Fitness Seller

het grote 'awkward moment' topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

je oma flashen???????????????????????/
 
Nou nadat de computer dus met de noodkop uitgedrukt was. deed ik alsof er niks aan de hand was (met mn rode kop).
Niemand durfde verder ook wat te zeggen. daarna het was best wel awkward... :o

Toen ben ik maar bier gaan halen. aantal weken later konden we er gleukkig redelijk om lachen.
Maar nog steeds lig ik wel eens savonds in bed en dan denk ik terug aan dat moment... en dan voel i kdezelfde schaamte als toen weer opkomen hehe.

Maar op dat moment dat het gebeurde... owh maaaannnn ik voelde me toch zielig / k*t / beta haha :p

Ik heb ook zo'n momenten gekend waar, als ik er aan terugdenk, dat zelfde gevoel voel opkomen.
Echt pijnlijk.
 
Over oma's gesproken. Die van mij was altijd lachen.

Was een keer onder de douche geweest op zaterdagavond voordat ik ging stappen (was een jaar of 17 denk ik). Ik badjas aan (verder niets) en moest nog wat halen uit de bijkeuken. Hiervoor moest ik eerst door de keuken die grensde aan de woonkamer waar mijn oma op de bank tv zat te kijken met mijn ouders.
Toen ik door de keuken liep riep ik "HEE OMA!" en deed mijn badjas open. Liep daarna vlug door.

Mijn oma lachen en mijn pa en ma vragen wat er was. Zegt ze: "wacht maar af, want hij komt dalijk nog een keer langs!"

Wat heb ik gelachen met dat mens zeg, was echt mijn maatje. Helaas al meer dan 10 jaar niet meer onder ons :( .

wat
 
hahaha jezus tis echt genieten op dbb de laatste tijd
 
Over oma's gesproken. Die van mij was altijd lachen.

Was een keer onder de douche geweest op zaterdagavond voordat ik ging stappen (was een jaar of 17 denk ik). Ik badjas aan (verder niets) en moest nog wat halen uit de bijkeuken. Hiervoor moest ik eerst door de keuken die grensde aan de woonkamer waar mijn oma op de bank tv zat te kijken met mijn ouders.
Toen ik door de keuken liep riep ik "HEE OMA!" en deed mijn badjas open. Liep daarna vlug door.

Mijn oma lachen en mijn pa en ma vragen wat er was. Zegt ze: "wacht maar af, want hij komt dalijk nog een keer langs!"

Wat heb ik gelachen met dat mens zeg, was echt mijn maatje. Helaas al meer dan 10 jaar niet meer onder ons :( .
:roflol:
 
De is de eerste keer dat ik hoor dat iemand zijn eigen oma flasht :roflol:
 
-ben op boekenbeurs
-valt daar opeens een vrouw goed op haar bakkes
-ik barst uit in lachen, luid lachen
-word aangestaard door iedereen in een straal van 20m, op een drukke boekenbeurs
-mezelf proberen te redden door te doen of ik moest hoesten
-awkward
 
-ben op boekenbeurs
-valt daar opeens een vrouw goed op haar bakkes
-ik barst uit in lachen, luid lachen
-word aangestaard door iedereen in een straal van 20m, op een drukke boekenbeurs
-mezelf proberen te redden door te doen of ik moest hoesten
-awkward

lach uit luid.

fixed brah no problem :heart:

goede fix, ik zou je doen
 
Gezien je leeftijd is het zeker kinderboekenweek?
 
> praat met meisje waarvan 'zingen' haar hobby is. Ze wil zangerers worden blabla
> We praten over een ander meisje dat in een band zingt.
> Ze vraag aan me: "wat vind je van die zangeres".
> Ik zeg: "uiterlijk is wel OK, maar.... uu"
ik wilde gaan zeggen: ik vind vrouwen die zingen/zangeres willen worden altijd maar irritant, maar kon me nog net bedenken. Toch had ik al maar... gezegd.
> zij: Ja, OK, maar wat is de maar dan.
> ik: ja.... uuhm, ja gewoon.

spaghetti everywhere
 
Back
Naar boven