Fitness Seller

het grote cosmotrololololol draadje

Bezoekers in dit topic

wie is iedereen op het forum echt, snap er niets van
 
Parisjuh, als het je bedoeling is om mijn reputatie te verkloten op dbb, die heb ik al lang niet meer, dus just quit it.
 
Klotsdoos

Sent from my GT-I9000
 
dat is echt baas
pics van je zus?
 
Hoe maak je screenie man???
 
Je hijackt het account van je zus maar je weet niet hoe screenies gemaakt worden?
 
Printscreenknop, naast F12. En dan plakken in paint, opslaan en uploaden naar www.tinypic.com

Je had XXL wel te pakken haha.. maar eerst zien dan geloven. Misschien zo ook maar accountje makne
 
Printscreenknop, naast F12. En dan plakken in paint, opslaan en uploaden naar www.tinypic.com

Je had XXL wel te pakken haha.. maar eerst zien dan geloven. Misschien zo ook maar accountje makne
Heb ik niet op mijn keyboard. Is nog een keyboard van 1999 o.i.d.
 
Guys,
prima dat jullie je allemaal zo vermaken op t forum en in dit topic. Maar dit topic kan geen sticky blijven. Geen enkel sport topic heeft n sticky en we hebben ons te houden aan de regels van dit forum.
Jullie hebben hier genoeg aandacht en de mensen die geïnteresseerd zijn praten hier met jullie.

edit;
OMG
'Ok vooruit dan ''Saimen'', ik heb wel even genoten van het feit dat jullie je overgaven'

Onze leider is een meid geworden
 
Laatst bewerkt:
Ja gaan jullie maar lekker rellen dan, ik vind 2 dagen zat.
 
ik eis dat pantrofl (oppertrol) het leiderschap overneemt
 
Ik eis dat de mods GiovanniRipped bannen aangezien het een kloon van Kersenpit is.
 
Fuaaaaaaark
peanut laat weer is zien dat die onbetrouwbare hond is
 
Je hebt mij ook vaak gebackstabbed lul
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven