Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 9K
  • Weergaven 365K
  • Volgers 285

Bezoekers in dit topic

Zaterdag DBB meet dan maar denk. Als de vrijdag overleefd wordt
 
Overigens nog lui zaterdag Defqon? Spontaan toch maar kaartje gekocht, geen idee wat de planning wordt op Mind dimension en The Purge na. Voor de rest beetje ouwehoeren met wovano en ScumbagAnnie gok ik.

Klaplongen, verschrikkelijk..

Heb zelf 2 klaplongen gehad dus vind het ook niet echt toepasselijk :thumbd:

Stop klaplongen :whip:

Zo lang je (iedereen) maar losgaat, vind ik alles prima :D
 
Zo lang je (iedereen) maar losgaat, vind ik alles prima :D

in essentie volledig mee eens.
Totdat ze als een stel kickboksers staan de trappelen en meppen en je met langslopen spontaan een klap voor je smoel krijgt. Dan heb je echt een serieus probleem met me en loop ik meestal huilend weg.
 
Wat een matige setjes vanavond op defqon, hopelijk morgen betere te horen
 
Hoe hebben de mannen het op Defqon dan? Op de livestream lijkt de blue vrij leeg

Edit: laat maar, DP is niet zo populair blijkbaar :emo:
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Gouden setjes op de black en yellow.
Vond DT wel teleurstellend als afsluiter.

Deadly Guns knalde er hard op. Op naar de after
 
Net 1 uur en 15 minuten stil gestaan op de parkeerplaats bij defqon, echt slecht geregeld. Toen we het beu waren tegen de richting in gereden, een afzetlintje weggehaald en toen konden we zo naar buiten.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Lang leve hotels :D

Ik zag je samen met Hill bij A maar ik ging even te hard dus ik kon jullie niet aanspreken haha

Haha ons is niet gauw iets te gek hoor, een boks en blije blik had ook gemogen!

Was een mooi feestje, weer was bogen verwachting goed te doen alleen in die tenten echt 40 plus, maar dat maakte de 30 plus buiten weer erg aangenaam :p

Paula voor ons weer de heldin van de dag :woot: zwaar genoten!
 
Net 1 uur en 15 minuten stil gestaan op de parkeerplaats bij defqon, echt slecht geregeld. Toen we het beu waren tegen de richting in gereden, een afzetlintje weggehaald en toen konden we zo naar buiten.
Ik heb Mn maten opgehaald en heb nergens last van gehad in en out 10 mins max
 
Back
Naar boven