Fitness Seller

Het grote Call of Duty: Modern Warfare 3 topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

E
Ik snap dat ze MW3 spectaculair willen maken, maar dit deel slaat werkelijk alles. Gelukkig dat t bij dit spel alleen om de MP draait want de SP kan ik weinig positiefs over kwijt.

de multiplayer vind je wel leuk? Die vind ik net zo erg.. Gewoon een k*tspel
 
De multiplayer van MW1 en MW2 vond ik wel vermakelijk, aardig wat uurtjes in zitten. Maar ik werd daar af en toe al gek van de hoeveelheid killstreaks, noobtubes en rpgs. MW3 heb ik de MP niet van gespeeld, gaat ook niet gebeuren denk ik.
 
Heb een oudere pc en dit vind ik maar vaag. Mw2 draaide goed, Black Ops draaide slecht en nu draai ik de singleplayer van Mw3 op een hogere resolutie dan Mw2 ??? Hoe kan het dat ik Mw3 wel kan spelen en Black Ops niet terwijl Mw3 een nieuwer spel is? Ik had het spel ff gedownload om te zien of die het deed. Gooi het er straks weer af. Wil het spel dus gaan kopen. Kan er toch vanuit gaan dat de multiplayer het ook gewoon doet als ik het spel aanschaf ofniet :p

ah das wel goed om te horen ik had zelfde probleem met blackops, mw2 gaat als een tiet. zou het niet te maken hebben met treyarch vs infinity ward, dus andere developer? Ik ga em ook maar ff downloaden dus :)
 
ligt het aan mij of zijn de graphics sinds mw1 niet meer veranderd? heb alle cod's gehad maar als ik dit vergelijk met battlefield wtf dan.. ga deze editie niet meer kopen
 
ligt het aan mij of zijn de graphics sinds mw1 niet meer veranderd? heb alle cod's gehad maar als ik dit vergelijk met battlefield wtf dan.. ga deze editie niet meer kopen

mw2 en mw3 draaien op dezelfde engine, het is wel wat verbeterd, maar de graphics zijn veelal hetzelfde.
 
Speelt iemand dit spel toevallig op de pc? Mijn speelnaam is Trotseerbeer
 
Nu de game al lang uit is kan ik wel mijn conclusies trekken:

Elke keer slagen ze er maar weer in om meer BS in de game te stoppen, dan de game ervoor. Een leuke speech van Robert Bowling waarin hij aangeeft dat last stand weg is, om dan tot de constatatie te komen dat deathmans hand, final stand,... er nog steeds inzit of is bijgekomen.

Nee, dit was mijn laatste cod game. Jammer, dat er niet naar de community wordt geluisterd. Een degelijke patch bij MW2 en dat spel had echt bangelijk geweest. :(

Speel het zelf nog wel af en toe, maar dat is meer in groepsverband met kerels waar ik al +2 jaar op regelmatige basis mee speel.
 
Nu de game al lang uit is kan ik wel mijn conclusies trekken:

Elke keer slagen ze er maar weer in om meer BS in de game te stoppen, dan de game ervoor. Een leuke speech van Robert Bowling waarin hij aangeeft dat last stand weg is, om dan tot de constatatie te komen dat deathmans hand, final stand,... er nog steeds inzit of is bijgekomen.

Nee, dit was mijn laatste cod game. Jammer, dat er niet naar de community wordt geluisterd. Een degelijke patch bij MW2 en dat spel had echt bangelijk geweest. :(

Speel het zelf nog wel af en toe, maar dat is meer in groepsverband met kerels waar ik al +2 jaar op regelmatige basis mee speel.

Dat is wel veranderd hoor, bij de vorige reeksen ging je iedere keer dat je dood ging in final stand. Nu in deze nieuwe versie ga je pas in final stand of een andere gekozen kill streak na 3 of 4 keer achter elkaar te zijn dood gegaan. Ik zelf vind het in iedergeval een enorme verbetering op deze manier.

Nu krijgen mensen die 3 of 4 keer achter elkaar dood gaan toch een extra kans om een ''comeback'' kill te maken. Ik kom het ook niet zoveel meer tegen dat mensen in final stand gaan, misschien 1 of 2 keer hooguit per game.
 
Die kans dat die mensen krijgen, maakt ze geen betere spelers... het zorgt enkel voor frustraties bij diegene die wel goed speelt en uiteindelijk door zo'n deathstreak sterft.

;)

het moet noobfriendly blijven natuurlijk :rolleyes:, maar zo verliest het wel oude/ervaren spelers
 
Nee het maakt ze geen betere spelers maar zo blijft het voor hun misschien toch wat leuker om te blijven spelen. Als je een beetje ervaren/goed kan spelen wordt je toch zelden of nooit gepakt door iemand met een deathstreak. Maar ik ga maar weer is even knallen:D
 
Niemand PS3? ik ga weereens gamen ( was ff gestopt met MW3 werd er waus van :) ) nickname : Pillenboom voeg me toe en zeg dbb week genoeg :)
 
De keren dat je wel wordt gepakt door zo'n deathmanshand vanop 10 meter afstand, zorgt al voor genoeg frustratie. En de lagcompensation is ook weer zo'n nieuwe input die grandioos faalt. Het wordt er niet beter op imo cod4 > mw2 > mw3

In COD4, werd je gewoon beloond door goed te doen.. niet omdat je erin slaagt 4 keer na elkaar te sterven.
 
Wat is lagcomensation dan? Nu wordt je toch ook beloond door het goed te doen met killstreaks, net of dat iemand er op zit te wachten of er blij mee is om een deathstreak te halen.
 
Wat is lagcomensation dan? Nu wordt je toch ook beloond door het goed te doen met killstreaks, net of dat iemand er op zit te wachten of er blij mee is om een deathstreak te halen.
Nee maar wel als diegene hierdoor een kill haalt => beloning.

En lagcompensation zorgt ervoor dat de host geen duidelijk voordeel heeft op derest. Echter faalt die techniek zo hard, dat tenslotte niemand een goede verbinding meer heeft. Al zou dat tegenwoordig al verholpen zijn, maar zo zie je maar dat wij de beta kopen en niet een volwaardig spel.

Binnenkort trouwens nieuwe maps, nog niet zeker of ik ze haal:

http://www.youtube.com/watch?v=I2Ck...&context=G2001e36FAAAAAAAAGAA&feature=g-all-c
 
Back
Naar boven