Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 9K
  • Weergaven 365K
  • Volgers 285

Bezoekers in dit topic

Poooh main concern op defqon :heart:

Zou niet gaan, maar misschien toch maar een kaartje zien te ritselen en lekker als een einzelgänger naar defqon gaan
ik ga ook, dus kom je gezellig bij mij staan en rondjes lopen
 
Wow MOH 70euro
 
Ik moet iedere keer denken aan dit filmpje, waar ze de meest simpele zielen interviewen:
 
Poooh main concern op defqon :heart:

Zou niet gaan, maar misschien toch maar een kaartje zien te ritselen en lekker als een einzelgänger naar defqon gaan

Al men hardstyle vrienden zijn op vakantie dat weekend... ben ook aan het twijfelen om solo te gaan... Volgens mij amuseer je je rot op zo'n festival alleen.
 
Al men hardstyle vrienden zijn op vakantie dat weekend... ben ook aan het twijfelen om solo te gaan... Volgens mij amuseer je je rot op zo'n festival alleen.
Volgende week zaterdag ga ik voor het eerst in m'n leven in m'n eentje naar een feest toe. Normaal hou ik sowieso al van rondjes lopen in m'n eentje dus komt ongetwijfeld helemaal goed. Maar als ik ga dan beslis ik last minute.
 
Volgende week zaterdag ga ik voor het eerst in m'n leven in m'n eentje naar een feest toe. Normaal hou ik sowieso al van rondjes lopen in m'n eentje dus komt ongetwijfeld helemaal goed. Maar als ik ga dan beslis ik last minute.

Ben ook helemaal voor rondjes lopen.

Vraag ook gewoon dikwijls aan men maten of ze me even niet willen volgen omdat ik ff alleen rondjes wil lopen.

Zijn er nog mensen die Rebirth doen binnen 2 weken btw?
 
Volgende week zaterdag ga ik voor het eerst in m'n leven in m'n eentje naar een feest toe. Normaal hou ik sowieso al van rondjes lopen in m'n eentje dus komt ongetwijfeld helemaal goed. Maar als ik ga dan beslis ik last minute.
Welk feest?
 
Back
Naar boven