AndroidHealthClinic

Het grote Call of Duty: Modern Warfare 3 topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

oordeelt te vroeg? ik heb het spel al 3 dagen...het is gewoon duidelijk dat dit spel gemaakt is om de noobs tevreden te maken zodat ze ook eens wat halen.... ik spreek jullie over een paar dagen wel
alsof je op drie dagen zo'n conclusies kan trekken + de gasten die het spel nu al hebben zijn beter dan de gem. speler

wacht tot kerstmis, noobfest!!!!! :D
 
alsof je op drie dagen zo'n conclusies kan trekken + de gasten die het spel nu al hebben zijn beter dan de gem. speler

wacht tot kerstmis, noobfest!!!!! :D

Hahaha, inderdaad, lekker trainen tot kerst en dan geheid iedere noob afknallen...als ik tegen dan er zelf natuurlijk wat van bak want op black ops, of op MW2 speelde ik eens een partijtje mee met een party van iceleovince en schoot ik uiteindelijk zelf nog iemand van DBB door de kop...Dom dom dom :mad:
 
Na 3 dagen al gefrustreerd. Stop gewoon met spelen dan. Probleem opgelost.
 
Is zeker geen zombie knallen meer? :(
 
Wtf :mad::mad::mad:

Dreamland en Mediamarkt verkopen hem al van deze morgen.
En ik heb gepreorderd voor die stomme nachtopening @ Gamemania, waar hij ook nog eens duurder is :(:(
 
Wtf :mad::mad::mad:

Dreamland en Mediamarkt verkopen hem al van deze morgen.
En ik heb gepreorderd voor die stomme nachtopening @ Gamemania, waar hij ook nog eens duurder is :(:(

Ah getver, die eikels hebben weer streetdate gebroken...in dreamlands boekje staat nochtans 8-11..
 
Dan speel je tcoh lekker Barebones man. Wat zit je nou te janken.

Na 3 dagen al gefrustreerd. Stop gewoon met spelen dan. Probleem opgelost.

ik ben ook gefrustreerd ja dat ik deze bullshit gekocht heb omdat ik echt een cod fan ben. ik snap wel dat jij dit niet wilt horen en ik snap wel dat jij zometeen lekker wilt spelen en als een noob gaat rondrennen en schieten en doormiddel van supportpackage eindelijk een keer een killstreak haalt wat eerst onmogelijk voor je was... ik snap het kerel dus ik zal jouw pret niet bederven ok

kusje
 
Heb onlangs een filmpje gezien waarin bij de presentatie vermeld word dat ze blij zijn dat ze zoveel feedback kregen van hun fans...maar als er onder die fans meer en meer noobs zijn gekomen ipv veteran players...is dat dan niet de reden dat je zo pissed bent omdat ze meer geluisterd hebben naar al die pussy players?
 
Ik ga 'm morgen halen.. ben niet echt hyped ofzo, maar wel benieuwd.
 
Heb onlangs een filmpje gezien waarin bij de presentatie vermeld word dat ze blij zijn dat ze zoveel feedback kregen van hun fans...maar als er onder die fans meer en meer noobs zijn gekomen ipv veteran players...is dat dan niet de reden dat je zo pissed bent omdat ze meer geluisterd hebben naar al die pussy players?
dat heb je heel goed gezegd jij snapt het..;) ik vind dat ze de veteran spelers gewoon tekort doen met dit spel...en alle jongens waar ik altijd mee speel (ook gevorderde) zijn ook teleurgesteld

eigenlijk zeggen ze het idd zelf al en heb ik misschien niet goed geluisterd: we maken deze game ''toegankelijk'' voor iedereen.. dus al die jaren dat ik speel en me skills heb verbeterd worden nu zeg maar onderwaardeerd en degene die weinig skills hebben moeten ook succes hebben met dit spel... ben ik misschien een zeikerd maar ik vind dat krom
 
Vergeet niet, het is maar een spelletje.
 
Vergeet niet, het is maar een spelletje.
Echt he, ook die gasten die het hele land door rijden voor een spel omdat ze zo nodig 1 dag eerder willen spelen, en dan persé ook de limited edition van 120 euro willen hebben. :roflol:
(En dat voor een spel dat elke jaar opnieuw uitkomt)
 
Echt he, ook die gasten die het hele land door rijden voor een spel omdat ze zo nodig 1 dag eerder willen spelen, en dan persé ook de limited edition van 120 euro willen hebben. :roflol:
(En dat voor een spel dat elke jaar opnieuw uitkomt)

Zou eigenlijk wel een kijkje willen nemen bij de Bart Smit hier in de buurt maar mij te laat. Al die bleke bekkies die zich staan te verlekkeren en waarschijnlijk tot diep in de ochtend gaan gamen. Get real people.
 
Ik ga 'm toch vannacht halen omdat dat me 15 euro scheelt, maar ik ga vannacht niet gamen
 
Ik stuur iemand erom omdat ik nu thuis toch al een week aan m'n ziekbed gebonden ben en wrs de komende weken indoors moet blijven om de plagen en dergelijke te ontsnappen. Maar vannacht begin ik toch al een beetje story mode....

Ik weet niet of ik de multiplayer al ga aanraken daar ik altijd eerst de story mode uitspeel. Maar het kriebelt zo enorm :) Plus ik laat hem ook deze nacht al halen omdat er een double xp kaartje ofzoiets bijzit zodat ik ipv 8u werk toch al kan kortknippen naar 4. I wanne be good this time, en daar dit misschien m'n laatste call of duty is ben ik toch wel redelijke effing curious :) Maarja, je moet wat als je binnen moet blijven grrr
 
Het gaat mij niet om m'n level ofzo, ik own toch iedereen.. met of zonder vet embleempje voor m'n naam :o
 
spade, had je mij al geaccepteerd?
 
Zou eigenlijk wel een kijkje willen nemen bij de Bart Smit hier in de buurt maar mij te laat. Al die bleke bekkies die zich staan te verlekkeren en waarschijnlijk tot diep in de ochtend gaan gamen. Get real people.
de 1 speelt games de ander fotografeert shit.... wat is real
 
spade, had je mij al geaccepteerd?

Hey man, ik zet m'n account morgen of vannacht weer aan en dan zal ik waarschijnlijk de melding krijgen en dan voeg ik je gelijk toe
 
Back
Naar boven