MuscleMeat

Het grote Dota 2 topic

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Wie speelt het? Ben net pas begonnen, wel 2 druppels water League of Legends, weet niet welk spel er eerder was? :p
 
league of legends was een stuk eerder maar was uiteraard een spinoff van de originele wc3 mod dota :p

heb zelf een hele tijd LoL gespeeld en eventjes heroes of newerth en heroes of the storm, misschien dota 2 ook eens proberen
 
Dota blijft imo de beste heb een behoorlijk aantal moba games gespeeld maar dota is de enige waar je echt 0,0 geld hoeft uit te geven om de volledige content te kunnen spelen. Het is tevens een grafisch goed spel. Maar wel lastig om onder de knie te krijgen net als LoL
 
Laatst bewerkt:
Dota blijft imo de beste heb een behoorlijk aantal moba games gespeeld maar dota is de enige waar je echt 0,0 geld hoeft uit te geven om de volledige content te kunnen spelen. Het is tevens een grafisch goed spel. Maar wel lastig om onder de knie te krijgen net als LoL

Heb Wc3 gespeeld maar ben waarschijnlijk te vroeg gestopt om die mod mee te kunnen maken. Wat is een moba game dan?
 
Multiplayer online battle arena ;
 
Multiplayer online battle arena ;

Haha oke, en waar staat dota voor? Defense of Tower Apocalypse? :p

Wat is je nick trouwens? Add ik je ff.

Het is wel (bijna) precies hetzelfde als LoL. Wat maakt dit spel zo anders dan? Hetgene wat me nu het meeste opvalt is dat je maar 2 heroes hebt en de winkel is wat anders.
 
Nee je kan na de tutorial ga je naar limited heroes heb je keuze uit de wat simpeler heroes dat zijn er 20 dacht ik. Uiteindelijk kan je kiezen uit 105 heroes in all pick maar je hebt een stuk of 10 verschillende soorten game modes.

Ben nu niet thuis maar dacht TheMistery gewoon
 
Nee je kan na de tutorial ga je naar limited heroes heb je keuze uit de wat simpeler heroes dat zijn er 20 dacht ik. Uiteindelijk kan je kiezen uit 105 heroes in all pick maar je hebt een stuk of 10 verschillende soorten game modes.

Ben nu niet thuis maar dacht TheMistery gewoon

Ja had het al gelezen je hebt indd 100+ heroes. Heb je uiteindelijk 1 hero waar je zeg maar mee blijft spelen als je dat wil? Want met LoL kan je niet altijd dezelfde kiezen, en dat is vrij irri :p
 
Dat kan niet altijd, maar je moet zo divers mogelijk heroes leren spelen eerst limited heroes daar leer je een beetje de mechanics en daarna naar all pick.
 
Dat kan niet altijd, maar je moet zo divers mogelijk heroes leren spelen eerst limited heroes daar leer je een beetje de mechanics en daarna naar all pick.

Haha oke, hetgene waar ik nu het meeste moeite mee hebt is weten welke items ik moet kopen, zijn er zoveel
 
Je hebt daar speciale guides voor ingame heb je rechts boven in een klein icoontje een opengeslagen boek daar kan je op klikken en daar staan guides die je vertellen welk level je welke skill moet levelen en wat voor items je moet kopen ;)
 
Je hebt daar speciale guides voor ingame heb je rechts boven in een klein icoontje een opengeslagen boek daar kan je op klikken en daar staan guides die je vertellen welk level je welke skill moet levelen en wat voor items je moet kopen ;)

Haha oke. Gaat dus best wel veel tijd in zitten als ik het zo hoor.
 
Ik durf gerust te zeggen dat je zeker een paar maand nodig hebt om echt een beetje mee te komen.
 
Ik durf gerust te zeggen dat je zeker een paar maand nodig hebt om echt een beetje mee te komen.

Haha oke.

Kom er net pas achter dat je behalve skills ook gewoon je stats kan levelen. Wat is belangrijker? Eerst skills max? of om en om, of verschilt dat weer per hero

---------- Post added at 17:44 ---------- Previous post was at 16:08 ----------

Nee je kan na de tutorial ga je naar limited heroes heb je keuze uit de wat simpeler heroes dat zijn er 20 dacht ik. Uiteindelijk kan je kiezen uit 105 heroes in all pick maar je hebt een stuk of 10 verschillende soorten game modes.

Ben nu niet thuis maar dacht TheMistery gewoon

Krijg trouwens meerdere resultaten, dus je moet iets meer specific zijn :p
 
Met een zwart plaatje met rode granaat [emoji14]
 
Geef me die van jou is, dan zoek ik je wel even op.

nldsetas

Is het trouwens noodzakelijk om een headset te hebben met dit spel? Lijkt mij van wel, had iets van 2 headsets maar kan ze nergens meer vinden.
 
Haha oke, en waar staat dota voor? Defense of Tower Apocalypse? :p

Wat is je nick trouwens? Add ik je ff.

Het is wel (bijna) precies hetzelfde als LoL. Wat maakt dit spel zo anders dan? Hetgene wat me nu het meeste opvalt is dat je maar 2 heroes hebt en de winkel is wat anders.

Defence of the Ancients.

Je hoofdgebouw is een Ancient (die boom bij sentinels of dat lava ding bij scourge), die moet je verdedigen. Vandaar de naam.


Maar 2 heroes? http://www.dota2.com/heroes/ iets meer ;)

Vind zelf Dota leuker dan LoL, maar heb is alweer een paar maanden geleden dat ik het voor het laatst heb gespeeld.
 
Defence of the Ancients.

Je hoofdgebouw is een Ancient (die boom bij sentinels of dat lava ding bij scourge), die moet je verdedigen. Vandaar de naam.


Maar 2 heroes? http://www.dota2.com/heroes/ iets meer ;)

Vind zelf Dota leuker dan LoL, maar heb is alweer een paar maanden geleden dat ik het voor het laatst heb gespeeld.

Tegen de tijd dat ik al die heroes leer kennen ben ik al grijs denk ik.
 
Back
Naar boven