt me raar aan, schud zijn hoofd en loopt verder.
 
Ex vriendin ( toen nog vriendin ) in de kont genomen, wat niks nieuws was...
Ze had me niet van te voor verteld dat ze aan de diarree zat, wss verwachtte ze geen anaal op dat moment ofso:windup:
Het voelde al alsof die wat soepeler erin gleed als normaal, maar ik dacht er op dat moment niet echt bij na, was blij dat het niet zo stroef ging.
Had een wit t-shirt aan dat te groot was, waarvan de onderste rand niet meer zo wit was. Weet niet of ze het gemerkt heeft, heb het redelijk goed verborgen door de rand op te rollen en meteen erna naar huis te gaan. 2 uur lang onder de douche gestaan toen ik thuis kwam. Weet nog steeds niet of het douchewater was of tranen waardoor ik zo nat werd :p


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
die jong benne gek mann
 
Geweldig topic! Zou om 2 uur gaan slapen, inmiddels al weer na 4 uur :D
Heb zelf ook nog wel wat awkward shit meegemaakt.

1 chick was na 3 shotjes goldstrike totaal van de kaart. Ze kon niet meer lopen, halve huis bij een vriend van me ondergekotst en riep: Bel 112!!!
Naar huis gedragen, 50 min gedaan over 1km afstand. Toch best awkward als je dan aanbelt bij haar thuis en haar als een of ander pakketje af moet geven aan der vader terwijl ze niet meer kan staan :o

&

Ex vriendin ( toen nog vriendin ) in de kont genomen, wat niks nieuws was...
Ze had me niet van te voor verteld dat ze aan de diarree zat, wss verwachtte ze geen anaal op dat moment ofso:windup:
Het voelde al alsof die wat soepeler erin gleed als normaal, maar ik dacht er op dat moment niet echt bij na, was blij dat het niet zo stroef ging.
Had een wit t-shirt aan dat te groot was, waarvan de onderste rand niet meer zo wit was. Weet niet of ze het gemerkt heeft, heb het redelijk goed verborgen door de rand op te rollen en meteen erna naar huis te gaan. 2 uur lang onder de douche gestaan toen ik thuis kwam. Weet nog steeds niet of het douchewater was of tranen waardoor ik zo nat werd :p
slim, anders kon je anaal voor de rest van je relatie vergeten:roflol:
 
Collega heeft het over een fruitsalade van de groenteboer die hij gisteren had. vertelt dat hij gisteren had geBBQd bla bla.. "de salade was erg zoet en lekker"
ik: "oh zoet en lekker! net zoals ik" (flirt modus on.:rolleyes:)
op dat moment komt mijn baas voorbij lopen die dus alleen het laatste gedeelte hoorde.
hij kijkt me raar aan, schud zijn hoofd en loopt verder.

:roflol:
 
slim, anders kon je anaal voor de rest van je relatie vergeten:roflol:

Na die avond wou ik het ook vergeten om het ooit nog een keer te doen, ik schrok me rot man :p
Maar ik leer niet van mijn fouten :)
 
Na die avond wou ik het ook vergeten om het ooit nog een keer te doen, ik schrok me rot man :p
Maar ik leer niet van mijn fouten :)

Misscghien als je een foto van je ex vriendin post, kunnen we je wellicht helpen met het vergeten van die nare gebeurtenis, zodat je het nog een keer anaal kan doen :D
 
Back
Naar boven