MuscleMeat

Het Vakantietopic

Onze vakantie kost gemiddeld voor een 10 daags verblijf **,** p.p.

  • € 500,00 of minder

    Stemmen: 2 7,7%
  • € 750,00

    Stemmen: 2 7,7%
  • € 1.000,00

    Stemmen: 6 23,1%
  • € 1.500,00

    Stemmen: 9 34,6%
  • € 2.000,00

    Stemmen: 5 19,2%
  • € 2.500,00 of meer

    Stemmen: 2 7,7%

  • Totaal stemmers
    26
  • Deze peiling zal sluiten: .

Bezoekers in dit topic

Weekje is weinig terwijl er heel veel te zien is imo. Moet je echt een regio kiezen of elke dag gaan verkassen :)

Vond dat de mensen er nors lijken, maar zo helemaal niet zijn.
Wij pakken altijd een weekje tussendoor in Mei om ff ertussen uit te zijn, als je september pas gaat duurt het anders nog al lang haha.. Zaten ook te denken om gewoon weer eens lekker chill Turkije all in te pakken aangezien september waarschijnlijk een doorreis vakantie wordt
 
  • Like
Waarderingen: mat
Zo nu all-in in Hurghada, hotel Sunrise Beach Garden. Goed vertoeven hoor. En een prima gym.
 
Wij pakken altijd een weekje tussendoor in Mei om ff ertussen uit te zijn, als je september pas gaat duurt het anders nog al lang haha.. Zaten ook te denken om gewoon weer eens lekker chill Turkije all in te pakken aangezien september waarschijnlijk een doorreis vakantie wordt
Ja, hangt natuurlijk af van wat je wil. Wij zien graag een land 'volledig' en blijven dan een dag of 3-4 op een leuke camping als uitvalsbasis voor de omgeving om dan verder te trekken. Je kan bijvoorbeeld ook perfect Zagreb - Split - Dubrovnik in een week doen.

Heel mooi, maar niet meteen het goedkoopste land.
 
Iemand ervaring met trip van 2 a 3 weken door Amerika? Ik lees vooral dat het wordt aanbevolen om bijv het ene jaar de westkust te pakken en het andere jaar de oostkust


Heb ik vorig jaar gedaan bijna 3 weken lang, was met alles ongeveer 3000€ armer.

Als ik het opnieuw zou doen, zou ik naar Las vegas vliegen i.p.v Los angeles. Als je heel de westkust wilt zien ga je een paar jaar bezig zijn :roflol:

Los Angeles zou ik gewoon skippen, iedereen was er een beetje teleurgesteld van. De mooiste plaatsen dat vond iedereen Yosemite en Zion.

Ik zou er ook aan denken om eens een paar weken Alaska te doen.
 
Ik vond LA persoonlijk wel erg leuk. Budget is heel erg rekbaar, zeker in de US.
 
Ik vond La ook geen kut aan, ben in september vorig jaar en dit jaar voor 2,5 week in zuidwest amerika geweest en ga in december ook weer 2,5 week.
 
Paar maanden geleden in Bonaire geweest, echt een paradijs hoor.
Zeker als je van snorkelen en duiken houdt.

10+
 
Paar maanden geleden in Bonaire geweest, echt een paradijs hoor.
Zeker als je van snorkelen en duiken houdt.

10+

+1

Mijn ouders,zus en wat andere familieleden wonen daar al heel wat jaartjes (20 +)



ondanks het paradijselijke imago heerst er toch grote armoede onder de autochtone

bevolking,wij geven internationaal gezien veel geld aan alles en iedereen

maar bijzondere gemeentes zoals de BES eilanden kunnen letterlijk doodvallen :dunno:
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Inb4
En dan komt het kind in je naar boven. :D
IMG_20180925_141959.jpg
IMG_20180925_142130.jpg
 
De aanvankelijke opzet van het topic was zomervakanties vermoed ik, maar ik vraag me af of er mensen al naar het Finse Lapland zijn geweest?

Het spreekt me wel aan om er deze winter een weekje te verblijven :p
 
De aanvankelijke opzet van het topic was zomervakanties vermoed ik, maar ik vraag me af of er mensen al naar het Finse Lapland zijn geweest?

Het spreekt me wel aan om er deze winter een weekje te verblijven :p
Nee, ik ben enkel vorig jaar naar Zweden geweest met de Kerst, maar niet zo noordelijk. Hondensleerijden, sneeuwscooteren, langlaufen, sneeuwwandeling (op van die sneeuwschoenen), een nacht in een tipi overnachten, dat soort dingen. Was megavet.
 
De aanvankelijke opzet van het topic was zomervakanties vermoed ik, maar ik vraag me af of er mensen al naar het Finse Lapland zijn geweest?

Het spreekt me wel aan om er deze winter een weekje te verblijven :p
Ouders zijn afgelopen winter geweest. Ben er zelf in mijn jeugd ‘s zomers meerdere keren op vakantie geweest. Het is werkelijk prachtig maar besef je dat je echt in the middle of nowhere zit. Zelfstandig op pad gaan is in de winter niet echt een optie en je bent vaak gebonden aan groepen.
 
Ouders zijn afgelopen winter geweest. Ben er zelf in mijn jeugd ‘s zomers meerdere keren op vakantie geweest. Het is werkelijk prachtig maar besef je dat je echt in the middle of nowhere zit. Zelfstandig op pad gaan is in de winter niet echt een optie en je bent vaak gebonden aan groepen.

Lijkt me ook zo vet om een keer te doen. Denk dat omdat je in de middle of nowhere zit, je er niet heel lang heen moet gaan? Hoe lang verbleef jij daar ongeveer?
 
Lijkt me ook zo vet om een keer te doen. Denk dat omdat je in de middle of nowhere zit, je er niet heel lang heen moet gaan? Hoe lang verbleef jij daar ongeveer?
Mijn ouders waren er zo'n 10 dagen en hadden daar meer dan genoeg aan. 's Zomers wekenlang in die omgeving rondreizen is absoluut geen straf als je een beetje survival/mountaineering ervaring hebt. Als je dat niet hebt is de natuur in gaan ook echt een risico; zelfs op de hoofdwegen kom je soms 2 dagen geen andere mensen tegen.
 
Back
Naar boven