AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 9K
  • Weergaven 365K
  • Volgers 285

Bezoekers in dit topic

Op even bij de main na ouwehoeren gewoon bij de kleinere stages vertoeven, of eindeloos rondjes dwalen. Heb er nooit zoveel last van tbh.

Mainstage ga ik alleen voor Angerfist.
Dit jaar voornamelijk Chainsaw Tribe en guillotine clan, zoals elk jaar eigenlijk.
Maar ook daar heb ik vaak dat als ik iemand aanspreekt, ik te leip ben om nog enigzins na te gaan denken en engels te praten
 
Mainstage ga ik alleen voor Angerfist.
Dit jaar voornamelijk Chainsaw Tribe en guillotine clan, zoals elk jaar eigenlijk.
Maar ook daar heb ik vaak dat als ik iemand aanspreekt, ik te leip ben om nog enigzins na te gaan denken en engels te praten
17.00 uur gaan we met een groepje van dbb meeten bij ophidian
 
17.00 is inderdaad de grote 'Wovano vs Hoxyz; wie heeft een betere tan' meeting
 
Wss geen dominator voor mij, tenzij ik op tijd Mn gebit binnen heb. Niet van plan daar tandloos rond te gaan lopen :emo:

PB maar voor mn kaartje
 
  • Like
Waarderingen: BB_
17.00 uur gaan we met een groepje van dbb meeten bij ophidian

Nice, als ik het kan onthouden dan ben ik erbij.
Jij bent wel te herkennen.
Als een dikkerd met een te groot shirt je aantikt, dan ben ik het.
 
Wss geen dominator voor mij, tenzij ik op tijd Mn gebit binnen heb. Niet van plan daar tandloos rond te gaan lopen :emo:

PB maar voor mn kaartje
Waar heb je tanden voor nodig op Dominator? Eten doe je toch niet en je kunt ook niet gaan tandenknarsen door de kaakspanning. Win-win.
 
Waar heb je tanden voor nodig op Dominator? Eten doe je toch niet en je kunt ook niet gaan tandenknarsen door de kaakspanning. Win-win.
Geloof me, na zo'n kaakoperatie heb je echt geen zin uit een feestje. Ik spreek uit ervaring. :roflol:
 
Waar heb je tanden voor nodig op Dominator? Eten doe je toch niet en je kunt ook niet gaan tandenknarsen door de kaakspanning. Win-win.
Ga week daarop op vakantie dus ga geen risico nemen.

Wil er niet als een debiel rondlopen :emo:

FCAC07F6-F663-4388-A443-4652FCC912D1.jpeg
 
Hoe de neuk heb je dit voor elkaar gekregen?

Ik denk overigens dat je op Dominator meer opvalt als je er normaal bijloopt dan wanneer je er als een debiel bijloopt.
3 jaar terug op vakantie geschept door een scooter als voetganger zijnde, paar tanden eruit, kaak was doormidden en kruisband afgescheurd :emo: zijn nu eindelijk zo ver dat ik implantaten krijg.

Ben al lang blij dat dit het maar is, had ook anders af kunnen lopen. Gelukkig was het Mn tijd nog niet
 
Dacht nog even dominator meepakken dit weekend, maar 5mm regen dus nee.
 
Het lijkt echt de hele dag te gaan regenen dus ik ben ook in zware twijfel :(
 
:roflol:

Kom volgende week onder de radar 28-35 graden en Spaanse toestanden :D
 
:roflol:

Kom volgende week onder de radar 28-35 graden en Spaanse toestanden :D
Dan moet ik werken. Ben dit weekend toevallig (nog) vrij, dus wil er eigenlijk optimaal van genieten. Mja om nou voor veel geld de hele dag verdrukt te worden in tenten :scratch:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Dan moet ik werken. Ben dit weekend toevallig (nog) vrij, dus wil er eigenlijk optimaal van genieten. Mja om nou voor veel geld de hele dag verdrukt te worden in tenten :scratch:
Ja precies dat heb ik dus ook. Is er zondag niet ergens iets te doen?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
:roflol:
 
  • Like
Waarderingen: LM
Back
Naar boven