Fitness Seller

Nieuws Het grote Ebola topic (1 bezoeker)

Gaat ebola de wereldpopulatie omlaag brengen


  • Totaal stemmers
    93

Bezoekers in dit topic

Al die preventie heeft geen enkel nut. Zelfde als terrorismebestrijding, je kunt je de moeite besparen.

Fun fact, doctoren en verplegers in full gear krijgen ebola, what the fuck. :dunno:
 
Aangenomen wordt dat het pak niet goed schoon was voordat een deel (bv handschoen) in aanraking is gekomen met d'r huid.

Erg amateuristisch dan.
Misschien kunnen we het beter overlaten aan groep 6 van de lokale basisschool.
 
Erg amateuristisch dan.
Misschien kunnen we het beter overlaten aan groep 6 van de lokale basisschool.

Tja, ik zou het niet graag overnemen van ze. Ik vond het ook wel grappig toen medisch personeel werd opgeroepen om zich aan te melden om in west afrika te helpen.

Ook weer zo typisch amerikaans dat mensen die zo stom zijn om zich te laten besmetten nu als helden worden ontvangen door de president. (nu genezen dus)
 
Tja, ik zou het niet graag overnemen van ze. Ik vond het ook wel grappig toen medisch personeel werd opgeroepen om zich aan te melden om in west afrika te helpen.

Ook weer zo typisch amerikaans dat mensen die zo stom zijn om zich te laten besmetten nu als helden worden ontvangen door de president. (nu genezen dus)

Ik heb ook enorm veel respect voor de medici die zieke mensen willen helpen.
Maar ga dan wel op de juiste manier te werk.
Door een ''foutje'' heeft er nu dus een besmette doctor rondgelopen in het drukke nyc.
 
Ik heb ook enorm veel respect voor de medici die zieke mensen willen helpen.
Maar ga dan wel op de juiste manier te werk.
Door een ''foutje'' heeft er nu dus een besmette doctor rondgelopen in het drukke nyc.

Dat is niet zo'n ramp, er is geen besmettingsgevaar tijdens de incubatieperiode. Dit komt zo zelden voor, je kunt niet overal op voorbereid zijn, al denken we dit soms wel.
 
Dat is niet zo'n ramp, er is geen besmettingsgevaar tijdens de incubatieperiode. Dit komt zo zelden voor, je kunt niet overal op voorbereid zijn, al denken we dit soms wel.

Daar lees ik toch verschillende dingen over (besmetting incubatieperiode).
En de desbetreffende persoon heeft dus 1 dag voor de symptomen nog veel contact gehad met mensen.
 
Daar lees ik toch verschillend dingen over (besmetting incubatieperiode).
En de desbetreffende persoon heeft dus 1 dag voor de symptomen nog veel contact gehad met mensen.

Ik blijf voorlopig maar binnen dan
 
Ik blijf voorlopig maar binnen dan

Ik kom alleen nog in full gear buiten.
Against terrorisme/ebola/russia :roflol:

therampage.jpg
 
Ze schijten daar nu vijftig tinten bruin, zag al agenten met mondkapjes in het nieuws.
 
Ze schijten daar nu vijftig tinten bruin, zag al agenten met mondkapjes in het nieuws.

Ja en waar dumpen ze het afval, een openbare prullenbak.
Stelletje retards :roflol:

nypd_1.jpg


---------- Toegevoegd om 00:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:55 ----------

video-undefined-2281B82900000578-573_636x358.jpg
 
Ze schijten daar nu vijftig tinten bruin, zag al agenten met mondkapjes in het nieuws.

Haha zelfde als met die idiote platknarren die bang waren voor sars. Hadden niet door dat ze alleen anderen beschermden met die mondkapjes
 
Zolang het de lage landen niet bereikt is alles toch goed jongens? :)
 
Precies en als dat wel gebeurt dan gaat de dbb knokploeg het oplossen
 
Back
Naar boven