AndroidHealthClinic

Het Vakantietopic

Onze vakantie kost gemiddeld voor een 10 daags verblijf **,** p.p.

  • € 500,00 of minder

    Stemmen: 2 7,7%
  • € 750,00

    Stemmen: 2 7,7%
  • € 1.000,00

    Stemmen: 6 23,1%
  • € 1.500,00

    Stemmen: 9 34,6%
  • € 2.000,00

    Stemmen: 5 19,2%
  • € 2.500,00 of meer

    Stemmen: 2 7,7%

  • Totaal stemmers
    26
  • Deze peiling zal sluiten: .

Bezoekers in dit topic

Ziet er inderdaad adembenemend uit. Enjoy! :cool:
Niet veel zon zo te zien?
Nee niet veel zon helaas. Moesten 50km terugrijden door een sneeuwstorm.

20190102_161545.jpg
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Misschien een idee om volgende keer, als die er komt, voor puerto plata te kijken.

Want? Het was nl niet de bedoeling om iets actiefs te gaan doen :p 2de huwelijksreis ;)
 
Het is net alsof we er dit jaar niet uit komen wat we willen:o. In mei zitten we te twijfelen tussen Griekenland, Kroatië en Egypte en in de zomervakantie komen we er al helemaal niet uit. Daar zitten we te kijken voor een van de ABC eilanden, VS, Australië of een ander ver land. Iemand leuke aanbevelingen?
 
Het is net alsof we er dit jaar niet uit komen wat we willen:o. In mei zitten we te twijfelen tussen Griekenland, Kroatië en Egypte en in de zomervakantie komen we er al helemaal niet uit. Daar zitten we te kijken voor een van de ABC eilanden, VS, Australië of een ander ver land. Iemand leuke aanbevelingen?

Zomer zou ik niet Australië doen ivm het weer als je het wat warmer wilt kun je beter november or februari/maart bijvoorbeeld. Wat zoek je in een ver land? Argentinië kan ik zeker aanraden maar ook Zuid-Korea of Thailand. VS is natuurlijk altijd goed in mijn ogen, maak dan wel een goede of je west-coast gaat doen of florida en the glades of oost-kust oid.
 
Nou de kogel is weer door de kerk :D Dus het aftellen kan weer beginnen :o

2 weken asociaal genieten op Kos :cool:

35600152-Web1.jpg
Voor de herkansing of gaan jullie voor de free Willy save a punjab holiday
 
Nou de kogel is weer door de kerk :D Dus het aftellen kan weer beginnen :o

2 weken asociaal genieten op Kos :cool:

35600152-Web1.jpg
Niet verdwalen in het zwembad hè? Voor je het weet ben je HillR kwijt. :P
Viel Spass. :thumbs:
 
26A1C2F4-173D-4ED9-B65F-9253EC3DF057.jpeg
Hier nog 2 weken, dan naar Curacao :)

In mei ook vast Egypte geboekt om mijn 25e verjaardag te vieren voor de tweede keer, damn, een halve eeuw oud, die zag ik niet aankomen.

 
Voor de herkansing of gaan jullie voor de free Willy save a punjab holiday

Nou sowieso een free willy & fill hillie vakantie :D

Niet verdwalen in het zwembad hè? Voor je het weet ben je HillR kwijt. :P
Viel Spass. :thumbs:

Dat zou alleen jou overkomen denk ik :D

Bekijk bijlage 439390 Hier nog 2 weken, dan naar Curacao :)

In mei ook vast Egypte geboekt om mijn 25e verjaardag te vieren voor de tweede keer, damn, een halve eeuw oud, die zag ik niet aankomen.

Jeez ouwe bok! Have fun man :cool:
 
Buiten sneeuwt het, vind ik ook leuk.. Maar ik heb toch liever schaatsijs.. Dus bij gebrek aan beter weer buiten.. Nog een paar nachtjes slapen :o

upload_2019-2-1_8-46-59.png

Inmiddels al meer DBB vriendjes/vriendinnetjes die hun vakantie geboekt hebben?!
 
Buiten sneeuwt het, vind ik ook leuk.. Maar ik heb toch liever schaatsijs.. Dus bij gebrek aan beter weer buiten.. Nog een paar nachtjes slapen :o

Bekijk bijlage 440300

Inmiddels al meer DBB vriendjes/vriendinnetjes die hun vakantie geboekt hebben?!

Van plan om in december naar lapland te gaan. En de zomer vakantie over te slaan om mijn tuin te laten doen.
 
Van plan om in december naar lapland te gaan. En de zomer vakantie over te slaan om mijn tuin te laten doen.

Ik wil ook nog eens zo'n 5-7 daagse lapland reis doen.. Aurora Borealis :heart: - Sleehond rijden - Sneeuwscooter blazen - Je ballen eraf vriezen.. Blijft wel aan de prijzige kant voor zo'n korte trip.. 2-3K voor 5 dagen :(
 
Ik wil ook nog eens zo'n 5-7 daagse lapland reis doen.. Aurora Borealis :heart: - Sleehond rijden - Sneeuwscooter blazen - Je ballen eraf vriezen.. Blijft wel aan de prijzige kant voor zo'n korte trip.. 2-3K voor 5 dagen :(

Ja ik had 7 dagen gezien all incl
En dan heb je 5 dagen excursies sleehonden, sneeuwscooter, noorderlicht enzovoort

Voor 1500 per persoon. Is mij het wel waard
 
1500 valt nog wel mee inderdaad! Hij staat bij mij al jaren op de todolist :roflol:
 
Ja ik had 7 dagen gezien all incl
En dan heb je 5 dagen excursies sleehonden, sneeuwscooter, noorderlicht enzovoort

Voor 1500 per persoon. Is mij het wel waard

We zien graag de foto's voorbij komen!!

:roflol:
 
Verrekte koukleum :o
 
Back
Naar boven