MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Onderweg naar qaiptal. Nog mensen die deze god willen meteen?
 
Onderweg naar qaiptal. Nog mensen die deze god willen meteen?
giphy.gif
 
Wat vonden jullie van qapital dit jaar? Vond het serieus zwaar tegenvallen dit jaar..... Leek af en toe wel Qapital de techno editie..... Voorgaande jaren werd er veel harder gedraaid naar mijn idee.
Met dit nummer als dieptepunt:
 
festivals op de planning tot nu toe: Dour, WOO HAH!, Pukkelpop, extrema outdoor, werken op tomorrowland dus misschien paar uurtjes meepikken
 
Er staat sinds een week een grote festivaltent bij Meteren (is vlak bij mij). Stond een bord "Festivate" bij, en aangezien ik daar nog nooit van gehoord had ben ik maar eens gaan googlen. Blijkt t best een aardig festival te zijn met allemaal lokale DJ's. De video's zien er zowaar wel top uit dus misschien dat ik daar komend weekend wel effe heen ga. Schijnt mooi weer te worden en de tickets zijn niet duur :)
 
Wat vonden jullie van qapital dit jaar? Vond het serieus zwaar tegenvallen dit jaar..... Leek af en toe wel Qapital de techno editie..... Voorgaande jaren werd er veel harder gedraaid naar mijn idee.
Met dit nummer als dieptepunt:
Dieptepunt? Dat is een kwestie van smaak dan, want ik vind dit echt een gruwelijk nummer.

On: wat staat op de planning? Supersized kingsday, misschien zaterdag intents, harmony of hardcore, zaterdag defqon, dominator, decibel
 
Dieptepunt? Dat is een kwestie van smaak dan, want ik vind dit echt een gruwelijk nummer.

On: wat staat op de planning? Supersized kingsday, misschien zaterdag intents, harmony of hardcore, zaterdag defqon, dominator, decibel

Muziek is sowieso een kwestie van smaak dus ja :P Maar ik vind het teveel op techno lijken en dat vind ik te soft. Of althans vind het gewoon net niks. Er mist wat.....
 
Muziek is sowieso een kwestie van smaak dus ja :P Maar ik vind het teveel op techno lijken en dat vind ik te soft. Of althans vind het gewoon net niks. Er mist wat.....
Het lijkt totaal niet op techno.
 
Wat vonden jullie van qapital dit jaar? Vond het serieus zwaar tegenvallen dit jaar..... Leek af en toe wel Qapital de techno editie..... Voorgaande jaren werd er veel harder gedraaid naar mijn idee.
Met dit nummer als dieptepunt:
Tegenwoordig zijn psy-trance invloeden in in de raw scene. Zaal een vond ik het tempo maar mager. Zaal twee tho, holy shit. 0300-0400 mind dimension. Beste set die ik in m'n leven heb gehoord. Wat was dat snoeien. De sfeer was echt geweldig, toen ik dit nummer live hoorde kreeg ik haast tranen van geluk :emo:

Zelfs nog even met malice op de foto, die pre-set een rondje door de zaal deed.
44450e655c2376b263982505b9caa7a2.png
duidelijk wel :P

tempo zaal twee vanaf 0330 :D
01:00
 
Is dit de hardstyle van tegenwoordig? ( zit al jaren niet meer in die scene daarom vraag ik het:P)
 
Het lijkt totaal niet op techno.

Maar wat is het dan wel? Ik vind het in ieder geval ruk.

Tegenwoordig zijn psy-trance invloeden in in de raw scene. Zaal een vond ik het tempo maar mager. Zaal twee tho, holy shit. 0300-0400 mind dimension. Beste set die ik in m'n leven heb gehoord. Wat was dat snoeien. De sfeer was echt geweldig, toen ik dit nummer live hoorde kreeg ik haast tranen van geluk :emo:

Zelfs nog even met malice op de foto, die pre-set een rondje door de zaal deed.
44450e655c2376b263982505b9caa7a2.png
duidelijk wel :P

tempo zaal twee vanaf 0330 :D
01:00

ah psy-trance dus.... Helemaal kut als je het mij vraagt.
zaal 2 klonk wel een stuk beter ja! Ach ik heb me prima vermaakt hoor dat wel. Alleen ik verwachtte de ziggodome 2 cm lager te stampen en dat was het gewoon niet.

Dit is dan ook zo'n mooie verkrachting van e-force....

 
Hier volle versie van zimmersion. Elke keer weer kippenvel.

Maar wat is het dan wel? Ik vind het in ieder geval ruk.



ah psy-trance dus.... Helemaal kut als je het mij vraagt.
zaal 2 klonk wel een stuk beter ja! Ach ik heb me prima vermaakt hoor dat wel. Alleen ik verwachtte de ziggodome 2 cm lager te stampen en dat was het gewoon niet.

Dit is dan ook zo'n mooie verkrachting van e-force....

Ik snap wat je bedoeld. Ik vond het tempo ook laag liggen in de dome zelf. Maar tegenwoordig neig ik ook naar snoeiharde raw, spoontech of hardcore/uptempo.

Zou het zelf als techno liefhebber definiëren als hardstyle. Met psy-trance(?) invloeden schijnbaar.
Is inderdaad Psy-trance. Tegenwoordig helemaal hot. Dit is een erg populair nummer
Drop 1:00 en de hardstyle drop @ 3:00
Dat Malice Qapital filmpje vind ik ook erg hard
Veel harder dan dat op hardstyle gebied krijg je het ook niet.
 
Hardstyle, van euforisch naar raw naar psytrance?
 
Mensen overigens zondag naar Megabase?
 
Hier volle versie van zimmersion. Elke keer weer kippenvel.


Ik snap wat je bedoeld. Ik vond het tempo ook laag liggen in de dome zelf. Maar tegenwoordig neig ik ook naar snoeiharde raw, spoontech of hardcore/uptempo.


Is inderdaad Psy-trance. Tegenwoordig helemaal hot. Dit is een erg populair nummer
Drop 1:00 en de hardstyle drop @ 3:00

Veel harder dan dat op hardstyle gebied krijg je het ook niet.

Die drop op 3:00 is wel lekker maar die van 1:00 is echt huilen. Hopelijk zet die trend van psy-trance niet door.... Dan stap ik definitief over naar hardcore :P
Afgelopen jaar ook zeer goed vermaakt op de extra-raw stage van defqon. Erg lekker! En aan de line-up van dit jaar zal ik dit jaar ook vaker bij de hardcore te vinden zijn dan de raw.


Om alvast in de stemming te komen :D

Mensen overigens zondag naar Megabase?

Twijfel... Heb toch niks beters te doen haha. Alleen het weer word mwa toch?
 
Het weer wordt ronduit kut, 11graden.
 
Die drop op 3:00 is wel lekker maar die van 1:00 is echt huilen. Hopelijk zet die trend van psy-trance niet door.... Dan stap ik definitief over naar hardcore :P
Afgelopen jaar ook zeer goed vermaakt op de extra-raw stage van defqon. Erg lekker! En aan de line-up van dit jaar zal ik dit jaar ook vaker bij de hardcore te vinden zijn dan de raw.


Om alvast in de stemming te komen :D



Twijfel... Heb toch niks beters te doen haha. Alleen het weer word mwa toch?
Ben al twee keer megabase geweest. Elke keer top feest, alleen vorig jaar hagel. Dus als ik ga, koop ik morgen pas m'n ticket.
 
Freshtival, Dreamfields en Electronic family zijn wel zekerheidjes dit jaar.
 
Back
Naar boven