Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

Sticky Het grote cryptocurrency topic

Discussie in 'Allerlei' gestart door Justalog, 21 aug 2017.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Justalog

Justalog Advanced Bodybuilder Topic Starter

Leuk Bevonden:
    333
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m86
    Massa:
    94kg
    Vetpercentage:
    14%
    Om snel op de hoogte te zijn van tips, join dan deze Telegram groep.

Geen Gezeik Allemaal Rijk

Daarnaast kan je alle informatie vinden hoe te beginnen of om meer te leren over de cryptowereld.
    www.coinbaas.com

In dit topic alles over cryptocurrency. Vragen/adviezen en natuurlijk samen speculeren welke munt de nieuwe bitcoin gaat worden.

Algemene info over blockchain/coins en de ico's:

De beste bank is geen dure, traditionele zombie bank!

Wat is een ICO? Waar moet ik letten bij het beleggen in ICO-tokens?

Maar hoe begin je nu met handelen?

De meeste "munten" moet je kopen met bitcoins of ethereum coins. Handelen doe je op een exchange site.
    Ik gebruik zelf:
    Binance
    Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
    Poloniex - Bitcoin/Digital Asset Exchange

Overige exchange sites zijn hier te vinden: Top 40+ Bitcoin Exchange Sites

Als je een account aanmaakt op een exchange site zie jij je eigen wallet. Daar zie je Bitcoin(BTC) staan en kan je op een plusje klikken (+). Nu krijg je een walletcode te zien. Hier wil jij namelijk je gekochte Bitcoins naartoe sturen.
    Bitcoins koop je op www.bitonic.eu, betalen kan gewoon met IDEAL. Wel vragen ze boven de 50 euro eerst voor een verificatie, dit staat exact aangegeven op de site hoe het werkt.
    Je koopt je bitcoins, stuurt ze naar het walletadres. Dit kan soms even duren (30/60min).
    Als ze eenmaal op de exchange site staan kan je beginnen met handelen. Als je er niet uitkomt kan je altijd in dit topic je vraag stellen :)

Wat als je niet je digitale geld op een exchange wil hebben?
    Als jij geen zin hebt in de fee's van exchange sites kunnen de munten ook op een eigen digitale online of hardware wallet worden gezet.

Online bitcoin wallet: Bitcoin Wallet - Blockchain
    NEO wallet: NEO Smart Economy
    Ethereum wallet+ de meeste andere munten/ico's (voor chrome): MetaMask
    Ethereum wallet + de meeste andere munten/ico's : MyEtherWallet.com · Your Key to Ethereum

De allerveiligste manier is de munten offline te bewaren met een trezor:
    Trezor Wallet - De Veilige Hardware Wallet

Daarnaast nog een security tip. Hoe veilig jij je wachtwoorden ook bewaard. Een exchange site kan altijd gehackt worden. Zorg altijd dat je 2-fa aanzet op de exchange sites. En met Google Authentication een dubbele check hebt, zodat nooit iemand in jouw account kan met alleen een gestolen wachtwoord.
    Wat is een two factor authentication (2FA)? - RealHosting

Hoe vind je de volgende Bitcoins of Ethereum?
    We kennen allemaal de verhalen van beleggers die rijk werden met investeringen in bitcoin of ethereum.

Maar hoe vind je nu de VOLGENDE megawinnaar tussen de vele nieuwe coins die dagelijks op de markt komen?

Daarmee bedoel ik: een coin die op zijn minst 1000 keer in waarde kan stijgen.
    Een coin die een bescheiden investering van 1.000 euro omzet in 1 miljoen euro (of meer!)
    Een coin die de potentie heeft om je leven te veranderen!
    Garanties zijn er natuurlijk nooit, maar zo’n crypto zal op zijn minst beantwoorden aan de onderstaande criteria.

Nagenoeg onbeperkt potentieel:
    ethereum en bitcoin zijn toepassingen met een bijna ongekend potentieel. Bitcoin als betaalmiddel en ethereum als een supercomputer voor “smart contracts”. Bekijk het als grondstoffen waarmee anderen applicaties bouwen. Investeer in de bouwsteunen (meer potentieel) in plaats van de applicaties (beperkt potentieel)

Oplossing voor een bepaald probleem
    welk probleem lost een crypto op en is dit probleem groot genoeg? Kijk op z’n minst naar de wereldwijde markt voor dit soort toepassing en probeer in te schatten wat voor marktaandeel een crypto eventueel kan vertegenwoordigen.

Limited van het totaal aan coins:
    kijk goed naar de structuur van een coin. Hoeveel coins zijn er momenteel en hoeveel kunnen er in de toekomst bijkomen? Het is namelijk bela ngrijk dat het aantal coins schaars is en de inflatie van nieuwe coins beperkt wordt gehouden.

Beperkte marktwaarde:
    wat is de huidige marktwaarde? Vergelijk deze marktwaarde eens met het potentieel van de markt. Is het nog realistisch om aan te nemen dat de marktwaarde x1000 kan gaan?

Minimum viable product:
    De meeste nieuwe crypto’s die gelanceerd worden, zijn niet meer dan een idee. Je betaalt voor een business plan. Ideeën zijn mooi, maar het draait natuurlijk allemaal rond uitvoering. Maak je eerste selectie door enkel te investeren in crypto’s die op zijn minst een minimum viable product op de markt hebben.

Wie zijn de mensen achter de coin:
    Apple had Steve Jobs, Amazon heeft Jeff Bezos en Facebook wordt geleid door Mark Zuckerberg. Het succes van een crypto valt of staat met de mensen erachter. Zijn dit betrouwbare mensen met een duidelijke visie en realiseren ze de doelstellingen die eerder gesteld werden?

Met de bovenstaande check-list kan je een goede selectie maken en het kaf van het koren scheiden. Er zijn momenteel niet zo heel veel coins die beantwoorden aan deze criteria en je mag aannemen dat deze check-list je de weg toont naar de volgende bitcoin of ethereum.

Laatst bewerkt: 21 dec 2017
    tremendes, Basma, Hans_i en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Scarface17

Scarface17 Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.128
    Geslacht:
    Man
    Ik zou mezelf er nou al een tijdje graag in willen verdiepen en heb nog iets meer dan een week vakantie dus dat komt goed uit. Nog een tip hoe je jezelf er het beste in kan verdiepen? Een overzicht met welke type coins nu op de markt zijn met bijbehorende grafieken?

3. Hans_i

Hans_i Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.629
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m91
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    14%
    Ik heb me er al eens in verdiept, maar nog niet de sprong durven wagen aangezien mijn aandelen ook lekker gaan.
    Wat zou je adviseren als je klein wil beginnen? Zeg maar onder de dollar?

4. DimitriP

DimitriP Cool Novice

Leuk Bevonden:
    47
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    79kg
    Vetpercentage:
    10%
    In!

Maandje geleden Etherium en Bitcoins gekocht, maar nog niet veel trading gedaan.
    Aankoop doe ik via Kraken, trading via Bittrex.

Heb tot nu toe meeste winst gemaakt op NEO, XVG, OMG, STRAT, PAY en RDD :D

Justalog vindt dit leuk.
  5. jj7619

jj7619 Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    365
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    Massa:
    86kg
    Vetpercentage:
    11%
    Ben er ook al een tijdje mee bezig, maar van bovenstaande rendementen is het nog niet gekomen.
    Voor de 'leek' is het een lastige materie en het zal je veel tijd en energie kosten om er meer van te begrijpen.
    Op basis van berichtgeving en verwachtingen tijdje terug wat geld geïnvesteerd in Stratis, Ripple (XRP) en Digibyte (DGB).

Had de hoop dat door de hardfork van Bitcoin de altcoins ook mee zouden liften, maar tot op heden gebeurt er vrij weinig.

Met name van Stratis en Ripple heb ik voor de lange(re) termijn hoge(re) verwachtingen.

Trading doe ik overigens op Poloniex, aankoop via Kraken, Litebit of Anycoin.

6. Justalog

Leuk Bevonden:
    333
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m86
    Massa:
    94kg
    Vetpercentage:
    14%
    Ik investeer veel in ico's

Wat is een ICO? Waar moet ik letten bij het beleggen in ICO-tokens?

Een munt die nog niet online is.

De volgende ico waarin ik geld ga stoppen kan je nu voor pre sale inschrijven. Dat gaat red pulse worden. 10 sept kan je geld in de ico stoppen.

Een overzicht van alle munten is hier te vinden. Cryptocoin price index and market cap - WorldCoinIndex

De tips in welke ico ik investeer komt van spreadsheets. Mensen die aan de hand van een puntentelling tot de beste ico komen.

Zie spreadsheet:.

Laatst bewerkt: 21 aug 2017
  7. chrisk

chrisk Roughly speaking Elite Member

Leuk Bevonden:
    1.399
    Geslacht:
    Man
    Ah leuk pumpndump schemes, hoe weet je wanneer te verkopen? Je spreadsheet is niet gedeeld

8. Justalog

Leuk Bevonden:
    333
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m86
    Massa:
    94kg
    Vetpercentage:
    14%
    Hij zet de link gelijk in een raar bestand. @Sanca kan jij die link gewoon los plaatsen zonder dat hij in media vorm komt

Ik heb nu blockcat staan. Die is alleen nog maar op Eltherdelta te koop. Ik verwacht als hij op polo/liqui of bittrex komt hij nog wel naar de 6 dollar stijgt omdat mensen denken dat het een nieuwe munt is. Terwijl ik hem als ico heb gekocht op 0.80 cent. Als hij de 6 dollar aantikt verkoop ik 75%

Sanca vindt dit leuk.
  9. chrisk

chrisk Roughly speaking Elite Member

Leuk Bevonden:
    1.399
    Geslacht:
    Man
    Ohja direct volgen werkt wel maar is het wel legit? :o

Code:
    https://docs.google.com/spreadsheets/d/1TCdf8Sic-IaKTCMiar7Iu4il9MOR7U2lh_QmgNMYJYQ/edit#gid=1032094084

Note: This is just a template for you to create your own. It will not have my latest ICO picks, those will only be shared with my Mastermind group
    http://ianbalina.com/MASTERMIND
    Zit er naar te kijken om iets met automated trading op crypto's te doen, maar zie maar een winstgevend systeem te formuleren..

10. Rox92

Rox92 Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    311
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    93kg
    Vorig jaar augustus 1 bitcoin gekocht op 550 dollar. Toevallig een kennis van mij heeft zijn eigen altcoin die lekker heen en weer gaat. Perfect om te traden dus. Vorig jaar gekocht op 14 cent per stuk. Inmiddels 2 euro per stuk. Bittrex.com - . Na 2 jaar ontwikkelen komt hun product uit. Gebruiksvriendelijk programma om data/gesprekken via de blockchain te sturen..... Precieze datum is nog niet bekend maar bij elk bericht schiet de prijs al omhoog.

Hans_i en Justalog vinden dit leuk.
  11. Hans_i

Leuk Bevonden:
    1.629
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m91
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    14%
    Gisteren en vandaag bezig geweest met het aanmaken van een wallet en de eerste Bitcoins gekocht (via BTCdirect). In eerste instantie ga ik er mee aan de slag uit interesse.
    Nu even afwachten totdat mijn Bitcoins zijn toegevoegd aan mijn wallet...

12. Psvcr7

Psvcr7 Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.004
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    94kg
    IN, ik heb hier de laatste tijd al meer van gelezen maar heb nog nooit met aandelen gewerkt of met cryptocurrency
    hoe hebben jullie het geleerd?

Justalog vindt dit leuk.
  13. Rox92

Rox92 Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    311
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    93kg
    Tja het blijft een beetje gokken en mazzel hebben. De laatste tijd is het zoveel in het nieuws geweest dat alles omhoog ging. Maakt niet uit wat je gekocht zou hebben maar alles ging omhoog.
    Maar goed wat tips als eerste moet je een keuze maken of je ze voor langere tijd wil vasthouden of wil je snelle winst maken?
    Snelle winst maken kan je met alle munten doen. Goed de grafieken in de gaten houden en je moet op zoek gaan naar een munt die veel schommelt. Vaak schommelen ze een tijdje tussen bepaalde punten en als je die weet kan je makkelijk winst maken.

Wil je langere tijd investeren in een munt is het een kwestie van veel lezen. Wanneer brengen ze iets uit, hoe is de community etc etc. Grote munten die veel waard zijn en ook veel waard blijven: ETH, ETC, XMR, NEO, GAS.

Sommige mensen kopen ook gewoon alles wat los en vast zitten. Stoppen overal 0.1 btc in bijvoorbeeld en wachten tot het omhoog gaat. Zo zullen er een paar verdubbelen, sommige doen niks en sommige stijgen een beetje. Overall ook winst.

Justalog, Hans_i en Psvcr7 vinden dit leuk.
  14. Hans_i

Leuk Bevonden:
    1.629
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m91
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    14%
    Hier heb ik al aardig wat info vandaan: De beste bank is geen dure, traditionele zombie bank!

15. Hans_i

Leuk Bevonden:
    1.629
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m91
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    14%
    Iemand een idee hoe lang het duurt voordat je gekochte Bitcoins in je wallet te zien zijn? Ik wacht al een paar uur :treuren:

16. Psvcr7

Psvcr7 Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.004
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    94kg
  17. Justalog

Leuk Bevonden:
    333
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m86
    Massa:
    94kg
    Vetpercentage:
    14%
    Ik heb ook nooit met aandelen gewerkt. De redementen van cryptocurrency zjjn veel interessanter.
    En gewoon heel veel googlen haha en een vriend van mjj is er heel erg in thuis. Luister naar zijn advies.

18. Justalog

Leuk Bevonden:
    333
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m86
    Massa:
    94kg
    Vetpercentage:
    14%
    Bitcoin is heel traag. Hoeveel confirmations heb je al? Bij drie komen ze op je wallet.

19. Hans_i

Leuk Bevonden:
    1.629
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m91
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    14%
    Ik zal mijn bevindingen wel posten. Aandelen doe ik al heel wat jaartjes. Dit is nieuw voor mij.

20. Hans_i

Leuk Bevonden:
    1.629
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m91
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    14%
    Waar kan ik dit inzien? Ik check via Bitcoin Block Explorer - Blockchain de transactie. Staat dat daar ergens?

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie