MuscleMeat

Het grote Captains of Crush gripper topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2004
Berichten
5.592
Waardering
194
Het grote Sportfood.nl Captains of Crush gripper topic

Aangezien er vandaag een hele hoop CoC grippers bij DBB'ers thuisbezorgd zullen worden lijkt het me leuk om elkaar op de hoogte te houden van alle vorderingen.

Ik zelf kom uit de Bodybuilding wereld en ben dus wat minder bekend ben met echte grip kracht training. Daarom lijkt het me leerzaam om van de cracks tips en adviezen langs deze weg te krijgen en elkaar te stimuleren en motiveren op weg naar No.4!

Dus als er vragen zijn of je hebt tips of natuurlijk filmpjes, post het in deze thread.

De eerste vraag waar ik natuurlijk nieuwsgierig naar ben is welke gripper kunnen jullie al sluiten?
 
Laatst bewerkt:
kan #1 paar keer sluiten met beide handen
 
0, ik wacht nog geduldig op mijn grippers :D
 
3 setjes van 8 reps met coc 1 (beide handen) gingen wel vlot.
 
Welke gripper sluit je zelf al? Of ben je nog niet bezig ermee?

Ik ben er sinds een paar weken mee bezig, ik zit nu op de 2.5 minder van 1mm van close af, een stap op weg naar de #3, we zullen zien wat het wordt, al voelt de #3 loodzwaar momenteel, alsof je in een baksteen knijpt.
 
helaas was ik te laat met bestellen, had de pm en topics niet gezien :(

(druk met verhuizen...)
 
Ik heb vandaag besteld en betaald, wacht in spanning af, ben reuze benieuwd hoe ver ik kom...
 
#2.5 op het moment; #3 komt eraan.:D
 
Ik heb ze ook, maar doe er niks meer mee. Als ik er een paar x in knijp krijg ik last van me vinger kootjes. Pijn voelt niet gezond aan.
 
Postbode kwam net langs :D Een klein pakketje met #1, #2 en #2,5 en wat mooie extra's van Sportfood :thumbs:

#1 sloot ik gelijk met rechts, links zat er 2mm vanaf. De rest laat ik nog even in de verpakking zitten.
 
Postbode kwam net langs :D Een klein pakketje met #1, #2 en #2,5 en wat mooie extra's van Sportfood :thumbs:

#1 sloot ik gelijk met rechts, links zat er 2mm vanaf. De rest laat ik nog even in de verpakking zitten.

damn, das snel :D
 
Postbode kwam net ook bij mij langs :D Met een klein pakketje met #1 #2 en wat leuke extras :thumbup:

pff had me toch vergist in hoe sterk zoon coc is.
Met #1 sloot ik met rest en met links 3mm vanaf.
Dus #2 kan in de kast op me wachte.
 
Heeft iemand een idee voor effectief trainingsschema met die dingen? of gewoon paar keer per week in het wilde weg knijpen...
Krijg je hier de dag erna ook echt spierpijn van in je handen trouwens :)
 
'k ben sinds deze week ook weer eens begonnen met de coc's.
Ik heb de T,#1 en #2 liggen.

Kan nu een stuk of 5 reps met de #1 met rechts, en 1 of 2 met links.

In het ironmind magazine dat ik deze week toekreeg staat een voorbeeld schema voor beginners, ik zal het vanavond eens even posten..

Voor elke junior die de #3 dichtknijpt en laat certiferen stort ironmind trouwens 500$ naar een fonds van Jesse Marunde...
 
man man man je moet bijna gestudeerd hebben voor die dingen :P
 
kom net terug van werk, staat mn pakketje al binnen :D jeej!

leek wel sinterklaas!

leuk t-shirt erbij, en zakje whey, thx Bas! :thumb: En ofcourse de grippers, #1 en #2.
Heb ze meteen geprobeert ofcourse, de 1 krijg ik op mm's na niet dicht :( de 2 al helemaal niet :p werk aan de winkel!
 
hmz.. ik ga maar eens kijken bij sportfood.. de CoC hype meedoen :D

#1 en #2 maar bestellen
 
Met die dingen heb ik over een jaar serious Popeye forearms :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven