XXL Nutrition

Het grote botox topic

Peiling Peiling Heb je het gedaan?

• Totaal stemmers
    12

Bezoekers in dit topic

animal fail GIF

Dit zijn de ergste before die ik kon vinden. Die andere foto's van de after kennen jullie al.

1737063809617.png
1749149722417.png

Dit was de eerste keer dat ik had laten doen, wel beetje gare en niet vergelijkbare pose, maar toen hadden ze veel te veel gedaan. Waardoor het beetje photoshopped leek.,
7aaef35b-e454-417b-9726-e28ae36a8148-jpg.676887

Bijlagen

• 7aaef35b-e454-417b-9726-e28ae36a8148.jpg
    7aaef35b-e454-417b-9726-e28ae36a8148.jpg
    123,3 KB · Weergaven: 218
  • Topic Starter Topic Starter
Was het er dan ook als je minder bedrukt keek?

2de is prima, maar kan nog strakker (niet naar me luisteren)

Waar blijven die DBB dames?

crickets GIF

Was het er dan ook als je minder bedrukt keek?
Ik kon niet eens bedrukt kijken de eerste keer. Maar ik heb dat maar één keer hoeven doen en daarna zag het ook gewoon normaal uit als ik een beetje fronste.

Fillers heb ik wel elk jaar laten doen voor mijn plooien en fronsrimpel. Schijnbaar keek ik gewoon niet op een normale manier.

En ohja ik heb ook cheekbone fillers laten doen. Ik heb daar alleen goede before/after van. Die vrouw waar ik dat laat doen is echt een schat. Ik zou nooit vrienden worden met vrouwen behalve met haar.

Gewoon zeggen waar 't op staat. Als ik iets wil en het is niet nodig dan zegt ze het. En als ik iets nodig heb dan zegt ze het ook. Perfect.

Wat kan je nog allemaal laten doen dan?
Laat ik altijd aan haar over. Sculptra is het laatste wat ik heb laten doen, maar duurt best wel lang voordat je dat ziet(~3 maanden).

Maar die shit is wel een slippery slope. Ik kan mijzelf best goed voorstellen waarom sommige mensen eindigen als mislukte experimenten. Die shit is echt heel verslavend. Net als het nemen van tattoo's/groter worden etc. Zo'n soort feeling geeft het. Je wilt steeds meer en beter. Dat is wel tricky.

Nog niet aan begonnen gelukkig. Dus before en after laat nog even op zich wachten. Een intressant iets om je ook echt in te verdiepen trouwens, der is zoveel over te vinden en er kan ook best wat mis gaan als je het niet goed laat doen.

Laat ik altijd aan haar over. Sculptra is het laatste wat ik heb laten doen, maar duurt best wel lang voordat je dat ziet(~3 maanden).
Sculptra heeft ook mijn interesse gewekt. Ondanks mijn voorgaande baan en AAS gebruik valt het nog mee met mijn gezicht maar voorkomen is beter dan genezen. Heb al wel een aantal malen filler behandelingen gehad en zal binnenkort eens een afspraak plannen voor zo een Sculptra behandeling.

Nog niet aan begonnen gelukkig. Dus before en after laat nog even op zich wachten. Een intressant iets om je ook echt in te verdiepen trouwens, der is zoveel over te vinden en er kan ook best wat mis gaan als je het niet goed laat doen.
Kan vrij weinig misgaan als je het bij een degelijke kliniek laat doen. Maar ik neem aan dat als je iets aan je gezicht laat doen, je ook niet gierig gaat doen.

Enige wat ik kan bedenken in dat opzicht is dat het wellicht de eerste keer iets te veel is, maar dat lost je lichaam dan uiteindelijk zelf op. Beiden zijn lichaamseigen stoffen.

Sculptra heeft ook mijn interesse gewekt. Ondanks mijn voorgaande baan en AAS gebruik valt het nog mee met mijn gezicht maar voorkomen is beter dan genezen. Heb al wel een aantal malen filler behandelingen gehad en zal binnenkort eens een afspraak plannen voor zo een Sculptra behandeling.
Ja zeker toen ik de onderstaande studie had gelezen. Er is ook zo'n billionaire oid. op YT die er alles aan doet om zo jong mogelijk te lijken. Ik weet niet of je bekend met hem bent, maar die had het ook gedaan/aangeraden. Hij zei dat fillers/botox meer pleister plakken is. Ik kan nog niet veel over 't resultaat zeggen, omdat het nog niet zo lang geleden is. Enige nadeel is wel dat het fucking duur is.

Treating investigators reported improvements in skin radiance (>95%), tighter appearance (>88%), and jawline contour (>85%). PLLA-SCA recipients reported high satisfaction levels regarding improvements in skin radiance (90% or greater), sagging (84% or greater), and firmness (91% or greater) as well as natural-looking results (85% or greater) and a desire for repeat treatment (84% or greater)

Injectable PLLA-SCA treatments were well tolerated and significantly reduced the severity of moderate/severe cheek lines and wrinkles, while improving skin quality. Effectiveness was durable over the 12-month study period with high subject-reported satisfaction, natural-looking appearance, and enthusiasm for repeat treatments.

Injectable PLLA-SCA treatments were well tolerated and significantly reduced the severity of moderate/severe cheek lines and wrinkles, while improving skin quality. Effectiveness was durable over the 12-month study period with high subject-reported satisfaction, natural-looking appearance, and enthusiasm for repeat treatments.
Moet je dit dan ook om de zo veel maanden laten bijhouden of? Hoe vaak kan je zo’n behandeling doen dan

Moet je dit dan ook om de zo veel maanden laten bijhouden of? Hoe vaak kan je zo’n behandeling doen dan
Ligt eraan hoe erg je het hebt. Ik heb 2 vials laten doen. En daarna moet je gewoon 1 vial per jaar doen om 't bij te houden. Schijnbaar is dit het beste/natuurlijke wat je kunt bereiken. Die overdone bs van botox/fillers etc, kan je hier niet mee krijgen.

Terug
Naar boven