MuscleMeat

Het Vakantietopic

Onze vakantie kost gemiddeld voor een 10 daags verblijf **,** p.p.

  • € 500,00 of minder

    Stemmen: 2 7,7%
  • € 750,00

    Stemmen: 2 7,7%
  • € 1.000,00

    Stemmen: 6 23,1%
  • € 1.500,00

    Stemmen: 9 34,6%
  • € 2.000,00

    Stemmen: 5 19,2%
  • € 2.500,00 of meer

    Stemmen: 2 7,7%

  • Totaal stemmers
    26
  • Deze peiling zal sluiten: .

Bezoekers in dit topic

Malta is echt wel de moeite waard. Veel culturen bij elkaar en erg vriendelijke mensen ook.
Zelf ben ik ook op Sicilie geweest. Dat was echt fantastisch. Veel cultuur en natuur, lekker eten, erg veel lieve mensen. En in Taormina (bovenstad) tegen het diner meedoen met de "sloffenparade" alle Italianen en Sicilianen flaneren over de gezellige straten, terrasjes bezet en heel sfeervol. En uiteraard daar eten waar de locals zitten :D
 
Vorige week ook 3 dagen Turijn gehad voor het voetbal maar was verrast door het centrum. Erg groot, mooi, veel lekkere eettentjes dus zeker een aanrader
 
Denk dat het dit jaar weer eens Griekenland wordt. We zitten te denken om het binnenland van het vasteland te gaan verkennen. Iemand ervaring hiermee?
 
Vorige week ook 3 dagen Turijn gehad voor het voetbal

Ronaldo, it's really you??!!

Zelf ben ik ook op Sicilie geweest. Dat was echt fantastisch. Veel cultuur en natuur, lekker eten, erg veel lieve mensen. En in Taormina (bovenstad) tegen het diner meedoen met de "sloffenparade" alle Italianen en Sicilianen flaneren over de gezellige straten, terrasjes bezet en heel sfeervol. En uiteraard daar eten waar de locals zitten :D

Sicilië is echt one of my favorites en een absolute aanrader ; heerlijk klimaat en een prachtige mix van cultuur en lekker eten&drinken.
Ik vond vooral de binnenlanden intrekken en de authentieke dorpjes fantastisch. Taormina is natuurlijk de absolute trekplester (en terecht, schitterend!).

Wij gaan dit jaar 2-3 weken rondrijden in Italië, de wijngaarden en het lekkere eten proberen. Maar daar moet je van houden.

Italië overall, love it ; De wegen in het noorden, de binnenlanden (Toscane/Umbrië) en Almalfische kust nabij Napoli zijn wat mij betreft de roads to go.

De mensen zijn over het algemeen enorm vriendelijk, mits je wegblijft van de echte toeristenregio's. Toeristen zijn natuurlijk over het algemeen ook echte horken, dus nog wel verklaarbaar ook.

Ik zit voor werk ook nogal eens in Italië (mei weekje Verona, dochteronderneming in Toscane) en spreek de taal redelijk. Scheelt ook wel natuurlijk.
 

giphy.gif
 
Gezien we deze winter al geld aan een winterreis spenderen, willen we volgende zomer voordeliger op strandvakantie. Tips/ideeën qua bestemming? Criteria zijn:

- niet te duur
- mooi strand om een weekje te luieren/bruinen
- mogelijkheden tot wat watersport

Alvast bedankt :p
 
Ano_54321

Volgens mij is Turkije wel wat :eyebrow:
 
Gezien we deze winter al geld aan een winterreis spenderen, willen we volgende zomer voordeliger op strandvakantie. Tips/ideeën qua bestemming? Criteria zijn:

- niet te duur
- mooi strand om een weekje te luieren/bruinen
- mogelijkheden tot wat watersport

Alvast bedankt :p

Met de huidige zomers ; Costa del Hollandia! :fluit:
 
Ach Punjab, jij bent immers geen koptische christen? Toeristen worden goed beveiligd en het is goed vertoeven daar.
 
Ach Punjab, jij bent immers geen koptische christen? Toeristen worden goed beveiligd en het is goed vertoeven daar.

Goed in selectief lezen? :p

  • 14 juli - Mesaanval op het strand van 2 resorts in Hurgada. Twee vrouwen met de Duitse nationaliteit kwamen hierbij om het leven.

Kan natuurlijk overal gebeuren volgens de realist, maar de pessimist in mij roept lekker; ZIE JE NOU WEL! :o
 
Egypte is voor homo's.
 
Selectief is my middle name.
 
Back
Naar boven