XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pleister inderdaad ook. Maar als ik wovano meet dan meet ik pleister ook. Twee handen op een buik :P

Die heb ik volgens mij niet gezien! En anders: neem me niet kwalijk. Het was vast al laat :emo:
 
Die heb ik volgens mij niet gezien! En anders: neem me niet kwalijk. Het was vast al laat :emo:
Kijk even m'n log daar staat een foto van ons drieën dus kan je kijken of je hem gezien hebt :P
 
Iemand snakepit 9december?
 
Twijfel nog... wel dikke line up!

Eerst Thunderdome over 3 weken :cool:

Probeer al weken nog kaartje te krijgen voor Thunderdome zonder resultaat:(
 
Probeer al weken nog kaartje te krijgen voor Thunderdome zonder resultaat:(

Waarschijnlijk komen er in de laatste week kaarten online. Kijk maar naar dat feest van headhunterz. Was heel snel uitverkocht maar laatste week stonden er 200 op ticketswap :roflol:
 
Waarschijnlijk komen er in de laatste week kaarten online. Kijk maar naar dat feest van headhunterz. Was heel snel uitverkocht maar laatste week stonden er 200 op ticketswap :roflol:
Thunderdome is wel iets meer gehyped/groter dan HHZ. Ik betwijfel of het makkelijk wordt om een kaartje te scoren. Ik heb iig zin om gas te hoaln met m'n mede dbb maten op tonderdom.

Overigens zijn hier nog kaarten te koop voor tonderdom.
[Link niet meer beschikbaar]
 
Heb me kaartje alweer kunnen verkopen omdat ik geen vrij krijg...3e x dit jaar:thumbdown:
 
Thunderdome is wel iets meer gehyped/groter dan HHZ. Ik betwijfel of het makkelijk wordt om een kaartje te scoren. Ik heb iig zin om gas te hoaln met m'n mede dbb maten op tonderdom.

Overigens zijn hier nog kaarten te koop voor tonderdom.
[Link niet meer beschikbaar]

Ja dat is zeker zo. Al vond ik het bij HHZ ook wel redelijk onverwachts.

Maar heb er zin in! Hopelijk is de indeling goed. Was vorig jaar bij unlocked ook in de jaarbeurs in utrecht en pas aan het einde van de avond snapte ik waar alles zat :roflol:
 
:roflol:
 
Yes Thunderdome present!
 
toch present at thunderdome!
 
Back
Naar boven