MuscleMeat

Het Vakantietopic (1 bezoeker)

Onze vakantie kost gemiddeld voor een 10 daags verblijf **,** p.p.

  • € 500,00 of minder

    Stemmen: 2 7,7%
  • € 750,00

    Stemmen: 2 7,7%
  • € 1.000,00

    Stemmen: 6 23,1%
  • € 1.500,00

    Stemmen: 9 34,6%
  • € 2.000,00

    Stemmen: 5 19,2%
  • € 2.500,00 of meer

    Stemmen: 2 7,7%

  • Totaal stemmers
    26
  • Deze peiling zal sluiten: .

Bezoekers in dit topic

Wie heeft ervaring met last min bookings?
Bedoel je een specifieke site?

Wij hebben ooit wel eens geboekt via skytours. Was Tenerife... kon je alleen boeken. Je wist alleen niet waar je precies zat en welk hotel.
Dat was 3 dagen van tevoren. Bij aankomst hoorde je dan welk hotel.
Was erg goed geregeld.
 
Na lang twijfelen gaat het waarschijnlijk een rondreis worden door Thailand:D
na veel reviews te lezen toch maar geen Thailand, in Juli is het meer regen dan zon en daar heb ik weinig zin in. We hebben gekozen voor Colombia, deze week de tickets kopen:)
 
Sommige landen kan ik misschien nog wel begrijpen, ook door een bepaald stigma wat er op rust. Meerendeel is echter erg relaxed en open en adembenemend.

Je gaat wel bv. naar Griekenland, waarom trekt dat je dan wel?

True het is ook geheel onterecht hoor, maar denk dat 95% van de landen in Azië me niet trekt. Gok wel dat ik er een hoop mooie dingen zou zien die mijn leven op een of andere manier zouden kunnen verrijken. Meer dan in Griekenland, maar goed ik ben ook maar een simpele jongen met een schurfthekel aan vliegen, 3 uurtjes is nog prima te doen.

Australië lijkt mij wel heel vet. Alleen kost heel duur en daar ga je niet voor een weekje of twéé heen.

Ja je moet eigenlijk ook wel minimaal 4 weken gaan om die tering lange vlucht het waard te laten zijn :p
 
Binnekort weekendje of weekje Bastogne. Sexweekendje op hotel met een bodybuildster :)
 
Een bodybuild ster of een vrouwelijke bodybuilder? :dunno:
 
27kdzc.jpg


Waarom ga ik er ook eigenlijk op in :emo:
 
Weekendje of weekje bastogne telt ook als verlof voor mij.

in december '44 was het daar ook een enorm slagveld, ze houden vast hun hart vast nu algemeen bekend is dat jij er een heel weekend zal vertoeven..
 
in december '44 was het daar ook een enorm slagveld, ze houden vast hun hart vast nu algemeen bekend is dat jij er een heel weekend zal vertoeven..

Here's Johny!!!!
 
Las Vegas en omgeving waren serieus awesome. Miami vond ik mwoah en de Bahamas..een once in a lifetime ding zullen we maar zeggen.

Next up: Midweekje Rome!:woot:
 
Las Vegas en omgeving waren serieus awesome. Miami vond ik mwoah en de Bahamas..een once in a lifetime ding zullen we maar zeggen.

Next up: Midweekje Rome!:woot:
Toch wil ik heel graag Miami nog eens bekijken.

Next up: festival begin juni, maand later viva la mexico 12 dagen
 
Toch wil ik heel graag Miami nog eens bekijken.
Zou wel het 1 en ander eromheen bezoeken (pretparken bij orlando, everglades, cape caneveral). Heb geen spijt van Miami, maar 5 dagen daar was genoeg. De 'wijkjes' die er zijn heb je vrij vlot wel gezien IMO.

Next up: festival begin juni, maand later viva la mexico 12 dagen
Welk festival ga je heen? Mexico staat ook nog op mijn bucketlist!
 
In september 10 dagen Italie.
Eerst 4 dagen Monza om hele weekend Formule 1 mee te pakken, daarna 6 dagen Genua.
Maar eerst Harmony of Hardcore, weekend Defqon en dominator nog te gaan :rocknana:
 
Zou wel het 1 en ander eromheen bezoeken (pretparken bij orlando, everglades, cape caneveral). Heb geen spijt van Miami, maar 5 dagen daar was genoeg. De 'wijkjes' die er zijn heb je vrij vlot wel gezien IMO.


Welk festival ga je heen? Mexico staat ook nog op mijn bucketlist!
Staat zeker nog op de bucketlist wie weet volgend jaar.

Freshtival met Pinksteren 3 dagen lam
 
12 april naar st louis, verblijf kan 4 a 5 dagen zijn. Daarna naar Dublin, als ik zo online kijk kost het met 2300+. Ik moet alleen tickets hebben verblijf is gratis. Iemand goeie tips?
 
12 april naar st louis, verblijf kan 4 a 5 dagen zijn. Daarna naar Dublin, als ik zo online kijk kost het met 2300+. Ik moet alleen tickets hebben verblijf is gratis. Iemand goeie tips?
gewoon even op skyscanner zoeken en dan in het begin kiezen voor Multi-stad
 
Back
Naar boven