AndroidHealthClinic

Het grote bijwerkingen van het scannen van qr codes topic

Bezoekers in dit topic

Ano_200622

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
23 jun 2010
Berichten
11.755
Waardering
2.886
Lengte
2m
Massa
158kg
Ik heb het idee dat er hier op dbb teveel de focus ligt op bijwerkingen van het vaccin waardoor de bijwerkingen van het scannen van de qr code uit het oog wordt verloren.
Som daarom hier de bijwerkingen op die je ondervind van het scannen van je qr code.

Ik heb sinds het scannen van de qr code last van:
Haargroei uit m'n oren
Een toefje haar boven m'n aars
En m'n rechter bicep (ik scan mijn code vaak met m'n rechter arm) lijkt groter dan de linker
Vooral dit laatste ervaar ik als erg problematisch en ervaar daar heel veel last van in het dagelijks (proberen te) functioneren.
 
Ik gebruik zelf geen QR, maar ik merk wel dat mensen die de QR volgzaam volgen geen ruggengraat hebben en steeds meer slikken van wat Rutte en Hugo uitkotsen.
Ik ben benieuwd wat ze allemaal nog gaan slikken de aankomende tijd, eens kijken waar de echte grens een keer ligt en wanneer deze mensen wakker worden.
 
Ik heb het idee dat er hier op dbb teveel de focus ligt op bijwerkingen van het vaccin waardoor de bijwerkingen van het scannen van de qr code uit het oog wordt verloren.
Som daarom hier de bijwerkingen op die je ondervind van het scannen van je qr code.

Ik heb sinds het scannen van de qr code last van:
Haargroei uit m'n oren
Een toefje haar boven m'n aars
En m'n rechter bicep (ik scan mijn code vaak met m'n rechter arm) lijkt groter dan de linker
Vooral dit laatste ervaar ik als erg problematisch en ervaar daar heel veel last van in het dagelijks (proberen te) functioneren.
Batterij van mijn telefoon is nu vele malen sneller leeg, straks met de 2g heb zal ik denk ik wel een powerbank erbij moeten kopen.

Je rechter bicep is waarschijnlijk van het overmatig masturberen :D
 
Ik gebruik zelf geen QR, maar ik merk wel dat mensen die de QR volgzaam volgen geen ruggengraat hebben en steeds meer slikken van wat Rutte en Hugo uitkotsen.
Ik ben benieuwd wat ze allemaal nog gaan slikken de aankomende tijd, eens kijken waar de echte grens een keer ligt en wanneer deze mensen wakker worden.
Ik ben daar zelf ook wel benieuwd naar. Ik ben bv best klaar met het slikken en verwacht dat de schaapjes echt bruut genomen gaan worden straks. Dit is voor mij iig 1 van de redenen dat ik vooraan in de rij stond om gevaccineerd te worden.

Batterij van mijn telefoon is nu vele malen sneller leeg, straks met de 2g heb zal ik denk ik wel een powerbank erbij moeten kopen.

Je rechter bicep is waarschijnlijk van het overmatig masturberen :D
Ik heb een extra telefoon gekocht die ik alleen gebruik voor de qr code.
Jeetje, ik schrik hier toch wel van! Heftig! Goed dat je dit deelt!
Ja ik dacht als 1 schaap over de dam is dan volgen de anderen misschien ook wel.
 
Ik scan me QR code braaf en heb als bijwerking ervaren;

Dat de benches op maandag altijd voortaan vrij zijn

De kabelstation nauwelijks/tot geen bezoekers krijgen

Langer termijn effecten hoor ik al geruchten dat de “niet QR scanners”,behoorlijke gains gaan verliezen…
 
Ik scan me QR code braaf en heb als bijwerking ervaren;

Dat de benches op maandag altijd voortaan vrij zijn

De kabelstation nauwelijks/tot geen bezoekers krijgen

Langer termijn effecten hoor ik al geruchten dat de “niet QR scanners”,behoorlijke gains gaan verliezen…
Ja dat cortisol schijnt ze ook niet echt goed te doen.
 
1637322205742.jpeg
 
Back
Naar boven