MuscleMeat

het grote 'awkward moment' topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

tijdje geleden zat ik bij een maat van mij in de tuin te chillen. me maat was even binnen kwam zijn broer de tuin in gelopen.

broer: hey
ik: hey
broer: zit je ons bier op te drinken, stuk gajus?
ik verstond niet wat hij zij dus ik zij ''wat?'' maar meteen daarna hoorde ik wat hij zij dus ik zij 'ow ja haha'.
broer: herhaald de vraag.
ik had al antwoord gegeven. dus ik zij niks.
'awkward stilte'
broer: loopt weg
 
Jouw huis is zo vies, dat ik mijn voeten moet vegen als ik naar buiten ga.

BUURNNN! :o

komt denk ik door de dingen die er binnen gebeuren :D

---------- Toegevoegd om 01:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:14 ----------

:roflol: fucking goed hahahah

Niet zo heel veel awkward situaties meegemaakt, maar een van de betere was deze;

>ben 16 jaar oud, net nieuw vriendinnetje
>tegen elkaar aanliggen op kamertje
>tv/film kijken
>twee gasten zoenen op tv
>in al mijn bekrompenheid (op dat moment) "ah vies, beter zet je iets anders op, faggots"
>vriendinnetje be like; "dat kan toch gewoon?"
>"Nee, fucking faggots, ik wil het niet zien, niet van zo dichtbij"
>Awkward silence rest van de avond
>Vraag volgende morgen per sms; "was er wat gister?"
>"Ja, mijn biologische vader is homo"
:roflol:
inb4 Whatsapp van je pa vragen
 
  • Like
Waarderingen: mat
:roflol: fucking goed hahahah

Niet zo heel veel awkward situaties meegemaakt, maar een van de betere was deze;

>ben 16 jaar oud, net nieuw vriendinnetje
>tegen elkaar aanliggen op kamertje
>tv/film kijken
>twee gasten zoenen op tv
>in al mijn bekrompenheid (op dat moment) "ah vies, beter zet je iets anders op, faggots"
>vriendinnetje be like; "dat kan toch gewoon?"
>"Nee, fucking faggots, ik wil het niet zien, niet van zo dichtbij"
>Awkward silence rest van de avond
>Vraag volgende morgen per sms; "was er wat gister?"
>"Ja, mijn biologische vader is homo"

gvd waarom lees ik dit nu pas hahahaha

u wot m8 i r8 8/8
 
Dat ik die ook heb kunnen missen... :roflol:
 
vroeger eens een pre workout gekocht, ingenomen een 45 minuten voor men training, onderweg naar men sportclub moest ik echt menens dringend schijten vanwege dit spul. Op de club aangekomen, ik hollen naar het wc. Kom ik het wc binnen zie ik dat iemand op de bril had gezeken. Ik dacht bij mezelf, nou dit ga ik niet opkuisen ik hurk wel even.
Maar er zat zo een geweldige druk achter dat ik over de pot had gescheten op de bril, op de grond, zelfs een stukje was op de muur terechtgekomen. Ik keek ernaar en besloot om gewoon men gat af te kuisen en de rest te laten te liggen. Het wc uitgegaan en niemand had me gezien en maar beginnen trainen. Ik voelde me erna wel schuldig over voor diegene die het moest opkuisen.
 
vroeger eens een pre workout gekocht, ingenomen een 45 minuten voor men training, onderweg naar men sportclub moest ik echt menens dringend schijten vanwege dit spul. Op de club aangekomen, ik hollen naar het wc. Kom ik het wc binnen zie ik dat iemand op de bril had gezeken. Ik dacht bij mezelf, nou dit ga ik niet opkuisen ik hurk wel even.
Maar er zat zo een geweldige druk achter dat ik over de pot had gescheten op de bril, op de grond, zelfs een stukje was op de muur terechtgekomen. Ik keek ernaar en besloot om gewoon men gat af te kuisen en de rest te laten te liggen. Het wc uitgegaan en niemand had me gezien en maar beginnen trainen. Ik voelde me erna wel schuldig over voor diegene die het moest opkuisen.

haha, hing er de dag erna een briefje: "Gelieve niet op de bril te schijten" ? :)
 
vroeger eens een pre workout gekocht, ingenomen een 45 minuten voor men training, onderweg naar men sportclub moest ik echt menens dringend schijten vanwege dit spul. Op de club aangekomen, ik hollen naar het wc. Kom ik het wc binnen zie ik dat iemand op de bril had gezeken. Ik dacht bij mezelf, nou dit ga ik niet opkuisen ik hurk wel even.
Maar er zat zo een geweldige druk achter dat ik over de pot had gescheten op de bril, op de grond, zelfs een stukje was op de muur terechtgekomen. Ik keek ernaar en besloot om gewoon men gat af te kuisen en de rest te laten te liggen. Het wc uitgegaan en niemand had me gezien en maar beginnen trainen. Ik voelde me erna wel schuldig over voor diegene die het moest opkuisen.

haha ik had dit met noxplode 4 jaar geleden hory shait ineens staat er meer druk op je anus dan op gemiddelde hogedrukspuit.
 
Was bij ons een keer visite voor m'n ouders. Mijn kamer zit aan de gang aansluitend aan de huiskamer waar m'n ouders met bekenden zaten. Ik was door de huiskamer gelopen en had ondertussen goed nieuws op mijn mobiel (van een chick die wilde komen glf ik). Ik las dat dus op moment dat ik mijn kamer in wilde lopen en deed een of andere vage victory-dance niet wetende dat een van de bezoekende gasten achter mij was aangelopen om naar de wc te gaan. Ik keek om en we keken elkaar even een paar seconden aan alvorens ik maar snel mijn kamerdeur dicht deed :o

Dit is al wel een aantal jaartjes geleden.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Was bij ons een keer visite voor m'n ouders. Mijn kamer zit aan de gang aansluitend aan de huiskamer waar m'n ouders met bekenden zaten. Ik was door de huiskamer gelopen en had ondertussen goed nieuws op mijn mobiel (van een chick die wilde komen glf ik). Ik las dat dus op moment dat ik mijn kamer in wilde lopen en deed een of andere vage victory-dance niet wetende dat een van de bezoekende gasten achter mij was aangelopen om naar de wc te gaan. Ik keek om en we keken elkaar even een paar seconden aan alvorens ik maar snel mijn kamerdeur dicht deed :o

Dit is al wel een aantal jaartjes geleden.

Hahahaha ja dat herinner ik me nog. Was een leuk dansje in je batman ondergoed Rob.
 
Zojuist iemand awkward moment bezorgd :)

Mijn vriendin heeft een collega (vrouw) die nogal vaak sexuele escapades heeft. Ze is 25 ofzo en vrijgezel, maar heeft wel 1 of 2 keer per week een "vriendje". Ze vertelt dat dan uitgebreid aan mijn vriendin.

Vannacht om 4:20 wordt ik wakker van gezoem. Is het de telefoon van mijn vriendin. Het zoemen gaat maar door en met mijn slaperige harses zeg ik nog "wie belt jou op dit tijdstip!". Ze slaapt vrolijk door en ik pak haar telefoon om op te nemen. Zie ik 7 gemiste oproepen staan. Ik kijken, blijkt het whatsapp te zijn.
Iets van deze strekking:

- Bios geweest
- sex gehad in de auto
- was lastig
- met mijn mond maar afgemaakt

Ze ziet op WA dat ik online ben:

- Oh, je wordt wakker van mijn berichtjes? :)

Ik besluit maar wat terug te sturen:

+ Ik wel, K.... slaapt nog
+ Niels
- Oh ehh, dan zal ik mijn mond maar houden :)
+ Lol, truste
- Slaap lekker
+ :)

Had haar gezicht wel willen zien. Het volgende Awkward moment gaat vast komen als ik nogeens bij mijn vriendin op het werk kom. Kan niet wachten :)
 
Zojuist iemand awkward moment bezorgd :)

Mijn vriendin heeft een collega (vrouw) die nogal vaak sexuele escapades heeft. Ze is 25 ofzo en vrijgezel, maar heeft wel 1 of 2 keer per week een "vriendje". Ze vertelt dat dan uitgebreid aan mijn vriendin.

Vannacht om 4:20 wordt ik wakker van gezoem. Is het de telefoon van mijn vriendin. Het zoemen gaat maar door en met mijn slaperige harses zeg ik nog "wie belt jou op dit tijdstip!". Ze slaapt vrolijk door en ik pak haar telefoon om op te nemen. Zie ik 7 gemiste oproepen staan. Ik kijken, blijkt het whatsapp te zijn.
Iets van deze strekking:

- Bios geweest
- sex gehad in de auto
- was lastig
- met mijn mond maar afgemaakt

Ze ziet op WA dat ik online ben:

- Oh, je wordt wakker van mijn berichtjes? :)

Ik besluit maar wat terug te sturen:

+ Ik wel, K.... slaapt nog
+ Niels
- Oh ehh, dan zal ik mijn mond maar houden :)
+ Lol, truste
- Slaap lekker
+ :)

Had haar gezicht wel willen zien. Het volgende Awkward moment gaat vast komen als ik nogeens bij mijn vriendin op het werk kom. Kan niet wachten :)

heeft je vriendin adil als contact?
 
tijdje geleden zat ik bij een maat van mij in de tuin te chillen. me maat was even binnen kwam zijn broer de tuin in gelopen.

broer: hey
ik: hey
broer: zit je ons bier op te drinken, stuk gajus?
ik verstond niet wat hij zij dus ik zij ''wat?'' maar meteen daarna hoorde ik wat hij zij dus ik zij 'ow ja haha'.
broer: herhaald de vraag.
ik had al antwoord gegeven. dus ik zij niks.
'awkward stilte'
broer: loopt weg

Dafuq :roflol:

Waarom herhaalde jij je antwoord gewoon niet :roflol:
 
Vorige week zat ik samen met een nieuwe en mooie collega in de lift. We waren aan het praten over het warme weer en ik was zo in het gesprek dat ik samen met haar uit de lift stapte, terwijl ik daar helemaal niet moest zijn. Toen ze zag dat ik mee uitstapte keek ze mij aan met de gedachte "huh wat doe jij nu? dit is het verkeerde verdiep"
Eerste gesprek: failed :(
 
Vorige week zat ik samen met een nieuwe en mooie collega in de lift. We waren aan het praten over het warme weer en ik was zo in het gesprek dat ik samen met haar uit de lift stapte, terwijl ik daar helemaal niet moest zijn. Toen ze zag dat ik mee uitstapte keek ze mij aan met de gedachte "huh wat doe jij nu? dit is het verkeerde verdiep"
Eerste gesprek: failed :(

"huh wat doe jij nu? Dit is de verkeerde verdieping!"

- weet ik, ik wil me verdiepen in jou.

Gegarandeerd seks at work.
 
Back
Naar boven