MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Bezoekers in dit topic

Met de auto stonden we voor het feest en erna ook bijna een uur in de file
Ah kut. Hoe laat kwam je aan bij de parkeerplaats dan? Want als dat tussen 12.30 en 15.30 is kan je dat enigszins verwachten.

Ben je helemaal tot het einde gebleven? Volgens mij kun je namelijk als je om 22.45 weggaat gelijk van het terrein afrijden.
 
Echt veel (oud) dbb'ers tegengekomen, was weer erg gezellig! En gvd wat hebben we geluk gehad met het weer zeg, dat heeft het festival zo veel beter gemaakt. Blij dat ik toch gegaan ben :)

Smetje op de dag is toch wel de bussen nadien. 23.00 feest af. 23.30 was iedeeen ongeveer bij de bus en tegen 01.00 konden we pas beginnen met rijden. Rond 03.20 thuis :o

Is het dan zo'n inkak moment in de bus of gaat het dan nog ff los?
 
Ah kut. Hoe laat kwam je aan bij de parkeerplaats dan? Want als dat tussen 12.30 en 15.30 is kan je dat enigszins verwachten.

Ben je helemaal tot het einde gebleven? Volgens mij kun je namelijk als je om 22.45 weggaat gelijk van het terrein afrijden.
Ik heb geen flauw idee meer we bleven iig tot het einde.. ook leuk om je eens in het echt gezien te hebben!
 
Is het dan zo'n inkak moment in de bus of gaat het dan nog ff los?
Nah nee we begonnen in de bus om 09.00 al, van 11.30 tot 23.00 op het terrein vol gas. Als ik dan bij de bus kom hoef ik echt niets meer, dan heb ik het liefst rust om me heen. Ik after dan ook nooit.
 
Ik heb geen flauw idee meer we bleven iig tot het einde.. ook leuk om je eens in het echt gezien te hebben!
Eens gelijks! Normaal doen we bij dbb meetings altijd biceps vergelijkingen, maar wij zijn voor de handvergelijking gegaan. Een keer wat anders.
 
Eens gelijks! Normaal doen we bij dbb meetings altijd biceps vergelijkingen, maar wij zijn voor de handvergelijking gegaan. Een keer wat anders.
Oja das waar ook :roflol:
 
Wie heeft de grootste maar dan anders:p
 
Snapchat-669097969.jpg
Weer thuis van de after, dit maar ff proberen weg te werken
 
Nog technovriendjes die naar de vliegbasis afreizen dit weekend?

TIMETABLE-ODR-800x564.jpg
 
Klopt is zelfde terrein.. Ik zal een hartje kruisen in een boom met de letter F, zet jij de S dan linksonder?
Jaaaaa :heart:

Je mag ook wat drugs verstoppen onder wat boomschors :eyebrow:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven