Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Bezoekers in dit topic

Zei de wandelende apotheek :D
cff1a30d28cc23746dcb0b1732140e6c.jpg
 
Ben ik vorig jaar geweest. Ik vond het echt zwaar tegenvallen. Eerst een uur oponthoud gehad omdat we een politiefuik inreden waar alle Nederlandse auto’s eruit werden gepikt. Eer er een blaastest en een drugstest afgenomen was, waren we een half uur verder. Bij de ingang bleek dat de kaartjes van onze vrienden zogenaamd niet geldig waren. Binnen was het super druk bij de barren. Wanneer je een drankje kocht moest je een soort statiegeld betalen was je pas weer terug kreeg bij het inleveren van je lege bekertje. Nog nooit meegemaakt dit absurde systeem. Dit alles heeft voor mij het hele feest verpest.

Wij gaan niet met de auto in de rij staan, hebben een Airbnb op loopafstand zitten.
Dat met die cups heb je tegenwoordig op best wel veel festivals. Vind dat ook wel een goed concept voor de duurzaamheid.
Van die kaartjes is natuurlijk erg vreemd... Jammer
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Dat met die cups heb je tegenwoordig op best wel veel festivals. Vind dat ook wel een goed concept voor de duurzaamheid.
Had ik nog nooit meegemaakt eigenlijk. Kun je constant je lege beker in je handen houden. Gaat bij mij echt ten koste van het plezier eerlijk gezegd.
 
Had ik nog nooit meegemaakt eigenlijk. Kun je constant je lege beker in je handen houden. Gaat bij mij echt ten koste van het plezier eerlijk gezegd.

Wij op bijna elk festival dit jaar (3/4) waar een hard- of softcup statiegeld systeem gehanteerd wordt. Je hoeft er niet aan mee te doen natuurlijk, worden wel kostbare biertjes en watertjes dan :D
Ik vind het ook een prima ontwikkeling en heb er geen last van want ik heb toch zelden een lege cup in mijn handen :roflol:
 
28 september BKJN vs Partyraiser. Met bus heen en terug, wordt een lange avond :')
 
Wij op bijna elk festival dit jaar (3/4) waar een hard- of softcup statiegeld systeem gehanteerd wordt. Je hoeft er niet aan mee te doen natuurlijk, worden wel kostbare biertjes en watertjes dan :D
Ik vind het ook een prima ontwikkeling en heb er geen last van want ik heb toch zelden een lege cup in mijn handen :roflol:
hoeveel is dat statiegeld dan? lijkt me echt verschikkelijk
 
Op zich niet zo'n probleem met statiegeld cups zolang dat niet geintroduceerd wordt op hardcore feesten. Dan is het na twee pasjes direct je bekertje leeg. Op techno beweeg je toch amper :emo:

Je kunt ook gewoon een keer nuchter gaan ;) ;) ;) ;) ;)
Said no one ever
 
Laatst bewerkt:
hoeveel is dat statiegeld dan? lijkt me echt verschikkelijk

Vaak niets, de eerste krijg je van de organisatie.. Raak je je beker kwijt moet je een muntje inleveren voor een nieuwe beker. Ik vind het een prima systeem! :thumbs: En eigenlijk boeit het me allemaal geen reet, als ik maar niet langer dan 2m hoef te wachten op mijn drinken :cool:
 
Worden dan dure feestjes als je een beetje drinkt, wie gaat die lege bekers nou continu vasthouden ???
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Gelukkig zelf nog niet tegen gekomen, laat maar mooi weg bij de techno en hardstyle :D
De bekerdragers van betere kwaliteit die je kan kopen bij een bar ipv die kartonnen dingen uitdelen zijn wel chill trouwens
 
Ik vind het gebruik van die herbruikbare bekers echt een vooruitgang eigenlijk, iedereen bij ons. Misschien is het iets Belgisch? :D
Ook op bijna elk festival werd dit systeem al toegepast, net als het systeem dat je met je bandje betaalt ipv met bonnetjes en dat vind ik weer een onhandig systeem.
Enige voordeel is dat ik soms met meer bonnetjes op mijn bandje naar huis ga dan ik er op gezet heb. Snap nog altijd niet hoe dat soms komt :p
 
Back
Naar boven