Fitness Seller

Darts Topic

Bezoekers in dit topic

Jep de PremierLiek met voor de Belgen, Huybrechts erin.

Al irriteer ik mij mateloos aan het in mijn ogen overdreven juichen het afgelopen toernooi van hem wellicht moet hij even op zijn plaats worden gezet.

Maar wordt wel interessant.
 
Master of Darts is om 18:00 !
ik was het gisteren alweer vergeten, en normaal hoor je 600x dat er iets op T.V komt, maar ik kom er pas gisteren avond achter :o

Dus bij deze ;)
 
Loting Dubai Duty Free Masters
Phil Taylor - Peter Wright
Adrian Lewis - Stephen Bunting
Gary Anderson - James Wade
Michael van Gerwen - Raymond van Barneveld
:o Dat is toch weer knap, die loting...
 
niet heel verwonderlijk hoor, Michael is nr. 1 van de wereld en barney nr. 12-16 ergens
 
3600.jpg


Mighty Mike wint zijn 2e wereldbeker!

Held!
 
Het is hem gegund. Goed gedaan door de kale sloper!
 
Ik ben trots
 

De Cruijff van de darts.
Zonder Barney was het in Nederland niet eens op tv gekomen, laat staan populair geworden. En zou bovendien dit topic niet hebben bestaan!
 
Weet nog wel de eerste keren Embassy met Barney in finale. Beetje eind jaren negentig. Toen was het echt leuk en gezellig.
 
Weet nog wel de eerste keren Embassy met Barney in finale. Beetje eind jaren negentig. Toen was het echt leuk en gezellig.

Heel Nederland keek er toen naar, daarvoor wist niemand eens de regels van darten.

Zou dit typisch Nederlands zijn? Stel een Pool of Portugees wint het belangrijkste darttoernooi, zit heel Polen dan voor de buis te kijken?
 
Zie je ook met F1 nu weer en handbaldames, vrouwenvoetbal etc. Is inherent met sport lijkt wel.
 
Is trouwens iedereen overgestapt naar kijken naar PDC of ook nog BDO liefhebbers?
 
Back
Naar boven