Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Bezoekers in dit topic

Niemand X-qlusive vanavond?
 
Neen. Kots mn organen eruit op het moment helaas. Vorig jaar geweest, was volgens mij B-Front. Was wel tof man. Niet te groot :)

Zo dat is goed balen man!
De vrienden waarmee ik zou gaan hebben afgezegd.... dus ik ga lekker koos vriendloos heen :roflol:
 
Zo dat is goed balen man!
De vrienden waarmee ik zou gaan hebben afgezegd.... dus ik ga lekker koos vriendloos heen :roflol:
Heb het nog nooit gedaan, maar niks mis mee. Ben zo'n 50% van het feest toch in m'n eentje, rondjes lopen en andere plekken staan, dbbers meeten etc.
 
boeiend, je maakt daar toch wel vrienden :p

Heb het nog nooit gedaan, maar niks mis mee. Ben zo'n 50% van het feest toch in m'n eentje, rondjes lopen en andere plekken staan, dbbers meeten etc.

Thanks Guys, altijd goed die bevestiging. :p
Vorig jaar Craft was ik ook in mijn eentje heen omdat andere afhaakte en het was toen echt geniaal haha.
Het begin is altijd alleen een beetje apart maar als je er lekker in zit, vermaak ik me prima.
 
Heb het nog nooit gedaan, maar niks mis mee. Ben zo'n 50% van het feest toch in m'n eentje, rondjes lopen en andere plekken staan, dbbers meeten etc.

Lol indd. Heb het zelf ook nooit gedaan maar dat lijkt wel nice om eens te doen.

Verspil je ook geen halve avond met vrienden zoeken :p
 
Ik heb het oook wel eens gedaan, alleen naar een feestje, je raakt zo makkelijk met mensen aan de praat vooralmet mensen die xtc hebben gebruikt, die vinden toch iedereen lief:)
 
The amount of mensen die ik op snapchat/insta/fb w/e heb omdat ik de hele avond met hun spendeer ipv m'n vrienden is insane :roflol:

< Waar was je?
> Ehm, even rondje lopen
< 3 uur?
 
Ik moet zeggen het was ook een geniale avond geworden :D
In het begin wat awkward omdat de muziek toen erg slecht was en het was nog niet zo druk.
Naarmate de muziek en sfeer beter werden dan raak je vanzelf aan de praat. Heel veel mensen kwamen ook een praatje met me maken vanwege mijn pet haha.
Uiteindelijk ook nieuwe vrienden gemaakt daar bij gehangen en die toen kwijt geraakt :roflol:
Tijdens het zoeken al nieuwe vrienden gemaakt omdat ik dezelfde pet had en uiteindelijk met een vriendin van diegene nog gezoend haha.

Al met al een erg leuke avond gehad, genoeg nieuwe vrienden gemaakt, vaak op de foto geweest etc.
Leuk om af en toe eens zo te doen, weer heel anders als je met een groep gaat.
 
Ik moet zeggen het was ook een geniale avond geworden :D
In het begin wat awkward omdat de muziek toen erg slecht was en het was nog niet zo druk.
Naarmate de muziek en sfeer beter werden dan raak je vanzelf aan de praat. Heel veel mensen kwamen ook een praatje met me maken vanwege mijn pet haha.
Uiteindelijk ook nieuwe vrienden gemaakt daar bij gehangen en die toen kwijt geraakt :roflol:
Tijdens het zoeken al nieuwe vrienden gemaakt omdat ik dezelfde pet had en uiteindelijk met een vriendin van diegene nog gezoend haha.

Al met al een erg leuke avond gehad, genoeg nieuwe vrienden gemaakt, vaak op de foto geweest etc.
Leuk om af en toe eens zo te doen, weer heel anders als je met een groep gaat.
Respect man. Zou het zelf niet doen.
 
Ik moet zeggen het was ook een geniale avond geworden :D
In het begin wat awkward omdat de muziek toen erg slecht was en het was nog niet zo druk.
Naarmate de muziek en sfeer beter werden dan raak je vanzelf aan de praat. Heel veel mensen kwamen ook een praatje met me maken vanwege mijn pet haha.
Uiteindelijk ook nieuwe vrienden gemaakt daar bij gehangen en die toen kwijt geraakt :roflol:
Tijdens het zoeken al nieuwe vrienden gemaakt omdat ik dezelfde pet had en uiteindelijk met een vriendin van diegene nog gezoend haha.

Al met al een erg leuke avond gehad, genoeg nieuwe vrienden gemaakt, vaak op de foto geweest etc.
Leuk om af en toe eens zo te doen, weer heel anders als je met een groep gaat.
Lachen, misschien durf ik nu toch in m'n eentje naar a state of trance. Wat voor pet had je op? Zo'n propeller :P?

Alhoewel ik nooit alleen ben euphorea :heart::heart::heart::heart::heart:
 
Lachen, misschien durf ik nu toch in m'n eentje naar a state of trance. Wat voor pet had je op? Zo'n propeller :P?

Alhoewel ik nooit alleen ben euphorea :heart::heart::heart::heart::heart:
Ik ben er vanaf de eerste tot de laatste minuut en zal je de hele avond rondleiden door de jaarbeurs.
 
FML 99% zeker out voor masters of hardcore :janken:
 
Respect man. Zou het zelf niet doen.

thanks man :p

Lachen, misschien durf ik nu toch in m'n eentje naar a state of trance. Wat voor pet had je op? Zo'n propeller :P?

Alhoewel ik nooit alleen ben euphorea :heart::heart::heart::heart::heart:

Als je normaal al van het vrienden maken bent enzo zou ik het gewoon doen. Ook super relaxed dat je gewoon kan doen wat je zelf wilt, nooit druk maakt omdat je mensen kwijt bent etc.
En genoeg mensen die ook zeggen dat je bij hun mag aansluiten na een leuk praatje.
Nee, ik had zo'n raketpet op van hardstylehumor.
raketpet4.jpg
 
Eens alleen naar een feestje gaan staat hoog op men lijstje. Goeie vriend van we zegt dat je zo de gekste avonturen beleeft.

Zijn er hier nog mensen die al naar hardbass gaan?
 
Eens alleen naar een feestje gaan staat hoog op men lijstje. Goeie vriend van we zegt dat je zo de gekste avonturen beleeft.

Zijn er hier nog mensen die al naar hardbass gaan?
ff wachten of er goedkope kaartjes op TS komen #leefdetataleef
 
Back
Naar boven