XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Bezoekers in dit topic

Vonk lekkere weerman van me, als jij verschillende weersvoorspellingen van meerdere websites bekijkt, wat is jouw conclusie dan? :o
 
De verwachte 5,3mm valt tussen 14-20u in omgeving Eersel volgens de huidige voorspellingen.. Kan komende dagen zeker nog wat schuiven dus zou tot vrijdagochtend wachten qua voorspellingen voordat je je ticket verkoopt..
 
De verwachte 5,3mm valt tussen 14-20u in omgeving Eersel volgens de huidige voorspellingen.. Kan komende dagen zeker nog wat schuiven dus zou tot vrijdagochtend wachten qua voorspellingen voordat je je ticket verkoopt..
Ik zit ook met het wel of niet boeken van de bus. Het ticket voor Dominator zelf raak ik wel kwijt, eventueel met wat verlies. Maar de bus kost 33,- en dat vind ik te veel om uiteindelijk niet te gaan :p
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Tja gokken en alsnog met de trein is dan je alternatief! :)
 
Ik zit ook met het wel of niet boeken van de bus. Het ticket voor Dominator zelf raak ik wel kwijt, eventueel met wat verlies. Maar de bus kost 33,- en dat vind ik te veel om uiteindelijk niet te gaan :p

Weerbericht lijkt inderdaad nog erger uit te pakken. Nu 10mm..... Maar dan wel 28 graden. Dus gewoon zwembroekje aan en gassen. En hopen dat je drugs niet nat wordt.
 
:roflol: Lekker regendansjes doen, ik zou niet gaan op basis van de huidige verwachtingen.. Maar je kunt morgen nog even afwachten :p

:roflol:
 
  • Like
Waarderingen: LM
Helaas geen Dominator dit jaar. :(

Familie zaken hebben prio morgen.
 
Ten opzichte van gisteren is de weersvoorspelling wat minder slecht geworden. Bus vanmorgen geboekt dus geen weg meer terug. :rocknana:

Even meeten dus, in de ochtend wordt volgens de weerman het ergst. "s middags vind ik het nu wel meevallen
 
Even meeten dus, in de ochtend wordt volgens de weerman het ergst. "s middags vind ik het nu wel meevallen
17.00u ophidian met een hele groep van dbb
 
Wil eigenlijk naar Fatality volgend weekend. Wordt ook wel aardig weer, maar denk niet dat ik iemand mee krijg en heb mn hersenen al een aantal keer goed gefrituurd de afgelopen tijd dus misschien ook niet zo handig :o
 
Fatality goede sfeer de keren dat ik er was, ik twijfel ook nog. 31e op vakantie dus die dip zal wel meevallen dan
 
  • Like
Waarderingen: LM
Veel plezier allemaal! Ik hoop dat het allemaal meevalt met de pleuris die uitbreekt tussen 7-17u :o

upload_2019-7-19_17-30-30.jpeg
 
  • Like
Waarderingen: LM
Back
Naar boven