XXL Nutrition

het grote 'awkward moment' topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gister voor werk een grote bijeenkomst in ahoy gehad, waren zo'n 2000 man, allemaal zittend zoals bij een voorstelling voor een podium.
Presentator zou alles aan elkaar lullen, die vent die ook de reuni op tv presenteert. Na wat gelul werd hij even stil en keek het publiek in en zei: Is (mijn naam) ook aanwezig hier vandaag. Ik zakte al half door de grond heen, ik dacht, doe gewoon alsof ik er niet ben, dan gaat hij vast verder met zijn praatje. En weer: (mijn naam) je moet hier wel zijn vandaag want ik heb namelijk jouw pasje gevonden, zou je jezelf even willen laten zien hier beneden dan kan je hem terug krijgen.
Ik wist niet meer waar ik het moest zoeken, dikke zweet druppels op mijn kop. Als ik ergens niet tegen kan is het voor meerdere mensen op de voorgrond verschijnen :eek:
Allemaal mensen naar me wijzen en roepen hij zit daar. Bij het verliezen van dat pasje heb je een veiligheidsissue, dus was ergens wel belangrijk. Maar ik kon gewoon niet bewegen ghehe. Ben net zonlang blijven zitten tot hij weer verder moest met het gebeuren. De rest van de dag iedereen blij naar me lachen als ze me zagen :o
 
Ik liet vandaag een harde scheet tijdens het deadliften, waar zo een 5 mensen bijstonden, weet zeker dat ze het gehoord hebben :sad:
 
Alleen in de gym, good pump en ff flexen voor een selfie.. Yep, komen er precies op dat moment allemaal mensen binnenlopen.
 
Tijdens een dronken avond kwam het spelletje cock-or-balls weer eens voorbij. Voor uitleg, zie spoiler:
Omdat ik hier mooie verhaaltjes lees, wil ik ook een verhaaltje met jullie delen.

Op gezellige drankavonden met wat vrienden hebben we een vaak terugkomend raadspelletje genaamd cock-or-balls. Hierbij is het de bedoeling dat 1 persoon (vaak terugkomend van de wc o.i.d.) zijn piemel en ballen bedekt met zijn hand, waarbij er door het maken van een ring tussen duim en wijsvinger een stuk huid te zien is. De omstaanders mogen daarop raden of dit een deel huid van de piemel of de balzak is. Bij het onjuist raden van het desbetreffende lichaamsdeel zal er dan gedronken moeten worden. Zoals je kan voorstellen is dit een spelletje dat eerder voorkomt als er drank in de man is.
Nu ben ik zelf groot voorstander van dit spel en vaak ook de starter. Mijn grenzen verdwijnen echt compleet als er drank in zit, en zo hebben we het spelletje gespeeld in de kroeg, club, thuis, festivals e.d. Niet iedereen snapt het idee achter het spel, maar we (ik) heb(ben) er in ieder geval lol mee.

Nu had ik een tijd terug een chick op tinder waarmee ik bijzonder veel lol en geouwehoer mee had. Het probleem was dat ze ver weg woont en we elkaar dus niet veel zagen, maar via whatsapp hadden we altijd de grootste lol. Toen ik op een avond dronken thuis kwam met wat vrienden en een kleine afterparty gingen houden bleek zij ook nog wakker te zijn. In een helder moment leek het mij een goed idee om cock or balls met haar te gaan spelen. Vol trots vertelde ik mijn vrienden natuurlijk wat ik had gedaan.
Nadat ze de foto ontving bleef het eventjes stil, ze had de foto wel gezien want dat zie je aan de vinkjes. Na een paar minuten kreeg ik de vraag wat dat precies was. Nadat ik het had uitgelegd bleef het nog eventjes stil, wederom waren de vinkjes wel te zien. Ondertussen bedacht ik me al dat zij dit spelletje misschien wel helemaal niet zo tof zou vinden.
Eventjes later ging de telefoon, op het scherm was te zien dat ze belde. Met mixed feelings nam ik de telefoon op, was het lol of serieus?
Ik zei niks bij het opnemen, tot ik een luide "COCK" hoorde aan de andere kant van de lijn samen met luid gelach van haar en meerdere personen. Blijkbaar had ze de tijd genomen om met haar vriendjes op de foto uit te zoeken of het nou de piemel of de ballen zou zijn.

Daarna heb ik nog een foto ontvangen van haar, waarbij ik tot op de dag van vandaag nog steeds niet weet welk lichaamsdeel dat nou precies was..
Op die avond leek het mij vet grappig om dit ook te posten op facebook. Als je de volgende ochtend wakker wordt en je leest reactie van o.a. je moeder, tante's, nichtjes etc (voornamelijk vrouwen gek genoeg) die zich afvragen waarom je zoiets doet.. dan voel je je best awkward de eerste keer dat je ze weer ziet kan ik je vertellen.
 
Als je de volgende ochtend wakker wordt en je leest reactie van o.a. je moeder, tante's, nichtjes etc (voornamelijk vrouwen gek genoeg) die zich afvragen waarom je zoiets doet..
En dan zeggen ze dat vrouwen zulke dingen niet lezen....
En een man begrijpt een dergelijke actie gewoon.
 
Achteraf kan ik wel concluderen dat het meenemen van pennen waar reclame opstaat voor erectie problemen toch niet altijd een slim idee is geweest op de middelbare school. (vooral als je ze uitleenden)
Misschien heb je wel iemand z'n leven weer op de rit geholpen.
 
Het moment waarop je beseft dat 'pikorde' niet slaat op wat je dacht.
 
Back
Naar boven