MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geen idee of het door mijn huidige lichaamsbouw komt, maar toen ik nog niet zoveel massa had als nu trok ik ook veel sneller ruziezoekers aan. Ik ben alles behalve een ruziezoeker en vermijd het liever. Moet nu soms wel eens lachen wanneer ik per ongeluk tegen iemand op bots wanneer ik een pad vrij maak door de menigte voor mijn groep dat diegene tegen wie ik iets te hard aan botste dan sorry tegen mij zegt.
 
Brrr.. ik krijg echt zo'n akelig gevoel altijd bij dit soort filmpjes :angstig: Ik ben dan ook wel een megamietje en op een festival als er zo'n sfeertje hangt altijd wel een beetje bang dat er iets gebeurd.

Nu zijn wij altijd heel relaxed dus overkomt ons dat nooit echt, maar je zult net perongeluk de verkeerde treffen.. Als je ziet hoe die dude stompen op zijn hoofd krijgt, ik snap niet dat mensen zich niet beseffen dat dat misschien wel ervoor kan zorgen dat diegene niet meer wakker wordt de volgende dag.

Ben blij dat ik voorlopig geen festival heb, want als ik dit zo zie ben ik gelijk weer genezen.. :sad:Kansloze mensen.
 
Geen idee of het door mijn huidige lichaamsbouw komt, maar toen ik nog niet zoveel massa had als nu trok ik ook veel sneller ruziezoekers aan. Ik ben alles behalve een ruziezoeker en vermijd het liever. Moet nu soms wel eens lachen wanneer ik per ongeluk tegen iemand op bots wanneer ik een pad vrij maak door de menigte voor mijn groep dat diegene tegen wie ik iets te hard aan botste dan sorry tegen mij zegt.

:roflol:

Ik ga op feestjes in de meeste gevallen voorop en maak de weg vrij voor pun. Pun walst namelijk altijd gewoon door en ik vraag altijd netjes of we er even langs mogen, mensen gaan voor mij altijd op een andere manier aan de kant dan voor Pun.

Voor pun is het met "oh jezus buffe dude maar aan de kant dan met opgetrokken wenkbrauwen" en voor mij is het "Ohhhhhhhhhhhhhh schattig klein meisje toemaar hoor!"

:roflol:
 
Brrr.. ik krijg echt zo'n akelig gevoel altijd bij dit soort filmpjes :angstig: Ik ben dan ook wel een megamietje en op een festival als er zo'n sfeertje hangt altijd wel een beetje bang dat er iets gebeurd.

Nu zijn wij altijd heel relaxed dus overkomt ons dat nooit echt, maar je zult net perongeluk de verkeerde treffen.. Als je ziet hoe die dude stompen op zijn hoofd krijgt, ik snap niet dat mensen zich niet beseffen dat dat misschien wel ervoor kan zorgen dat diegene niet meer wakker wordt de volgende dag.

Ben blij dat ik voorlopig geen festival heb, want als ik dit zo zie ben ik gelijk weer genezen.. :sad:Kansloze mensen.
Bij de mainstage heb ik oprecht een gozer veel hardere klappen zien krijgen. Echt gewoon serieuze uppercuts tot bloedens aan toe en gewoon meerder klappen achter elkaar..niet normaal:bang:

Maar zoals je zelf al zegt, zolang je zelf relaxed bent..en niet dit soort dingen gaat proberen te sussen gaat er niks gebeuren

Zo zou ik tegen iedereen die tegen me opbotst zoals wovano aangeeft ook altijd sorry zeggen..gewoon omdat ik geen zin heb in gezeik..
 
:roflol:

Ik ga op feestjes in de meeste gevallen voorop en maak de weg vrij voor pun. Pun walst namelijk altijd gewoon door en ik vraag altijd netjes of we er even langs mogen, mensen gaan voor mij altijd op een andere manier aan de kant dan voor Pun.

Voor pun is het met "oh jezus buffe dude maar aan de kant dan met opgetrokken wenkbrauwen" en voor mij is het "Ohhhhhhhhhhhhhh schattig klein meisje toemaar hoor!"

:roflol:
Hahaha komt me bekend voor :roflol:
Verschil is wel dat we met mij dan binnen korte tijd zo'n tent uit zijn :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ziet er inderdaad gezellig uit...

Precies dit dus. Los van die vechtpartij, kijk wat een paupers dat bij elkaar zijn zeg. Emporium is gewoon een open boerenschuur feest.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Bij de mainstage heb ik oprecht een gozer veel hardere klappen zien krijgen. Echt gewoon serieuze uppercuts tot bloedens aan toe en gewoon meerder klappen achter elkaar..niet normaal:bang:

Maar zoals je zelf al zegt, zolang je zelf relaxed bent..en niet dit soort dingen gaat proberen te sussen gaat er niks gebeuren

Zo zou ik tegen iedereen die tegen me opbotst zoals wovano aangeeft ook altijd sorry zeggen..gewoon omdat ik geen zin heb in gezeik..

Haha, dat sorry zeggen doe ik ook altijd en daarnaast zeg ik ook altijd sorry voor Pun :roflol: Die mag nog wel eens tegen iemand aanstoten en die is dan vaak al dusdanig heen dat hij niet eens bewust is van het feit dat ie dat doet.. dus dan zeg ik maar sorry :roflol: Scheelt altijd wel een hele hoop.

Wij bemoeien ook nooit, zodra er ergens een kutsfeer ontstaat gewoon ergens anders gaan staan.. We komen op zo'n feestje om te genieten.. niet om dit soort kansloze dingen mee te maken. Ik heb hier zo'n hekel aan, krijg gewoon kippenvel bij de gedachte.. :thumbd: Hoop dat de security daar ook wat sneller was..

Emporium is geen feestje meer voor ons. Sowieso feestjes waar vele verschillende stylen van hardcore tot R&B worden gedraaid gaan wij niet meer naar toe. Teveel verschillend volk met verschillende mindsets, dat komt nooit goed.

Nee, ik ben wat dat betreft blij dat ik tegenwoordig Techno kan waarderen, de sfeer die daar hangt... alleen maar liefde en gezelligheid :heart:
 
je bedoelt alleen jezelf en dat de rest moet zoeken waar je bent omdat je weer te hard liep :haha:
Hahaha ergernis nummer 1: vrienden/vriendinnen die niet af en toe om kijken of de hele groep wel meeloopt.

Edit: wat HillR zegt! Ik heb toch wel een stuk of vijftig techno festivals gepakt in de afgelopen jaren en ik heb nog nooit rottigheid meegemaakt.
 
Nu we er toch zijn! Gaan er nog mensen naar Awakenings festival op zaterdag?
 
Nee, ik ben wat dat betreft blij dat ik tegenwoordig Techno kan waarderen, de sfeer die daar hangt... alleen maar liefde en gezelligheid :heart:

Ligt er ook aan waar je naar op zoek bent. Bij technofeesten is inderdaad iedereen altijd vriendelijk en vrolijk. Maar ik vind het wel jammer dat 90% van de mensen die daar komt, eigenlijk geen/nauwelijks binding heeft met de muziek. Het is voor de meesten vooral een leuke gelegenheid om drugs te gebruiken.

Dat is verder prima, maar hardcore-feesten trekken toch voornamelijk liefhebbers. Het gevolg is dat mensen daar veel harder uit hun plaat gaan en dan is de sfeer op die manier beter.
 
Geen idee of het door mijn huidige lichaamsbouw komt, maar toen ik nog niet zoveel massa had als nu trok ik ook veel sneller ruziezoekers aan. Ik ben alles behalve een ruziezoeker en vermijd het liever. Moet nu soms wel eens lachen wanneer ik per ongeluk tegen iemand op bots wanneer ik een pad vrij maak door de menigte voor mijn groep dat diegene tegen wie ik iets te hard aan botste dan sorry tegen mij zegt.
Verkapt "Kijk mij gespierd zijn" post.
 
Back
Naar boven