AndroidHealthClinic

Het Vakantietopic

Onze vakantie kost gemiddeld voor een 10 daags verblijf **,** p.p.

  • € 500,00 of minder

    Stemmen: 2 7,7%
  • € 750,00

    Stemmen: 2 7,7%
  • € 1.000,00

    Stemmen: 6 23,1%
  • € 1.500,00

    Stemmen: 9 34,6%
  • € 2.000,00

    Stemmen: 5 19,2%
  • € 2.500,00 of meer

    Stemmen: 2 7,7%

  • Totaal stemmers
    26
  • Deze peiling zal sluiten: .

Bezoekers in dit topic

Vanochtend een alert van de skyscanner app dat er vluchten waren voor de datums die ik erin had gezet en scheelde toch zeker bijna 600 euries totaal en bij deze vlucht op de heenreis midden op de dag 12 uur tussenstop in New York dus dat ook ff meepakken:D
 
Nice deal is nice :D
 
Iemand ervaring met Barcelona? Wij gaan een lang weekend en vraag me af of het handig is om een auto te huren ivm drukte en parkeren etc. Wij zitten zelf in een hotel net buiten Barcelona
 
Snorkel voor de vakantie:)

20190507_172355.jpg
 
Nog 66 dagen tot aan Mexico. Nog 66 dagen cutten te gaan
 
Mijn tante zei dat deze makkelijk zijn zit je niet met zo'n ding in je mond.

Ja deze zit sowieso beter en volgens mij zit er een stop op waardoor je niet per ongeluk adem kan halen onder water.

Ik zelf ben zon idioot die te diep gaat en vervolgens elke keer weer een slok zee water naar binnen krijgt om vervolgens te schrikken en nog maar een keer probeer te ademen onder water
 
Ja deze zit sowieso beter en volgens mij zit er een stop op waardoor je niet per ongeluk adem kan halen onder water.

Ik zelf ben zon idioot die te diep gaat en vervolgens elke keer weer een slok zee water naar binnen krijgt om vervolgens te schrikken en nog maar een keer probeer te ademen onder water
en dan bovenkomen en kokhalsen :o
 
Ik ga niet meer snorkelen.
 
Ik ga niet meer duiken. Heb 'm duikbrevet, maar onder water voel ik mij net zo als een skinny ecto in een bodybuildersmekka.
 
Ik heb ongeveer 350 duiken op mijn naam staan, allemaal in 1 jaar tijd (seizoen duikinstructeur geworden op Kreta), daarna nooit meer gedoken :emo:
 
Ik heb ongeveer 350 duiken op mijn naam staan, allemaal in 1 jaar tijd (seizoen duikinstructeur geworden op Kreta), daarna nooit meer gedoken :emo:
Nice, is dat 3-sters? Ik heb m'n opleiding in t zwembad gehaald en afgestoken in Zeeland. Één duikvakantie in Spanje gedaan.
 
Nice, is dat 3-sters? Ik heb m'n opleiding in t zwembad gehaald en afgestoken in Zeeland. Één duikvakantie in Spanje gedaan.

PADI Open Water Scuba Instructor is de volledige benaming van tegenwoordig.
 
PADI Open Water Scuba Instructor is de volledige benaming van tegenwoordig.
Aha. Ik heb niet via PADI gedoken, IADS volgens mij, andere organisatie.
 
Beetje IFBB versus een andere bond idd :p
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Vanochtend een alert van de skyscanner app dat er vluchten waren voor de datums die ik erin had gezet en scheelde toch zeker bijna 600 euries totaal en bij deze vlucht op de heenreis midden op de dag 12 uur tussenstop in New York dus dat ook ff meepakken:D
In die tijd ga je niet veel kunnen doen.

Ik weet niet op welke luchthaven je vliegt? JFK is verschrikkelijk wat betreft TSA en customs. Bij aankomst toch al gauw 2-2.5 uur optellen voordat je buiten staat. Subway of trein naar Manhattan is ook >1.5 uur.
 
Iemand nog tips voor betaalbare hotels/airbnb in New York?
 
Back
Naar boven