MuscleMeat

het grote 'awkward moment' topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

> praat met meisje waarvan 'zingen' haar hobby is. Ze wil zangerers worden blabla
> We praten over een ander meisje dat in een band zingt.
> Ze vraag aan me: "wat vind je van die zangeres".
> Ik zeg: "uiterlijk is wel OK, maar.... uu"
ik wilde gaan zeggen: ik vind vrouwen die zingen/zangeres willen worden altijd maar irritant, maar kon me nog net bedenken. Toch had ik al maar... gezegd.
> zij: Ja, OK, maar wat is de maar dan.
> ik: ja.... uuhm, ja gewoon.

spaghetti everywhere

bekend gevalletje ja..
 
> etentje met familie
> bij koffie en dessert even laptop bovenhalen om iets te tonen aan vader
> open laptop
> folder van mijn funny en sexy pic dumps staat nog open

uKLUZ0z.gif
 
> etentje met familie
> bij koffie en dessert even laptop bovenhalen om iets te tonen aan vader
> open laptop
> folder van mijn funny en sexy pic dumps staat nog open

uKLUZ0z.gif
kon ook t efukt topic zijn geweest:D
 
Dat zijn alleen maar links. Nu waren het zwierende tieten en konten.

Ah kan erger toch.

Denk dat het aparter was geweest als er zwetende mannenbillen zouden staan.
 
Wonden jeuken altijd wanneer ze aan het genezen zijn
 
De keren dat m'n ma op m'n deur komt kloppen terwijl ik even bezig ben.. Vaak de deur ook probeert open te doen en ik ze dan hoor zeggen, "waarom is je deur nu op slot" :o

Echt hatelijk dit, en gebeurt vaak dat ze juist dan op m'n kamer moet zijn.:headbang:
 
De keren dat m'n ma op m'n deur komt kloppen terwijl ik even bezig ben.. Vaak de deur ook probeert open te doen en ik ze dan hoor zeggen, "waarom is je deur nu op slot" :o

Echt hatelijk dit, en gebeurt vaak dat ze juist dan op m'n kamer moet zijn.:headbang:

Misschien is 27 een mooie leeftijd om de ouderlijke woonst te verlaten?
 
De keren dat m'n ma op m'n deur komt kloppen terwijl ik even bezig ben.. Vaak de deur ook probeert open te doen en ik ze dan hoor zeggen, "waarom is je deur nu op slot" :o

Echt hatelijk dit, en gebeurt vaak dat ze juist dan op m'n kamer moet zijn.:headbang:

27j.. gast...
 
Is idd een mooie leeftijd, heb alleen nog niemand gevonden waar ik mee kan samenwonen..

Want alleen wonen durf je niet? Of jij wilt vanuit je moeders nest een mannetje die alles voor je doet?
 
Back
Naar boven