XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 9K
  • Weergaven 365K
  • Volgers 285

Bezoekers in dit topic

Zojuist kaartjes gehaald voor awakenings festival zaterdag en weer 5 dagen solar zoals ieder jaar. Ga ik daar nog buffels tegenkomen? Verder staat decibel op de planning zoals gewoonlijk, dat is ook een zekerheidje
 
Zojuist kaartjes gehaald voor awakenings festival zaterdag en weer 5 dagen solar zoals ieder jaar. Ga ik daar nog buffels tegenkomen? Verder staat decibel op de planning zoals gewoonlijk, dat is ook een zekerheidje
Mij maybe op awakenings
 
Zijn er nog dbb'ers 18 februari in bij ASOT @ Jaarbeurs? hoxyz Ashbringer45 ? Weet dat Unstoppable er is, maar is inactive hier volgens mij.
 
Nog meer mensen die morgen proberen tickets te bemachtigen voor tomorrowland?
 
Thanks for the reminder, ik zit klaar vanaf 17:00

Ga je heel weekend? zoja welk weekend? Ik ga proberen voor 2e zaterdag kaartjes te krijgen!
 
Ga je heel weekend? zoja welk weekend? Ik ga proberen voor 2e zaterdag kaartjes te krijgen!
Noo ben nu twee keer 1 dag geweest en na 1 dag ben ik gewoon op. Ga gewoon voor één dag, welk weekend en welke dag maakt me niet zoveel uit. Je moet al blij zijn als je er überhaupt door bent, als je dan ook nog kan kiezen uit meerdere dagen dan ben je echt een geluksvogel.
 
Noo ben nu twee keer 1 dag geweest en na 1 dag ben ik gewoon op. Ga gewoon voor één dag, welk weekend en welke dag maakt me niet zoveel uit. Je moet al blij zijn als je er überhaupt door bent, als je dan ook nog kan kiezen uit meerdere dagen dan ben je echt een geluksvogel.
nog een strategie dat ik meer kans maak?
 
nog een strategie dat ik meer kans maak?
Met telefoon, niet op de wifi proberen en gewoon met 1 pc wel op het netwerk proberen. Niet refreshen en gewoon geluk hebben. Volgens mij heeft met meerdere apparaten op één en hetzelfde netwerk geen zin omdat het hetzelfde IP-adres heeft.

Het is nu wel 2 weekenden i.p.v. 1 dus je hebt al 2x zo veel kans. Toen het 3 jaar geleden ook 2 weekenden was kwam ik er zelf ook door :cool:
 
Met telefoon, niet op de wifi proberen en gewoon met 1 pc wel op het netwerk proberen. Niet refreshen en gewoon geluk hebben. Volgens mij heeft met meerdere apparaten op één en hetzelfde netwerk geen zin omdat het hetzelfde IP-adres heeft.

Het is nu wel 2 weekenden i.p.v. 1 dus je hebt al 2x zo veel kans. Toen het 3 jaar geleden ook 2 weekenden was kwam ik er zelf ook door :cool:

Is het jou gelukt? Mij niet:(, mja volgende week nog een kans.
 
Is het jou gelukt? Mij niet:(, mja volgende week nog een kans.
Nope. Kwam er pas iets voor 17:00 achter dat ik me alleen had aangemeld om in de rij te kunnen gaan staan, wist niet dat ik ook al mijn gegevens voor gister in had moeten vullen... Had dat dus net pas gedaan maar nog geen bevestigingsmail van Tomorrowland, dus kon niet meedoen. Volgende week maar eens proberen.

3 vrienden van me zijn er niet doorgekomen. Op partylfock ook bijna geen mensen die erdoor kwamen. Denk dat volgende week de meeste tickets in de verkoop gaan.
 
Had hier de website al sinds 14:00 open staan en ook geen tickets helaas. Volgende week nieuwe poging.
 
In principe niet, hoewel ik me wel afvraag hoe de wachtrij bepaald wordt. Een shitload aan mensen hadden de website rond 17:00 open staan en vervolgens word je in een wachtrij gezet.

Naja bummer, volgende week nog een kans.
 
In principe niet, hoewel ik me wel afvraag hoe de wachtrij bepaald wordt. Een shitload aan mensen hadden de website rond 17:00 open staan en vervolgens word je in een wachtrij gezet.

Naja bummer, volgende week nog een kans.
Compleet random
 
Back
Naar boven