AndroidHealthClinic

Het grote bioscoop topic

Bezoekers in dit topic

IRONSLAVE

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 dec 2009
Berichten
1.595
Waardering
291
Lengte
1m83
Massa
95kg
Even rond gekeken maar volgens mij bestaat er nog niet een zelfde soort topic, of het is een oude.

Kijk zelf erg graag films en ondanks dat ik thuis een redelijk goede tv en speakers heb vind ik het nog steeds erg leuk om zo nu en dan naar de bios te gaan.

Lijkt me wel leuk om hier te bespreken naar welke films je geweest bent, welke je nog wil gaan zien, welke je aan of afraad en in welke bioscoop je de film bekijkt en waarom juist die bioscoop.

aub wel specifieke details over films in spoiler.




zelf de laatste tijd vooral films in de bios gezien die meer voor mijn vriendin waren:

The longest ride: ondanks romantische Nicolas Sparks film vond ik het toch goed gedaan en vond het niet vervelend om hem te zien.

Insideout: Animatie film, leuk gedaan, best vermakelijk ondanks animatie

Ted 2: vond deel 1 erg leuk en daarom viel deze een beetje tegen denk ik, duidelijk minder in mijn ogen dan deel 1.

Eerste film die op de planning staat: Hitman agent 47 (veel zin in)

Bioscopen:

Ede: Grote zaal en expotheater zijn goed wat betreft beeld en geluid, rest van de zalen vind ik minder, expotheater is wel heel massaal met meer dan 1000 zitplaatsen en heeft houten stoelen wat sommige mensen vervelend vinden.
Meestal geen pauze's in deze zalen en altijd een kort intro praatje voorafgaand aan de film.

Beuningen: redelijk kleine zalen, beeld en geluid is goed, geen pauze maar je kunt wel eten bestellen tijdens de film wat makkelijk is maar soms ook hinderlijk.
 
Hitman is niet bioscoopwaardig, 5,9 op imdb.
 
Als de film op zn best vermakelijk is ga ik er echt niet voor naar de bios. Laatste film in de bios was Mad Max, zulke films hoor je ook gewoon in de bios te kijken. :D
 
hitman lijkt mij ook echt veel slechter als zijn voorganger..


momenteel draait er naar mijn mening weinig wat de moeite waard is, een film die ik wel kan aanraden: my name is khan.

geen nieuwe, maar wel een die mij is bijgebleven.
 
Wil graag naar Hitman, vond vorig deel ook vet. Alleen et is best een korte film, maar 96 minuten
 
Wil graag naar Hitman, vond vorig deel ook vet. Alleen et is best een korte film, maar 96 minuten

Wees blij, langer wil je die film ook niet zien..
 
Gisteravond ook naar Hitman geweest. Oke, het is geen hoogstaand stukje acteerwerk of heel overtuigende verhaallijn oid, maar zeker een vermakelijke film. Met name als je ook de games leuk vind.
 
Gisteravond ook naar Hitman geweest. Oke, het is geen hoogstaand stukje acteerwerk of heel overtuigende verhaallijn oid, maar zeker een vermakelijke film. Met name als je ook de games leuk vind.

Vooral de eerste delen van de games vond ik vet, de laatste delen werden ook al minder.. Zal de film misschien wel eens kijken, maar ga er niet voor naar de bios.

Ligt het trouwens aan mij, of komen er tegenwoordig gewoon echt heel weinig originele films uit?
 
Nee freakjam, dit gaat alleen om biosfilms:p
 
Dat kan ik het vorige topic ook, zie eerste post van dat topic.

Ik mis hier eigenlijk wel een groot lopend film topic. gewoon over films op tv en in bios, want het kan niet anders dat hier wel meer filmliefhebbers komen!
 
Denk dat dit topic meer is voor films die het waard zijn (aanraders) om in de bios te kijken
 
Zou wel graag Straight Outta Compton willen kijken :)
 
Van Ted 2 verwachtte ik niet zoveel na de trailer maar heb er toch goed om kunnen lachen. Niet perse een film die je in de bios moet zien natuurlijk, maar wel de moeite waard om te checken.
 
Back
Naar boven