XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 9K
  • Weergaven 365K
  • Volgers 285

Bezoekers in dit topic

En vrienden zijn zo gemaakt op een festival. Heb het in 2008 ook eens gedaan, topdag gehad, veel dagjesvrienden gemaakt :cool:
 
Laten we met zijn allen alleen naar een festival gaan. En dan allemaal stiekem meeten allemaal hihihi
 
Ha






Ha
 
-
 
Laatst bewerkt:
upload_2019-5-18_7-29-58.png


:cheer: :cheer:

upload_2019-5-18_7-31-23.png


:cheer:
 
Haha lekker ouwe baas! SOENDAAAA
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Per ongeluk mensen tegengekomen op
Emporium? Ik verkocht de beste BBQ die je op een festival ooit ben tegengekomen. Vanuit zo’n oude UPS bus. Ben je het niet eens, hoor ik graag je feedback.

Wat een pauper festival is dat trouwens zeg. Allereerst muzikaal. Binnen een radius van 200 meter knalde in de ene area middelmatige techno/house uit de speakers vanaf een potsierlijk aangekleed podium. Mijn rechteroor is daarnaast tot bloedens toe belast met carnaval KUT muziek. Niveau ‘ja mensennnnn, mag ik jullie handjes in de lucht zien, en we gaan zwaaien met zn alluuhhh’ in een Brabants accent. Dit werd geregeld opgevolgd door hardcore knallers. Ook de bezoekers zelf waren de minst fijne die ik ooit gezien en meegemaakt hebt.

En dan is was het ook nog eens een pleuris eind rijden vanaf Rotterdam. Zou dat misschien de rede zijn geweest? De locatie van het feest?
 
Per ongeluk mensen tegengekomen op
Emporium? Ik verkocht de beste BBQ die je op een festival ooit ben tegengekomen. Vanuit zo’n oude UPS bus. Ben je het niet eens, hoor ik graag je feedback.

Wat een pauper festival is dat trouwens zeg. Allereerst muzikaal. Binnen een radius van 200 meter knalde in de ene area middelmatige techno/house uit de speakers vanaf een potsierlijk aangekleed podium. Mijn rechteroor is daarnaast tot bloedens toe belast met carnaval KUT muziek. Niveau ‘ja mensennnnn, mag ik jullie handjes in de lucht zien, en we gaan zwaaien met zn alluuhhh’ in een Brabants accent. Dit werd geregeld opgevolgd door hardcore knallers. Ook de bezoekers zelf waren de minst fijne die ik ooit gezien en meegemaakt hebt.

En dan is was het ook nog eens een pleuris eind rijden vanaf Rotterdam. Zou dat misschien de rede zijn geweest? De locatie van het feest?

Komt een hoop schorem op af inderdaad :lol: Vorig jaar hebben wij ook besloten dat het de laatste keer was :) Geen spijt van gehad!
 
Per ongeluk mensen tegengekomen op
Emporium? Ik verkocht de beste BBQ die je op een festival ooit ben tegengekomen. Vanuit zo’n oude UPS bus. Ben je het niet eens, hoor ik graag je feedback.

Wat een pauper festival is dat trouwens zeg. Allereerst muzikaal. Binnen een radius van 200 meter knalde in de ene area middelmatige techno/house uit de speakers vanaf een potsierlijk aangekleed podium. Mijn rechteroor is daarnaast tot bloedens toe belast met carnaval KUT muziek. Niveau ‘ja mensennnnn, mag ik jullie handjes in de lucht zien, en we gaan zwaaien met zn alluuhhh’ in een Brabants accent. Dit werd geregeld opgevolgd door hardcore knallers. Ook de bezoekers zelf waren de minst fijne die ik ooit gezien en meegemaakt hebt.

En dan is was het ook nog eens een pleuris eind rijden vanaf Rotterdam. Zou dat misschien de rede zijn geweest? De locatie van het feest?

Komt een hoop schorem op af inderdaad :lol: Vorig jaar hebben wij ook besloten dat het de laatste keer was :) Geen spijt van gehad!

Ziet er inderdaad gezellig uit...
 
Die gast met dat knotje probeert de boel te sussen en het werkt echt totaal niet:roflol:.

Wat een pauper volk komt er toch op veel festivals.
 
Dat krijg je als mensen alcohol gaan drinken, gewoon allemaal aan de mdma en dan krijg je dit niet.

Vergeet niet het legio aan gasten dat ook coke naar binnen werkt, lekker olie op een toch al door alcohol brandend vuurtje in zulke gevallen.

Je snapt het gewoon niet, vorig jaar ook bij de HC tent, denk een man of 20 met elkaar op de vuist :emo:
 
WTF! :eek:
Ik kwam vroeger wel eens op feestjes zoals bijvoorbeeld Nightmare in R'dam en heb daar nog nooit vechtpartijen meegemaakt. De sfeer was altijd écht relaxed. Ook geen bezopen mensen, aangezien 80% wat anders gebruikte dan alcohol en aan het water zat. :P
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Vergeet niet het legio aan gasten dat ook coke naar binnen werkt, lekker olie op een toch al door alcohol brandend vuurtje in zulke gevallen.

Je snapt het gewoon niet, vorig jaar ook bij de HC tent, denk een man of 20 met elkaar op de vuist :emo:
Ik heb inmiddels heel wat feestjes gehad en de feesten waar drugs gebruikt wordt is betrekkelijk minder ruzie dan de typische feesten waar vooral alcohol gedronken wordt. Uiteraard zorgt coke ook wel voor extra olie op het vuur ja. Bovendien hoor je al aan de paupermuziek die in deze tent gedraaid wordt wat voor volk er überhaupt op af komt. Daarom zou ik nooit ergens heen gaan waar ook dit soort muziekstijlen vertegenwoordigd zijn.
 
Dat krijg je als mensen alcohol gaan drinken, gewoon allemaal aan de mdma en dan krijg je dit niet.
Alcohol? Tijden zijn veranderd hoor ik wel. Vroeger zat iedereen aan het water op die feestjes. :P
 
Back
Naar boven