AndroidHealthClinic

Het Vakantietopic

Onze vakantie kost gemiddeld voor een 10 daags verblijf **,** p.p.

  • € 500,00 of minder

    Stemmen: 2 7,7%
  • € 750,00

    Stemmen: 2 7,7%
  • € 1.000,00

    Stemmen: 6 23,1%
  • € 1.500,00

    Stemmen: 9 34,6%
  • € 2.000,00

    Stemmen: 5 19,2%
  • € 2.500,00 of meer

    Stemmen: 2 7,7%

  • Totaal stemmers
    26
  • Deze peiling zal sluiten: .

Bezoekers in dit topic


Santorini inderdaad.. Al zijn er wel meerdere die zo pittoresk zijn, maar Santorini steekt er wel met kop en schouders bovenuit.. Meest van die kattenkalenders vinden daar hun oorsprong.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Vorige week teruggekomen van 2 weken Bali, echt een aanrader. Ook echt helemaal niet duur daar en heerlijk weer, super vriendelijke mensen en veel te beleven
 
  • Like
Waarderingen: mat
Auto huren in Kroatië, tentje in de koffer en kamperend rondtrekken :thumbup:
 
Iemand ervaring met trip van 2 a 3 weken door Amerika? Ik lees vooral dat het wordt aanbevolen om bijv het ene jaar de westkust te pakken en het andere jaar de oostkust
 
Auto huren in Kroatië, tentje in de koffer en kamperend rondtrekken :thumbup:
Dit willen wij in mei ook misschien ff tussendoor een weekje doen maar zitten nog te twijfelen
 
Iemand ervaring met trip van 2 a 3 weken door Amerika? Ik lees vooral dat het wordt aanbevolen om bijv het ene jaar de westkust te pakken en het andere jaar de oostkust

Ik heb west in 2009 gedaan; San Francisco, Los Angeles, Las Vegas, Grand Canyon, Yosemite, Route66 etc. Kleine 4000km gereden in 2,5 week.
 
Iemand ervaring met trip van 2 a 3 weken door Amerika? Ik lees vooral dat het wordt aanbevolen om bijv het ene jaar de westkust te pakken en het andere jaar de oostkust
Ik heb eens in 2,5 weken SF - LA - Vegas gedaan, maw de westkust en had veel te weinig tijd dus zou je zeker niet aanraden in die tijd beide te doen :)
 
Brac croatie , mooi land mensen vind ik wat minder

croatia-beaches-brsec.jpg
 
Ik heb west in 2009 gedaan; San Francisco, Los Angeles, Las Vegas, Grand Canyon, Yosemite, Route66 etc. Kleine 4000km gereden in 2,5 week.
Ik heb eens in 2,5 weken SF - LA - Vegas gedaan, maw de westkust en had veel te weinig tijd dus zou je zeker niet aanraden in die tijd beide te doen :)
Oke top! Was het het uiteindelijk waard? wat waren jullie uiteindelijk kwijt voor die 2,5 week in totaal als ik vragen mag?
 
Oke top! Was het het uiteindelijk waard? wat waren jullie uiteindelijk kwijt voor die 2,5 week in totaal als ik vragen mag?
Het was het zeker waard maar ik had liever meer tijd nog gehad :) Exacte prijs weet ik niet meer, ken ook mensen in SF waar we bijna een week hebben mogen logeren dus dat spaarde wel kosten uit.
 
Dit willen wij in mei ook misschien ff tussendoor een weekje doen maar zitten nog te twijfelen
Weekje is weinig terwijl er heel veel te zien is imo. Moet je echt een regio kiezen of elke dag gaan verkassen :)

Brac croatie , mooi land mensen vind ik wat minder
Vond dat de mensen er nors lijken, maar zo helemaal niet zijn.
 
Oke top! Was het het uiteindelijk waard? wat waren jullie uiteindelijk kwijt voor die 2,5 week in totaal als ik vragen mag?

Yep, tijd van mijn leven gehad, maar ik ben het met Banshee eens, meer tijd om dezelfde dingen te doen of minder dingen doen in dezelfde tijd. Oh en 4 dagen Las Vegas is echt overkill.. Sowieso als je bij de Sapphire geweest bent kun je de rest eigenlijk wel skippen :p

Qua budget kun je het zo gek maken als je wil natuurlijk. Maar je kunt al overnachten in een Motel 6 voor een paar tientjes per nacht. Dan zit je weliswaar in de gevaarlijkere delen van sommige steden, maar een beetje bodybuilder staat zijn mannetje als het goed is :D
 
Ik had op voorhand de hotels geboekt die betaalbaar waren maar toch goeie ratings kregen. Had geen zin om snachts kakkerlakken te moeten tegenkomen ofzo :p Voor het ontbijt moet je het niet doen trouwens, in elk hotel slecht naar onze normen.
 
Weekje is weinig terwijl er heel veel te zien is imo. Moet je echt een regio kiezen of elke dag gaan verkassen :)

Vond dat de mensen er nors lijken, maar zo helemaal niet zijn.
soms botert het gewoon niet , is ook niet erg .Ik kan verder idd ook split en dubrovnik aanraden
 
  • Like
Waarderingen: mat
Ik had op voorhand de hotels geboekt die betaalbaar waren maar toch goeie ratings kregen. Had geen zin om snachts kakkerlakken te moeten tegenkomen ofzo :p Voor het ontbijt moet je het niet doen trouwens, in elk hotel slecht naar onze normen.

Onbijten doe je natuurlijk gewoon bij Denny's of iHop :meal:
 
Yep, tijd van mijn leven gehad, maar ik ben het met Banshee eens, meer tijd om dezelfde dingen te doen of minder dingen doen in dezelfde tijd. Oh en 4 dagen Las Vegas is echt overkill.. Sowieso als je bij de Sapphire geweest bent kun je de rest eigenlijk wel skippen :p

Qua budget kun je het zo gek maken als je wil natuurlijk. Maar je kunt al overnachten in een Motel 6 voor een paar tientjes per nacht. Dan zit je weliswaar in de gevaarlijkere delen van sommige steden, maar een beetje bodybuilder staat zijn mannetje als het goed is :D
ook naar Muscle beach geweest ?
 
Back
Naar boven