AndroidHealthClinic

Het grote Call of Duty: Modern Warfare 3 topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

psn account: haaibrid
feel free to add me, ben wel niet echt 'pro' op die spelletjes.
 
Goed: nee.
GPU is stokoud en zo'n beetje de langzaamste quadcore die er is.

pc is ook al zo'n 3 jaar oud en heb nooit wat nieuws erin gestoken :)
Maar ik zou toch wel op medium MW3 kunnen spelen ofniet?
 
Filmpje vvan 4 uur?
is opgenomen van een livestream, kan je gewoon al wat multiplayer in checken

Wel k*t dat deze COD weer wordt gereleased in een periode dat ik beter niet teveel achter de ps3 zit :P examens, werkjes,... komt ni goe!
 
jaja mannen ik heb hem binnen MW3 hardened edition (ps3) ga straks spelen.. kan al online ... moet tot 11 werken gvd
 
wat is het verschil tussen hardend editie? en hoe kom je er zo vroeg aan?
 
in de hardened editie zit elite inbegrepen... en nog wat extras. ik heb hem via via eerder gekregen.. alle stores hebben hem nu al binnen maar mogen eigenlijk niet verkopen maar een maat van mij kent die store eigenaar goed en heeft ons wat voorrang gegeven.. die maat van mij speelt m al ik moet nog 4 uur wachten tot ik vrij ben :(
 
ik ben nog niet zeker of ik hem nou moet kopen of niet

kan iemand me overhalen of juist niet? :p
 
Moet je gepre-ordered hebben als je die game om maandagnacht wil halen? Weet iemand dat?
 
denk het niet. volgens mij is pre orderd gewoon dat ze voor die persoon 1tje aan de kant houden.
 
Als je zin hebt om kei hard afgedroogd te worden voeg mij toe op psn: sTiiWaZz
1vs1, QS no SA!

Come at me noob
 
Keep your pants on...ik ben trouwens most likely ook van de party op MW3...ik speelde niet op mw2, suckte op Black ops dus ik hoop iet of wat te kunnen op mw3 :) not bloody likely
 
Keep your pants on...ik ben trouwens most likely ook van de party op MW3...ik speelde niet op mw2, suckte op Black ops dus ik hoop iet of wat te kunnen op mw3 :) not bloody likely

i know that feel bro..

ik ben in ieder geval beter dan mn broertje :cool:
 
Ik ben hem aan het spelen en het is idd meer mw 2.5...
 
Ik ben hem aan het spelen en het is idd meer mw 2.5...

Ik vond de singleplayer van mw2 echt wel één van de beste ooit en de speelstijl beviel me ook wel goed, ik was gewoon redelijk laat met het online gebeuren op m'n ps3, vandaar dat ik hem nooit online deed...Als het meer van hetzelfde is, i welcome it eigenlijk :D
 
aaacceee denk je dat mw3 blijft laggen? en denk je dat het meer of minder zal zijn dan op bo? want dat was/is toch wel mijn grootste frustratie op cod.
 
Ik vond de lag bij bo wel meevallen hoor... Af en toe.. Heb nu bij mw3 wel meer lag maargoed misschien fixen ze dat nog
 
ik baal wel een beetje van de games van tegenwoordig bf3 en mw3 vallen me beiden zwaaaar tegen.. mw3 hebben ze nu zo gemaakt dat iedere mongool het kan.. het is ook niet normaal hoe snel je bij multiplayer dood gaat 1,5 kogel en je bent weg helemaal met die UMP45 die gun is zo overpowered soms schiet je en binnen milliseconden is hij al dood...soms schiet je op iemand en dan loopt ergens ver achter hem nog een mannetje die ook gelijk dood is??? bij black ops of mw1 had je nog wel eens een battle met iemand of als je in je rug geraakt werd dat je nog door goed stuurwerk een actie maken, nu ben je echt gelijk weg wie het eerst de ander ziet die wint de battle.. dat was bij mw2 ook al zo irritant.. ze maken er echt een kinderspelletje van

ze doen het wel heel slim, die games helemaal ophypen.. nu met dat elite erbij enzo pakken ze nog meer geld ik heb gister 120 euro betaald voor de hardened edition is ip niet erg maar dan wil ik wel waar voor me geld..

je zou denken dat games met de tijd beter worden
 
ze doen het wel heel slim, die games helemaal ophypen.. nu met dat elite erbij enzo pakken ze nog meer geld ik heb gister 120 euro betaald voor de hardened edition is ip niet erg maar dan wil ik wel waar voor me geld..

je zou denken dat games met de tijd beter worden
Ik snap sowieso niet waarom mensen pre-orderen enzo, bovendien weet je bij cod toch dat het allemaal uitmelkerij is. Ze brengen gewoon ieder jaar het zelfde spel uit, en blijkbaar trappen mensen er steeds weer in. Zoals jij ook weer even 120 euro betaald heb voor de "nieuwe" cod. :rolleyes:

Ik wacht gewoon tot een gekraakte versie van MW3 verschijnt, is het goed dan pas koop ik het. Al denk ik als ik de filmpjes zie van mw3 dat het niet veel soeps is. Mijn eerste indruk is dat het eigenlijk modern warfare 2.1 zou moeten heten.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven