AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 9K
  • Weergaven 365K
  • Volgers 285

Bezoekers in dit topic

Sowieso Emporium. Goeie kans ook dat Defqon er nog wel bij komt. Voor de rest weet ik het nog niet echt.
 
Emporium, decibel, mysteryland is de planning. En volgende week qapitallll
 
Iemand morgen rawfare?
 
Ook aanwezig op Qapital :D
Planning dit jaar: Craft, Primal, Defqon (weekend)
 
Enkel tickets voor pukkelpop gekocht. Rest zie ik wel :p
Dour misschien ook een dagje
 
Aight, pkp eerste keer cypress hill zien. En dikke techno namen :o
welke techno namen vind je dik in de line up?
stormzy, migos, rise against, cypress hill staat bij mij op de planning, de rest is gewoon chill
 
welke techno namen vind je dik in de line up?
stormzy, migos, rise against, cypress hill staat bij mij op de planning, de rest is gewoon chill
rise against en cypress hill ga ik ook zeker zien.
Dave clarke vind ik altijd goed, alleen is het nu al enkele jaren geleden dat ik hem heb horen spelen. Ben klock is soms goed, soms minder (vind ik)
Len faki, fritz kalkbrenner, paul kalkbrenner, kollektic turmstrasse, mind against, (mr oizo), richie hawtin, rodhad, ga ik vrij wss proberen te zien. Niet allemaal de grootste toppers (en ook niet 100% techno) maar wel chill op pkp. Ook enkele jaren geleden sigma gezien op balaton en dit was ook echt zalig, zie net dat die ook komen nr pkp dit jaar :D
 
Tickets voor Dominator in the pocket!
 
  • Like
Waarderingen: 040B
In for Dominator.
 
Dominator tickets zal ik halen wanneer DUO weer uitbetaald. Vanavond eerst gassen op Qapital terwijl ik ziek ben. 0300 - 0500 zweten in zaal twee.

Wordt een goeie meet op dominator. Zeker een man of 10 van dbb al.
 
Mind Dimension!!!!1!!1!

Dominator kunnen ze beter een bordje ophangen: als je niet aan krachttraining doet mag je niet naar binnen.
 
Back
Naar boven