Fitness Seller

Het Vakantietopic

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 777
  • Weergaven 36K
  • Volgers 63

Onze vakantie kost gemiddeld voor een 10 daags verblijf **,** p.p.

  • € 500,00 of minder

    Stemmen: 2 7,7%
  • € 750,00

    Stemmen: 2 7,7%
  • € 1.000,00

    Stemmen: 6 23,1%
  • € 1.500,00

    Stemmen: 9 34,6%
  • € 2.000,00

    Stemmen: 5 19,2%
  • € 2.500,00 of meer

    Stemmen: 2 7,7%

  • Totaal stemmers
    26
  • Deze peiling zal sluiten: .

Bezoekers in dit topic

Wou graag naar India. M'n vriend naar Colombia.

Uiteindelijk gaan we in juli 14 dagen door de Himalaya trekken :scratch:
Je vriend heeft groot gelijk, Colombia was echt top. Als je later alsnog een keer gaat pm me maar
 
  • Like
Waarderingen: mat
vrienden van mij zijn net terug uit Colombia. super land alleen ze zijn wel even beroofd...

dus echt veilig is het nog niet
 
vrienden van mij zijn net terug uit Colombia. super land alleen ze zijn wel even beroofd...

dus echt veilig is het nog niet
In welke stad is dat geweest dan? Wij zijn in alle grote steden geweest en eigenlijk alleen in Bogota hadden we een beetje een onveilig gevoel. Veel zwervers en dealers daar erwijl we eigenlijk nog in de veiligste wijk zaten. In andere steden kon je gerust ook in de nacht bijv over straat maarja je kunt net die pech hebben..
 
Niet gevraagd welke stad dit was. Wat wel bewonderingswaardig was is dat de locale bevolking ze ging helpen. locale gangsters"dealers" gingen zelfs nog achter de rover aan maar de kregen hem niet te pakken.
Een jonge gast was uit de bosjes gesproken en dreigde met een mes.
 
Wat ik heb begrepen van mensen daar is dat ze alleen maar trots zijn op hun land en blij zijn met de toeristen en die juist goed willen ontvangen, het is eigenlijk nog 'maar' een jaar of 10 dat toeristen komen en dat levert hun als land zijnde natuurlijk ook flink wat geld op. Maar zoals ieder land heb je altijd een paar die het dan voor de rest verpesten maar hoe dan ook blijft het wel echt een aanrader om die rondreis te doen.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Ja toerisme is kassa dus kan me voorstellen dat de locale bevolking blij is met deze alternatieve bron van inkomsten.
 
Wat ik heb begrepen van mensen daar is dat ze alleen maar trots zijn op hun land en blij zijn met de toeristen en die juist goed willen ontvangen, het is eigenlijk nog 'maar' een jaar of 10 dat toeristen komen en dat levert hun als land zijnde natuurlijk ook flink wat geld op. Maar zoals ieder land heb je altijd een paar die het dan voor de rest verpesten maar hoe dan ook blijft het wel echt een aanrader om die rondreis te doen.
Zijn zeker nog van plan om Colombia te doen. Zo'n dingen schrikken ons niet af en kan je in elk 'arm' gebied tegenkomen.

De zus van m'n vriend werd enkele jaren geleden bestolen in Nha Trang, Thailand. De inwoners verwittigden haar 's morgens zelfs nog voor dievenbendes op de weg naar de modderbaden. Deinzen er blijlbaar niet voor terug in je arm te steken om je handtas te stelen, maar zo ver kwam het gelukkig niet.

Om maar te zeggen dat Thailand zogezegd heel veilig is in vergelijking met andere landen.
 
Om maar te zeggen dat Thailand zogezegd heel veilig is in vergelijking met andere landen.


in Nederland worden (hoog) bejaarden opvallend vaak overvallen,beroofd ,opgelicht en soms zelfs verkracht :eek:,

zoiets zou in landen als Thailand en Columbia never nooit gebeuren en als het wel een keer gebeurt word je gelyncht
 
Goede
in Nederland worden (hoog) bejaarden opvallend vaak overvallen,beroofd ,opgelicht en soms zelfs verkracht :eek:,

zoiets zou in landen als Thailand en Columbia never nooit gebeuren en als het wel een keer gebeurt word je gelyncht

In Colombia loopt genoeg moois rond. Dan ga je toch niet voor een bejaarde? :p
 
Nha Trang ligt natuurlijk in Vietnam :o
Denk dat er in Azië heel wat in de doofpot verdwijnt om toeristen niet af te schrikken.
Nha Trang vond ik de minst leuke stad in Vietnam.
Edit: ik lees nu pas de rest van de posts, dus dit doet niet echt ter zake. Overigens heb ik mij in Vietnam echt wel veilig gevoeld. Nha Trang is wel erg (massa)toeristisch en dat trekt wellicht ook ander volk dan wat je in de kleinere plaatsen het binnenland meemaakt.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Vond Huy, Hoi An :wave: en Hanoi het leukst.
Hoi An vond ik ook één van de leukere steden. Misschien vond ik Dalat wel de leukste stad. Het binnenland vond ik net zo geweldig. Ho Chi Mhinstad vond ik ook leuk, maar lastig te vergelijken met Hanoi. Noord en zuid zijn zo verschillend.
 
Rome was trouwens echt top, prachtige stad en vervoer ging inderdaad allemaal heel goed. Had niet verwacht dat ik Vaticaanstad zo mooi zou vinden, ben normaal niet van die dingen maar dat sixtijnse kapel, wauw.
 
.
 
Laatst bewerkt:
We zitten in paphos. Beetje cultuur meepakken. Ayia napa heeft mooie stranden en nachtleven maar als je iets wilt bezichtigen zit je direct 2 uur in de auto. Bovendien maken wij het geen 4 uur snachts meer op vakantie, we worden oud :roflol:
Wij waren ook meer van cultuur.
Als ik weer wat kan doen staat de combi noord en zuid cyprus nog op de planning. Maar of dat ooit doorgaat.. :o
Wel mooi daar!
 
Nha Trang ligt natuurlijk in Vietnam :o
Denk dat er in Azië heel wat in de doofpot verdwijnt om toeristen niet af te schrikken.
Op Koh Tao verdwijnen ze regelmatig.
 
Back
Naar boven