MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Bezoekers in dit topic

Ziet er niet uit als een tent waar je vloeibaar eten kan scoren

:o :o :o :o

Nope :o Ik heb wel voor een gast een hamburger klaargemaakt zonder broodje hahha. Die stond zo te kaak slingeren, maar had toch wel trek. Gelukkig waren het juicy burgers.
 
Nope :o Ik heb wel voor een gast een hamburger klaargemaakt zonder broodje hahha. Die stond zo te kaak slingeren, maar had toch wel trek. Gelukkig waren het juicy burgers.
Lief! En veel saus neem ik aan? :cool:
 
Zeker weten! En de burger in een blaadje sla gewikkeld als een soort wrap, dus knoeien viel mee.
Jou moet ik ook eens zien tegen te komen op zo'n festival. Jij zou wel echt mijn held worden dan :') Eten is echt een immense opgave als ik nog maar naar een upper gekeken heb :p
Op defqon kreeg ik van de hamburgertent wel meerdere malen extra saus om het toch binnen te krijgen :D
 
Vroeger at ik nooit wat op festivals. Tegenwoordig hou ik dat niet meer vol en stamp ik best wat naar binnen.
 
Same, op gegeven moment begint je buik te erg te knorren en word je er alleen maar beroerd van. Stamp meestal wat bananen naar binnen haha
 
Jou moet ik ook eens zien tegen te komen op zo'n festival. Jij zou wel echt mijn held worden dan :') Eten is echt een immense opgave als ik nog maar naar een upper gekeken heb :p
Op defqon kreeg ik van de hamburgertent wel meerdere malen extra saus om het toch binnen te krijgen :D

Hahah ik heb zelf een stim carrière achter de rug dus weet wel waar jullie behoefte aan hebben :D
 
Okay knoop doorgehakt, tickets gekocht en hotel geboekt :cool: Hard Opening Night ADE Awakenings present :woot: Zeenius hoxyz jullie zijn ook aanwezig dacht ik?
 
Lekker speurtocht doen en verdwalen op weg naar Fresku
 
Dikke line up wel qua techno :cool: Have fun!
 
Back
Naar boven