XXL Nutrition

Het grote cut topic. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik cut op 500kcal onder onderhoud

1x p/w refeed maar dan eet/zuip ik alles wat los en vast zit:P

denk dat ik volgende refeed wat schooner ga eten dus alleen een pizza .niet nog een bier+patat+frikandellen enz. :P

ben vandaag ook gestopt met melk te drinken dronk zo'n 1,5L op een dag
dus ff kijken hoe dit verloopt
 
1,5L melk per dag is wel veel man, ben sowieso gevoelig voor lactose, ook puistjes en shit
 
ik cut op 500kcal onder onderhoud

1x p/w refeed maar dan eet/zuip ik alles wat los en vast zit:P

denk dat ik volgende refeed wat schooner ga eten dus alleen een pizza .niet nog een bier+patat+frikandellen enz. :P

ben vandaag ook gestopt met melk te drinken dronk zo'n 1,5L op een dag
dus ff kijken hoe dit verloopt

Gaat beter zonder melk man, zelf ook gemerkt. instant 6pack srs
 
1,5 liter is ook best veel vet idd.

Gebruik nu alleen melk bij me brinta
 
hoe lang duurt dit voordat ik resultaat zie van het verwijderen van melk
 
iemand die het weet?
 
Ja al naar een paar dagen, in melk zitten veel vetten man. Als je cardio erbij doet en houdt aan voedingsschema komt het wel goed.
 
voor de rest nog tips die bewezen zijn te helpen voor misschien de 1e post
 
zonnenbank/sauna pakken naar het trainen (als je de mogelijkheid hebt) scheelt ook weer een beetje.
 
is alleen voor vocht ik heb het over vet
 
Melk is voor baby's en baby's zijn vet:p
 
wie van jullie gebruikt efedrine ? in de cut ?

helpt het ook al je het gebruikt op niet cardio dagen?
want als ik cardio doen doe ik hiit en zit ik zo met me hartslag op 170/180
met efedrine word het risky buisness??
 
1,5L melk per dag is wel veel man, ben sowieso gevoelig voor lactose, ook puistjes en shit

Jij gebruikt nu neem ik aan night protein?

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 00:29 ----------

In koolhydraten dan toch, en me cardio het hetzelfde houden. Dus dat me totale tekort wat hoger komt?

Zit nu op een soort plateau dat ik niet verder kom, maar wil ook niet te snel gaan zodat ik spier inlever.

Ja, gewoon in carbs lager gaan en eiwitten hoog houden (3gr per KG) dan lever je weinig/geen spier in.
 
Mannen wat is het nut van een refeed dag tijdens het cutten? Ik heb 1 junkdag per week...

Ikzelf eet op onderhoud en doe dan 4 keer per week cardio na me krachttraining van 500kcal per keer maar van de laatste tijd niet meer af:( Ben in 2 maanden 4,5 kilo afgevallen...zal wel veel vocht zijn.

Iemand tips wat ik kan doen? Toch me voeding aan passen qua koolhydraten of nog meer cardio?

Thnx fellas!

http://www.simplyshredded.com/your-...p-your-bodyfat-furnace-burning-white-hot.html

Lees en gij zult leren. :thumbs:
 
dan ben je goed naar de klote


iemand ervaring met dexaprine??
 
Bedankt voor het artikel.
Alleen in het artikel staat als je low-carb volgt ongeveer 100gr per dag, dan is een refeed ideaal.
Maar is dit ook van belang als je op onderhoud eet?

Door op of boven onderhoud te eten creëer je geen tekort in je energie voorraden. Dan is het dus niet persé nodig. Maar een (cheat)dagje gewoon lekker andere dingen eten kan natuurlijk geen kwaad. Desalniettemin goed om je lichaam niet teveel laten wennen aan dezelfde voeding. En het is gewoon lekker. :meal:
 
Back
Naar boven