Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Bezoekers in dit topic

Wanneer je net voordat je weggaat wat zit te rommelen in je zakken opzoek naar muntjes en wat chicks vragen of ik hun muntjes wil hebben omdat ze weg gaan. Sure thing
746fd4f7388443a9608724e7d09d940b.png
 
Eerst nog Sneeuwbal, Unpolished en MoH overleven*
 
Nog geen plannen binnenkort, maar wel SWS naar Awakenings festival..

Die line up :heart:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
In de gasthouder met Paasweekend? ScumbagAnnie en ik gaan ook maar weet nog even niet welke dag precies.

Denk dat het voor ons ook vrijdag wordt, al is de zaterdag ook niet gek al is het alleen maar vanwege het feit dat we dan rond 1u weer in ons bedje liggen in het hotel :D
Wat vindt jij HillR?
 
Okay nevermind, de dag maakt niet uit, het is allemaal niet te betalen qua hotel nearby :treuren:
 
hey, geef vandaag feestje heb dikke keet, en sick geluidssysteem
1f642.png
PB voor adress
 
Goeie dag voor een feestje, donderdag :emo:
 
Denk dat het voor ons ook vrijdag wordt, al is de zaterdag ook niet gek al is het alleen maar vanwege het feit dat we dan rond 1u weer in ons bedje liggen in het hotel :D
Wat vindt jij HillR?

Op facebook zeggen ze dat wij vrijdag gaan... Die hebben we iig aangevinkt in de kalender xD

Moeten we niet te laat hotel regelen.. :O
 
Okay maar dan moeten we een kamer delen met iemand of 250,00 willen betalen voor een nacht waarvan je feitelijk waarschijnlijk 1,5u slaapt :roflol:
 
Goeie dag voor een feestje, donderdag :emo:

Werkloos ofzo...

Verklaart wel waarom hij een oproep doet hiero... Allicht is er niemand anders die op donderdag naar zijn feestje wil komen :roflol:

Okay maar dan moeten we een kamer delen met iemand of 250,00 willen betalen voor een nacht waarvan je feitelijk waarschijnlijk 1,5u slaapt :roflol:
johnyjordaan ?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Okay maar dan moeten we een kamer delen met iemand of 250,00 willen betalen voor een nacht waarvan je feitelijk waarschijnlijk 1,5u slaapt :roflol:

Pfff :gek:

Ik heb net ook even gekeken, maar denk dat wij die overslaan? Gaat me echt veel te ver, die zaterdag kost het rond de 400-500 :roflol:
 
Back
Naar boven