MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 9K
  • Weergaven 365K
  • Volgers 285

Bezoekers in dit topic

Eens alleen naar een feestje gaan staat hoog op men lijstje. Goeie vriend van we zegt dat je zo de gekste avonturen beleeft.

Zijn er hier nog mensen die al naar hardbass gaan?
ik ben in voor hardbass, en hoxyz ook
 
Nog 5 dagen werken en dan losgaan op hardbass :cool:

Anders ff meeten daar? Loop waarschijnlijk toch de hele tijd rondjes...
 
Ik heb een andere ingang dan andere maten van mij bij Hardbass. Kan me van Qlimax niet meer precies hoe de ingang verliep. Zitten de kluisjes voor of na de kaart scan en fouillering? Anders moet ik in m'n eentje een kluisje kopen :emo:
 
Je komt eerst in zo'n witte tent. Not sure of je daar al kaartje heb moeten laten zien.
 
Je komt eerst in zo'n witte tent. Not sure of je daar al kaartje heb moeten laten zien.
Eerst kluisje uit m'n hoofd, ik had een tijdje geleden ook zoiets en heb m'n jas gewoon aan m'n vrienden gegeven. Na afloop kan je ofc gewoon mee met je vrienden
 
Je komt eerst in zo'n witte tent. Not sure of je daar al kaartje heb moeten laten zien.
Eerst kaartje, dan kluisje, dan fouillering
 
Nog 5 dagen werken en dan losgaan op hardbass :cool:

Anders ff meeten daar? Loop waarschijnlijk toch de hele tijd rondjes...
Ik ben in voor meeting, ik ben meestal de enige van mijn groep die rondjes loopt :( :( :(
 
Godver eerste en laatste keer hardbass! waardeloos feest zeg!
 
Terung wat was het heer bij hardbass

Verder decent feestje nothing special
 
Muziek was niet zo men ding, tot daar aan toe. Maar wat een ongezellige mensen soms..
 
Pfff als ik deze zie krijg ik toch wel weer zin in een festivalletje hoor.
 
Waar is het beste om te feesten als Belg op koningsdag? :D veel danscafé's bij elkaar, mss iets open air in de buurt maar vooral veel danscafé's dicht bij elkaar :D
 
Waar is het beste om te feesten als Belg op koningsdag? :D veel danscafé's bij elkaar, mss iets open air in de buurt maar vooral veel danscafé's dicht bij elkaar :D
Bij Koningsdag gebeurt vaak het meeste buiten. Wellicht dat Eindhoven iets voor je is als je opzoek bent naar veel (dans)cafés bij elkaar, maar is overdag op stratum wel echt retedruk. Later op de avond wordt het beter en verplaatst het deels naar binnen. Overigens ook genoeg andere dingen te doen, als je van hardstyle houdt zou je naar Supersized Kingsday kunnen gaan en later nog ehv de stad in.
 
Zijn er nog buffels die volgende week naar Pussy Lounge gaan?
 
Fatality lineup is echt hnnnnnnng. Eindelijk Vazard weer een keer zien :heart::heart:
 
Back
Naar boven