XXL Nutrition

Het Vakantietopic

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 777
  • Weergaven 36K
  • Volgers 63

Onze vakantie kost gemiddeld voor een 10 daags verblijf **,** p.p.

  • € 500,00 of minder

    Stemmen: 2 7,7%
  • € 750,00

    Stemmen: 2 7,7%
  • € 1.000,00

    Stemmen: 6 23,1%
  • € 1.500,00

    Stemmen: 9 34,6%
  • € 2.000,00

    Stemmen: 5 19,2%
  • € 2.500,00 of meer

    Stemmen: 2 7,7%

  • Totaal stemmers
    26
  • Deze peiling zal sluiten: .

Bezoekers in dit topic

Die gids was gewoon een ongelofelijk lekker ding. Misschien zelfs meerderjarig.
Je kunt niet alles hebben tijdens vakantie Mat, rijstkorrels ogen van nature wat jonger dan ze zijn dus als je je ogen dicht doet voelt het wellicht minderjarig. Ervan uitgaande dat je weet hoe dat voelt. Waar is ZyyyixxZ in zulke gevallen? Iemand? Het jongste dat ik heb mogen ervaren was 16 bijna 17, toen ik zelf die leeftijd ook had. Verder praktisch altijd ouder. Aan mij hebben jullie niks.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Mat is het type dat smekend verzoekt of het wel zonder condoom kan vanwege ernstige latex allergie, terwijl Mat in werkelijkheid de extra thrill wilt.

giphy.gif


En na afloop zegt Mat dat hij tegen niemand zal zeggen dat hij tweemaal verkracht is waarop de verkrachter roept "twee keer?? Heb u slechts eenmaal te grazen genomen!" Ach zegt Mat dan, doe dan nog een keertje, maar nu alsof u het meent.
 
Vinden we er hier iets van als mensen anno 2018 naar Turkije op vakantie gaan, omdat je in zo'n "all inclusive resort" met het mooie weer niets merkt van de verder schandalige misstanden in het land? Ik ben wel benieuwd wat dbb vindt, roept u maar.
 
Vinden we er hier iets van als mensen anno 2018 naar Turkije op vakantie gaan, omdat je in zo'n "all inclusive resort" met het mooie weer niets merkt van de verder schandalige misstanden in het land? Ik ben wel benieuwd wat dbb vindt, roept u maar.
Ik heb er geen bezwaar tegen. Als je in zo'n resort zit, zal je er weinig van merken. Alleen maar slim om juist nu te gaan nu het animo minder is.
Als je een rondreis door 'echt' Turkije maakt is anders, maar nog steeds is het eenieders eigen keuze dat te doen en heb ik er niets op tegen. Er is overigens geen negatief reisadvies van kracht.
 
ik zal alleen vanwege politieke omstandigheden nooit een land mijden maar Turkije als vakantieland kan me niet echt boeien ,

het zal ongetwijfeld een heel mooi land zijn met hele vriendelijke mensen maar ik sla liever een beurtje over
 
Vinden we er hier iets van als mensen anno 2018 naar Turkije op vakantie gaan, omdat je in zo'n "all inclusive resort" met het mooie weer niets merkt van de verder schandalige misstanden in het land? Ik ben wel benieuwd wat dbb vindt, roept u maar.
Geen probleem ;)
 
Iedereen moet lekker doen wat hij of zij wil, maar ik vertik het om naar apenlanden te vertrekken, met mijn karma is dat vragen om problemen :o
 
Iedereen moet lekker doen wat hij of zij wil, maar ik vertik het om naar apenlanden te vertrekken, met mijn karma is dat vragen om problemen :o

Het is vrijdag dus wat voor problemen?
 
Het is vrijdag dus wat voor problemen?

Geen problemen zolang ik me niet begeef in landen waar vrouwen zwaar onderdrukt worden, waar de gemiddelde mens dichterbij dieren staat en de civilisatie ver te zoeken valt.
 
Inteelt kan ik wel aan.


:trollfacex:
 
  • Like
Waarderingen: mat
Iedereen moet lekker doen wat hij of zij wil, maar ik vertik het om naar apenlanden te vertrekken, met mijn karma is dat vragen om problemen :o
Geen problemen zolang ik me niet begeef in landen waar vrouwen zwaar onderdrukt worden, waar de gemiddelde mens dichterbij dieren staat en de civilisatie ver te zoeken valt.
Nou nou, wat een generalisaties. Turkije heeft heel wat meer te bieden dan de toeristische badplaatsen en in het binnenland is men zeer gastvrij en vriendelijk. Meeste Nederlanders gaan overigens naar die toeristische badplaatsen en daar zal je weinig merken van de punten die jij noemt, dat is zo verwesterd.
 
Waarom zou je 3000km verderop op vakantie gaan, om vervolgens op een resort tussen de Nederlanders te zitten :dunno: Ons volk heeft ook nog eens 1 van de slechtste reputaties qua gedrag op vakantie. Nee niet echt mijn ideaalbeeld van een heerlijke vakantie, opgeteld met de eerder genoemde redenen. Maar zoals ik zei, ieder zijn ding he ;)
 
Ik ga ook graag het liefst ver weg, wintersport vermijd ik die Hollanders graag, tot ik na 1 Week Frans aan gehoord te hebben ze graag weer zie.

Maar moet zeggen de "duurdere" vakanties is het tokkie gehalte al een stuk minder
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Januari 2019 weer naar Curacao. 9 uur in het vliegtuig en dan hoor ik daar nog steeds Nederlands. Belachelijk, ik wil een refund :roflol:
 
Back
Naar boven