Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 9K
  • Weergaven 365K
  • Volgers 285

Bezoekers in dit topic

Ik kan zo 123 geen plattegrond vinden, wellicht komt die nog. Maar er is maar 1 insmeerbar meestal en bij het water/strandje, dus valt niet te missen. Alternatief is dat we ergens in de schaduw meeten, wellicht een beter idee. Anders maar even je nummer PBen dan maak ik zaterdag een groepsapp aan voor de meet.

Unlocked 2015, jeetje tijd gaat hard, daar stond het geluid zo tering hard toen volgens mij in de HC zaal :roflol: Goeie piep van gehad nog in bed :o
 
Ik kan zo 123 geen plattegrond vinden, wellicht komt die nog. Maar er is maar 1 insmeerbar meestal en bij het water/strandje, dus valt niet te missen. Alternatief is dat we ergens in de schaduw meeten, wellicht een beter idee. Anders maar even je nummer PBen dan maak ik zaterdag een groepsapp aan voor de meet.

Unlocked 2015, jeetje tijd gaat hard, daar stond het geluid zo tering hard toen volgens mij in de HC zaal :roflol: Goeie piep van gehad nog in bed :o

Vind goed plan, pm je zo me nr.
 
Ohhh was het maar alvast zo verrrrr :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
tenor.gif
 
Ik kan zo 123 geen plattegrond vinden, wellicht komt die nog. Maar er is maar 1 insmeerbar meestal en bij het water/strandje, dus valt niet te missen. Alternatief is dat we ergens in de schaduw meeten, wellicht een beter idee. Anders maar even je nummer PBen dan maak ik zaterdag een groepsapp aan voor de meet.

Unlocked 2015, jeetje tijd gaat hard, daar stond het geluid zo tering hard toen volgens mij in de HC zaal :roflol: Goeie piep van gehad nog in bed :o
33340387_10155701242948693_4232888126466424832_o.jpg
waar kunnen we elkaar insmeren?:dance:
 
Bij de Information booth is dat normaliter :)
 
Nou niet echt vakantieland bij uitstek..
 
Als er nog dbbers willen meeten morgen op Emporium dan graag even je nummer pben :)
 
Die lach op Vonk Zijn gezicht verbleekt direct alle massa
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven