Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 9K
  • Weergaven 365K
  • Volgers 285

Bezoekers in dit topic

Roep maar wat!

2uur links vooraan main?:)

haha ja waarschijnlijk ben ik ook het meeste van de avond in mijn eentje. Gaan al met een klein groepje en die houden allemaal van early..... mij te soft eerlijk gezegd :roflol:
Maar goed dat gaat de pret niet drukken !

Early is leuk voor een uurtje, doe mij ook maar uptempo.
 
Kop lekker gemillimeterd dus nu echt klaar voor thunderdome :D
 
Succes allemaal :roflol:

t3as7.jpg
 

Ik ben wel benieuwd naar de verhalen morgen.
Ja het was toch oude tijd? Ja dat dacht ik wel, ff telefoon checken. Fuck wazig, kan het niet lezen. Meisje, wil jij op mijn telefoon kijken hoe laat we hebben afgesproken? Huh, flikker op gek. We hebben niet afgesproken. Ow, huh waar waren we ook alweer mee bezig? Erg geen idee. Rondje lopen? Ok.
 
Ik ben wel benieuwd naar de verhalen morgen.
Ja het was toch oude tijd? Ja dat dacht ik wel, ff telefoon checken. Fuck wazig, kan het niet lezen. Meisje, wil jij op mijn telefoon kijken hoe laat we hebben afgesproken? Huh, flikker op gek. We hebben niet afgesproken. Ow, huh waar waren we ook alweer mee bezig? Erg geen idee. Rondje lopen? Ok.

:roflol:

Waar zijn we nu eigenlijk? Zaal 3, oh, even drinken halen hoor.. /restvandeavondnooitmeeriemandgezien :o
 
Mijn kennende zal ik ook wel weer verdwalen:p
 
:roflol:

Waar zijn we nu eigenlijk? Zaal 3, oh, even drinken halen hoor.. /restvandeavondnooitmeeriemandgezien :o

Lijkt me leuk om een keer met jullie mee te gaan. Ik denk dat het een uurtje bij elkaar blijft haha.
Ik voel gewoon een beetje heimwee naar die tijd...
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik ben wel benieuwd naar de verhalen morgen.
Ja het was toch oude tijd? Ja dat dacht ik wel, ff telefoon checken. Fuck wazig, kan het niet lezen. Meisje, wil jij op mijn telefoon kijken hoe laat we hebben afgesproken? Huh, flikker op gek. We hebben niet afgesproken. Ow, huh waar waren we ook alweer mee bezig? Erg geen idee. Rondje lopen? Ok.
:roflol:
Dit ben ik precies. Spreek ik af om iemand te meeten. Onderweg kom ik iemand tegen en 2 uur later besef ik me opeens dat ik weer zou meeten en diegene daar al even staat.
 
:roflol:
Dit ben ik precies. Spreek ik af om iemand te meeten. Onderweg kom ik iemand tegen en 2 uur later besef ik me opeens dat ik weer zou meeten en diegene daar al even staat.
Remember Dominator? Volgens mij zijn wij twee uur bezig geweest om elkaar te vinden.

> Maat ik sta bij de atractie!!
< Bij de terror?
> Ja
< Oh, nee. Toch bij de pussylounge

:roflol:
 
Remember Dominator? Volgens mij zijn wij twee uur bezig geweest om elkaar te vinden.

> Maat ik sta bij de atractie!!
< Bij de terror?
> Ja
< Oh, nee. Toch bij de pussylounge

:roflol:

Ik heb ook heel wat geappt met Skatermarvin voordat ik em eindelijk zag op de main:p
 
:roflol:
 
Back
Naar boven