MuscleMeat

Het Vakantietopic

Onze vakantie kost gemiddeld voor een 10 daags verblijf **,** p.p.

  • € 500,00 of minder

    Stemmen: 2 7,7%
  • € 750,00

    Stemmen: 2 7,7%
  • € 1.000,00

    Stemmen: 6 23,1%
  • € 1.500,00

    Stemmen: 9 34,6%
  • € 2.000,00

    Stemmen: 5 19,2%
  • € 2.500,00 of meer

    Stemmen: 2 7,7%

  • Totaal stemmers
    26
  • Deze peiling zal sluiten: .

Bezoekers in dit topic

Egypte is zeker geen heisa, ben net terug en de habibi’s daar doen extra hun best om meer toeristen te trekken. Het werkt want prijzen gaan omhoog. Bali en Thailand ook goed betaalbaar (maar enorm lang in het vliegtuig). Fietsen....mwah....genieten in je vakantie! En veel hotels hebben een leuke gym!

53D2EE8E-864B-4392-B467-4ADE6DCCA7D4.jpeg
 
Nope, maar 2 vrienden wel. Beide hadden mooie reisverhalen en eigenlijk een reis voor zeker onder de 1000euro:thumbs:

Kom al wat dingen tegen voor €900 - 1000 inderdaad, vanavond eens even verder kijken :)

Egypte is zeker geen heisa, ben net terug en de habibi’s daar doen extra hun best om meer toeristen te trekken. Het werkt want prijzen gaan omhoog. Bali en Thailand ook goed betaalbaar (maar enorm lang in het vliegtuig). Fietsen....mwah....genieten in je vakantie! En veel hotels hebben een leuke gym!

Prijzen gaan omlaag bedoel je denk ik? :P
Fietsen zouden we doen omdat we het leuk vinden, dus dat is dan al genieten.
 
Fietsen is leuk, alleen jammer dat het op de fiets moet. Economie gaat beter, mensen boeken meer dus prijzen gaan omhoog.
 
Op een ouwe fiets moet je het leren?
 
Ik zat te denken aan Ibiza twee weekjes, maar ben bang dat het allemaal reteduur is daar.. iemand nog aanraders?
 
2.5 k 3 kinderen een vrouw ,en ik weiger op een luchtbedje te slapen ..
 
Iemand ervaring met het Griekse eiland Zakynthos? Zo op de plaatjes ziet het er prachtig uit.
 
Lol minder leuk nieuws.
 
Mijn ouders zaterdagnacht op het vliegtuig gezet naar Zak, ziet er mooi uit.
 
Mijn ouders zaterdagnacht op het vliegtuig gezet naar Zak, ziet er mooi uit.
Dat is toch dat eiland met die marmerwitte huizen met blauwe daken? Volgens mij van Bassie en Adriaan...
 
Iemand ervaring met het Griekse eiland Zakynthos? Zo op de plaatjes ziet het er prachtig uit.

Ja super mooi niet duur quad 300cc voor een dag is 30 euro
Eten tbone steak 15 euro halve liter cola 2 euro
Mensen zijn daar super aardig en vind het vooral niet duur. Zijn echt super leuke plekken ook om heen te gaan. Stranden zijn ook heerlijk. Super goed weer ook kan eigenlijk niks negatiefs bedenken. Als ik wat moet bedenken niet elke griek spreekt engels maar vaak kom je er wel uit alsnog
 
Dat is toch dat eiland met die marmerwitte huizen met blauwe daken? Volgens mij van Bassie en Adriaan...

Nee dat is rhodos.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven