MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 9K
  • Weergaven 365K
  • Volgers 285

Bezoekers in dit topic

Er zijn wel hotels in de buurt voor de helft, maar dan nog zouden we dat moeten delen. Of een BoB zien te vinden :engel: wovano ScumbagAnnie hoxyz Zeenius

Misschien is dat ene hostel wel iets, als je dan met 6 op 1 kamer ligt is het prima.. Onder voorbehoud dat iedereen gewoon lekker gaat slapen :roflol:
Wij delen al een auto met Boy Breed en zijn vrouw. Ik ga straks eens kijken voor betaalbare hotels.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Awake laten schieten voor SuperSized, je zou je moeten schamen! :mad:
red_smile.gif

zoals hoxyz al zei, techno is niet echtttt ons ding. verder ga ik gewoon mee met de menigte, hehehe. ik maak het wel weer goed met soenda :engel: en daarna wellicht met into the woods en ADE zoals afgelopen jaar :D maar dat duurt nog wel even :(
Moeilijk altijd he.... wij moeten er nog eens voor gaan zitten welke feestjes we nou gaan doen.
Wij willen wel wat awake's meepakken, maar is altijd zo duur vanwege de hotels, dus als we die doen wordt het automatisch minder feestjes..
ja lastig :( ik moet ook MoH skippen wegens tentamens de week erop :huilen: dus wie weet kan ik ook niet naar andere feestjes die op de planning staan wegens tentamens :o
is airbnb geen optie trouwens?
gelukkig is soenda in utrecht en is dat wel goedkoper/dichterbij dan ams :eyebrow: en jullie kunnen evt nog crashen op mij 16m2 kamer:engel::roflol:
 
red_smile.gif

zoals hoxyz al zei, techno is niet echtttt ons ding. verder ga ik gewoon mee met de menigte, hehehe. ik maak het wel weer goed met soenda :engel: en daarna wellicht met into the woods en ADE zoals afgelopen jaar :D maar dat duurt nog wel even :(
ja lastig :( ik moet ook MoH skippen wegens tentamens de week erop :huilen: dus wie weet kan ik ook niet naar andere feestjes die op de planning staan wegens tentamens :o
is airbnb geen optie trouwens?
gelukkig is soenda in utrecht en is dat wel goedkoper/dichterbij dan ams :eyebrow: en jullie kunnen evt nog crashen op mij 16m2 kamer:engel::roflol:

Crashen op 16m² :roflol:

Amsterdam is gewoon kut qua logistiek als je er zelf niet woont :p
 
Waarom heb je überhaupt een excuus nodig eigenlijk?
Plan op Soenda is 2ce, heb ik geen excuus voor nodig maar is wat moeilijk uitleggen op werk waarom ik niet normaal kan lopen en lezen :D
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
supersized.
Maar eerst ff aantal weken goed trainen en eten.. Wil niet weer de small fry zijn van t festival

Hahaha jij gebt echt bigorexia he, zie je daar:)


Iemand hard bass morgen?
 
Hahaha jij gebt echt bigorexia he, zie je daar:)


Iemand hard bass morgen?
Helaas kaartjes verkocht ivm wedstrijd. Awakenings met paasvrijdag weer de eerste en daarna supersized.
 
Mijn planning;

DGTL -19-21 April 2019
Soenda - 19 Mei
Rock Am Ring 1-3 Juni 2019
Drift Festival 8-9 Juni 2019
Awakenings 29-30 Juni 2019
Down the rabbit hole 5-7 Juli 2019
Woo hah 12-14 Juli 2019
Appelsap - 11 Augustus 2019
Lowlands 16-18 Augustus 2019
Into The Woods - 30 Augustus - 2 September

Wie zie ik waar?
 
Ons zie je alleen op AwakeFest uit bovenstaand lijstje :roflol:
 
Mijn planning;

DGTL -19-21 April 2019
Soenda - 19 Mei
Rock Am Ring 1-3 Juni 2019
Drift Festival 8-9 Juni 2019
Awakenings 29-30 Juni 2019
Down the rabbit hole 5-7 Juli 2019
Woo hah 12-14 Juli 2019
Appelsap - 11 Augustus 2019
Lowlands 16-18 Augustus 2019
Into The Woods - 30 Augustus - 2 September

Wie zie ik waar?
Zeenius, shadow project en ik gaan Soenda. Maar gok dat niemand in staat is om je te herkennen :heart:
 
Mijn planning;

DGTL -19-21 April 2019
Soenda - 19 Mei
Rock Am Ring 1-3 Juni 2019
Drift Festival 8-9 Juni 2019
Awakenings 29-30 Juni 2019
Down the rabbit hole 5-7 Juli 2019
Woo hah 12-14 Juli 2019
Appelsap - 11 Augustus 2019
Lowlands 16-18 Augustus 2019
Into The Woods - 30 Augustus - 2 September

Wie zie ik waar?
Soenda en ITW
Zeenius, shadow project en ik gaan Soenda. Maar gok dat niemand in staat is om je te herkennen :heart:
Hahaha QFT
 
Back
Naar boven